Knihy
E-knihy

Rozvoj zrakového vnímání pro děti od 3 do 5 let (1. díl)

Jak krtek Barbora uviděl svět

Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta...

Čti víc

155 Kč

Vyprodané, je dostupné jiné vydání.

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Procvičte zrakové vnímání dítěte a pobavte se při tom!

Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů.

Publikace obsahuje:

  • cvičení pro děti ve věku od 3 do 5 let, která napomohou rozvinout rozlišování a pojmenování barev, orientaci v ploše, odlišení figury a pozadí, schopnost rozlišit detaily, vedení očních pohybů zleva doprava, zapamatování si zrakově vnímaných objektů
  • metodický návod pro dospělé, který doporučuje zásady pro práci s dítětem a pomáhá překonávat obtíže

Zaujala vás titulní ilustrace nebo snad poněkud neobvyklé jméno krtka v názvu knihy? Prolistujte ji a uvidíte spoustu zajímavých nápadů a pěkných ilustrací, které jistě přilákají malého předškoláka. Až budete s dítkem číst příběh krtka a jeho dětských kamarádů, dovíte se také mimo jiné, proč se krtek jmenuje Barbora. Autorka knihy, speciální pedagožka známá svými předchozími publikacemi podporujícími přípravu na psaní a počítání, se tentokrát zaměřila na rozvoj zrakového vnímání. Vy máte nyní před sebou první díl, určený tří- až pětiletým dětem. Máte-li však dítko šestileté, nemusíte čekat na další díl, můžete s tímto dílem před nástupem do školy klidně pracovat. Jak zjistíte, kniha obsahuje nejen příběh a z něho vyplývající úkoly ve formě obrázků, ale také instrukce pro dospělého „spolupracovníka“ dítěte.

Při zpracování publikace autorka vhodně uplatnila pedagogické principy. Postupuje od jednoduchého ke složitému, respektuje věk dětí, uplatňuje zásadu názornosti. Práce s knihou podporuje rozvoj zrakového vnímání – rozlišování odlišných i podobných obrázků a tvarů, cvičí zaměření pozornosti, motivuje dítě k práci. To vše bude ve škole potřebovat nejen při čtení, ale také při psaní, počítání a plnění všech dalších školních povinností. Jako logopedka nemohu opomenout ani přínos pro rozvoj komunikace. Dítko se soustředí na příběh, který mu čtete, učí se pozorně naslouchat a podle slovní instrukce správně plnit úkoly, rozvíjí se tak jeho myšlení. Významné pro dítě jsou i pracovní návyky a také vytváření vztahů k okolí. Učí se orientovat ve vztahu k přírodě, zvířatům, zjišťuje, jak se chovat k ostatním dětem i dospělým. Sami uznáte, že právě to je pro život dosti důležité. Navíc se potěšíte půvabnými ilustracemi, srozumitelnými dítěti daného věku, které ve shodě s autorčiným záměrem budou dítě i vás učit pozorně se dívat na svět.

1. vydání.

Čti víc
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
64
Hmotnost
270 g
Rok vydání
2009
Naše katalogové číslo
95228
Vazba
brožovaná vazba
Jazyk
český
Nakladatelství
Computer Press
Rozměr
210×297 mm
ISBN
9788025124406
Věkové doporučení
3-5

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

Čti víc
Čti víc

„Knihkupectví je jeden z mála důkazů, ze lidé stále myslí.“

Jerry Seinfeld