Knihy
E-knihy

Philip Kotler

Nejpopulárnějši knihy autora

Zrušit
Titulky 21
Zúženie výberu
+ další možnosti
+ další možnosti
Řazení
Počet titulů: 21
Seřadit podle:

Posíláme do 16 dní

Kniha nejvýznamnějšího světového marketingového poradce a jeho spolupracovníků vychází z faktu, že v dnešním světě se trhy mění rychleji než marketing.

-10%
342 Kč

342 Kč

Sleva 10%

Posíláme do 16 dní

Na skladě
Výprodej

Na skladě, objednávejte ale rychle

Nejnovější kniha Philipa Kotlera a Miltona Kotlera přichází na pomoc všem firmám v současné době ekonomické recese – nabízí návod, jak určit hlavní cesty vedoucí k dosažení celkového a udržitelného růstu...

-30%
258 Kč

258 Kč

Sleva 30%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Moderní marketing (4. evropské vydání)

Philip Kotler a a kolektiv autorů/autorek • Grada, 2007

Posíláme do 9 dní

Špičková publikace světového guru marketingu Philipa Kotlera a jeho spolupracovníků, která u nás nebyla dosud nikdy vydána, se komplexně a z praktického manažerského pohledu zabývá všemi důležitými oblastmi marketingového řízení...

-10%
1 349 Kč

1 349 Kč

Sleva 10%

Posíláme do 9 dní

5,01x
Okamžitý download
PDF
E-KNIHA
E-KNIHA

Okamžitě ke stažení

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména...

-15%
1 947 Kč

1 947 Kč

Sleva 15%

Okamžitě ke stažení

Posíláme do 9 dní

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...

-10%
2 061 Kč

2 061 Kč

Sleva 10%

Posíláme do 9 dní

Posíláme do šesti dní

Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a intenzívnejších turbulencií. Vo svete vzájomne prepojenom globalizáciou a modernými technológiami sa znásobujú riziká, ale aj príležitosti...

-10%
418 Kč

418 Kč

Sleva 10%

Posíláme do šesti dní

Dodání může trvat více než tři týdny

The Foreword by renowned marketing guru Philip Kotler sets the stage for a comprehensive review of the latest strategies for building, leveraging, and rejuvenating brands...

946 Kč

946 Kč

Dodání může trvat více než tři týdny

Dodání může trvat více než tři týdny

This title is a Pearson Global Edition. The Editorial team at Pearson has worked closely with educators around the world to include content which is especially relevant to students outside the United States.

1 514 Kč

1 514 Kč

Dodání může trvat více než tři týdny

Vyprodané

Svět vstoupil do nové ekonomické éry. Provázanost ekonomik globalizací a rychlost toku informací způsobuje, že události ze vzdálených zemí a trhů v zápětí řetězově dopadají i na zdánlivě izolovaná odvětví...

399 Kč

399 Kč

Vyprodané

Vyprodané

Jako marketingový profesionál budete úspěšnější, budete-li sestavovat účinnější marketingové plány, odkrývat nové tržní příležitosti a vytvářet ziskové vztahy se zákazníky...

266 Kč

266 Kč

Vyprodané

Marketing podle Kotlera

Philip Kotler • Management Press, 2000

Vyprodané

Jak vytvářet a ovládnout nové trhy Dotisk 1. vydání Čítali sme - marketing o Marketingu podle Kotlera naklamal, je skutočne dobrá a vôbec nie akademická!!!...

398 Kč

398 Kč

Vyprodané

Marketing podle Kotlera

Philip Kotler • Audio Digest, 2000
MP3 na CD
AUDIOKNIHA (NA CD)
AUDIOKNIHA (NA CD)

Vyprodané

Program Marketing podle Kotlera je jeden z nejúspěšněnších přednáškových cyklů profesora Philipa Kotlera a kniha stejného názvu získala titul Marketingový bestseller .

916 Kč

916 Kč

Vyprodané

Vyprodané

Nové, dvanácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení na světě je považováno za nejlepší vydání této "bible" marketingu dosud. Do knihy přinesl nové perspektivy historicky první spoluautor Philipa Kotlera na této knize...

2 306 Kč

2 306 Kč

Vyprodané

Vyprodané

Překlad 9. vydání knihy Marketing management známého autora Philipa Kotlera se výrazně liší od minulého vydání obsahem i exkluzivním provedením. Kniha je nazývaná "Bible marketingu"!

1 908 Kč

1 908 Kč

Vyprodané

Vyprodané

10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...

1 740 Kč

1 740 Kč

Vyprodané

Vyprodané

V knize Philipa Kotlera naleznete odpovědi na otázky týkající se následujících témat: trhy a marketing, hlavní marketingové pojmy (segmentace, zacílení, umístění a diferenciace), hlavní marketingové nástroje, známé jako 4P-produkt, cena (price),...

239 Kč

239 Kč

Vyprodané

Vyprodané

Spotřebitelský trh je přesycen a zákazníci odolní vůči reklamě. Už nestačí jen uvádět nové značky na tytéž trhy, byť jsou sebelépe analyzovány a segmentovány. Vítězové vytvářejí nové trhy, nové produkty, povzbuzují nové potřeby zákazníků...

409 Kč

409 Kč

Vyprodané

Marketing od A do Z

Philip Kotler • Management Press, 2003

Vyprodané

Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer

428 Kč

428 Kč

Vyprodané

Vyprodané

Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy – nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení ...

999 Kč

999 Kč

Vyprodané

Vyprodané

Marketing introduces leading marketing thinking on how customer value is the driving force behind every marketing strategy...

2 346 Kč

2 346 Kč

Vyprodané


„Nemilovat knihy znamená nemilovat moudrost. Nemilovat moudrost však znamená stávat se hlupákem. “

Jan Amos Komenský