Knihy
E-knihy

Jak se stát skvělým obchodníkem

Pravidla pro získání a udržení zákazníků

Vydavatel
Nakladatelství Fragment, 2010

Jeffrey J. Fox nabízí poutavě prezentovaná a srozumitelná doporučení pro obchodní jednání, jejichž cílem je získávání nových a udržení stávajích zákazníků - nejlépe spokojených. V padesáti tipech vás provede typickými i nečekanými situacemi,...

Čti víc

189 Kč

Běžná cena Běžně 199 Kč

Ušetříte 5%

Vyprodané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude tovar dostupný.

Doporučené knihy a kolekce

Popis knihy

Jeffrey J. Fox nabízí poutavě prezentovaná a srozumitelná doporučení pro obchodní jednání, jejichž cílem je získávání nových a udržení stávajích zákazníků - nejlépe spokojených. V padesáti tipech vás provede typickými i nečekanými situacemi, v nichž se může ocitnout každý obchodník. Upozorňuje na věci, které jsou na první pohled naprosto samozřejmé, ale na ten druhý si zasluhují nemalou pozornost. Poukazuje i na skryté záludnosti a pasti obchodního jednání a samozřejmě doporučuje obchodníkům, jak s nimi úspěšně naložit ke svému prospěchu.
Čti víc
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
184
Hmotnost
240 g
Rok vydání
2010
Vazba
pevná vazba
Jazyk
český
Nakladatelství
Nakladatelství Fragment
Rozměr
130×195 mm
ISBN
9788025311196
Naše katalogové číslo
96443

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

NAKLADATELSTVÍ FRAGMENT vzniklo v roce 1991 pod názvem Jan Eisler - Fragment a od května 2007 funguje jako Nakladatelství FRAGMENT. Dlouhodobě patří k nejvýznamnějším nakladatelům v České republice a od prosince 2014 je součástí mediální skupiny Albatros Media a.s. Za dobu svého působení uvedlo na knižní trh přes 2650 titulů. Každoročně je to přes 200 novinek pro celou rodinu od leporel, přes populárně naučnou literaturu, beletrii pro všechny věkové skupiny až po odborné tituly a učebnice. Čtenářům přináší tituly jak od dobře známých či bestsellerových českých a zahraničních autorů (např. Zdeněk Svěrák, Václav Čtvrtek, Zdeněk Miler, Jiří Žáček, Josef Lada, Helena Zmatlíková, Pavel Kantorek, Christopher Paolini, Suzanne Collinsová, Rick Riordan, C. S. Lewis, Thomas C. Brezina, L. J. Smith a další), tak také od mladých nadějných autorů (např. Michaela Burdová, Kateřina Petrusová, Sandra Vebrová, Kristina Hlaváčková aj.). Mezi zavedené a široce oblíbené bezpochyby patří tituly „v kostce", edice kapesních cizojazyčných slovníků, Young Adults série či edice klasických příběhů převyprávěných pro začínající čtenáře. Vůbec nejúspěšnějšími tituly nakladatelství jsou knihy Zdeňka Svěráka - Povídky, Nové povídky a Po strništi společně s evergreeny Anglicko-českým a česko-anglickým slovníkem a leporelem Kamarádi zvířátka.

Čti víc