Využijte poštovné zdarma od 300 Kč s PPL právě teď!
Vybrat knihy
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Šikmý kostel: Třetí díl - Karin Lednická, Bílá vrána, 2024

Papírové knihy od autora Ivan Bureš

Použité filtry
Zrušit filtry


10 zlatých pravidel překonávání nejčastějších komunikačních bariér - Ivan Bureš, Vlasta A. Lopuchovská, Management Press, 2007
10 zlatých pravidel překonávání nejčastějších komunikačních bariér

Verbální komunikace byla, je i bude nejefektivnějším nástrojem vytváření mezilidských vztahů. Pokud si nerozumíte s lidmi, nemůžete vybudovat ani výkonný pracovní tým, ani vás nepřijme komunita, v níž žijete...


Zlatá pravidla vyjednávání nejen v obchodě a podnikání - Ivan Bureš, Vlasta A. Lopuchová, Management Press, 2007
Zlatá pravidla vyjednávání nejen v obchodě a podnikání

Vyjednávání je jednou z nejčastějších lidských aktivit. Vyjednáváme s rodinnými příslušníky i s nadřízenými, přičemž nejefektivnějším vyjednávacím nástrojem je naše komunikační schopnost...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

10 zlatých pravidel prodeje - Ivan Bureš, Management Press, 2007
10 zlatých pravidel prodeje

Nové vydání "klasické" knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka...


Poziční strategie v marketingu - Ivan Bureš, Management Press, 1998
Poziční strategie v marketingu

Jak profitovat z tržních nik...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jedeme na veletrh! - Ivan Bureš, Management Press, 1999
Jedeme na veletrh!

Kniha známého marketingového specialisty nabízí ucelený přehled stovky účinných "triků" efektivní účasti na výstavách a veletrzích, které jsou sice obecně známé, ale často na ně při rozhodování o účasti na veletrhu, pod časovým tlakem při přípravě...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Nová učebnice obchodní němčiny 2 - Vlasta A. Lopuchovská, Ivan Bureš, Management Press, 1998
Nová učebnice obchodní němčiny 2

Marketing auf Deutsch.


10 zlatých pravidel péče o zákazníka - Ivan Bureš, Pavel Řehulka, Management Press, 2001
10 zlatých pravidel péče o zákazníka

Nejlepší investicí v podmínkách tvrdé konkurence a rostoucí úlohy informačních a komunikačních technologií je posilování vztahu se zákazníkem...


Ofenzivní marketing aneb jak zaútočit na konkurenci - Ivan Bureš, Management Press, 2002
Ofenzivní marketing aneb jak zaútočit na konkurenci

V kolika firmách jsou takové ztracené skupinky, včetně jednotlivců, kteří mají plné ruce práce s tím, aby přežili pracovní den - pokud možno bez většího "maléru", lidé, kteří již dávno ztratili svůj smysl pro účelnost a cílevědomost svého počínání?

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Jak úspěšně řídit prodejní tým - Ivan Bureš, Management Press, 2004
Jak úspěšně řídit prodejní tým

2. rozšířené vydání

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Předtím se mi smáli a pohrdali mnou pro mou ignoraci a tupost, teď mě nenávidějí pro mé znalosti a vědomosti. Co, proboha, ode mne chtějí?“

Růže pro Algernon - Daniel Keyes, 2016
Růže pro Algernon
Daniel Keyes