Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2023

281 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2023
Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2023

Ogilvy on Advertising

David Ogilvy is 'The Father of Advertising' and in this new format of his seminal classic, he teaches you how to sell anything... Číst víc

4,9 14 hodnocení
Nakladatel
Welbeck, 2023
Počet stran
288

David Ogilvy is 'The Father of Advertising' and in this new format of his seminal classic, he teaches you how to sell anything... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

281 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní
Další knižní vydání (3)
Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2007
Brožovaná vazba
Angličtina, 2007
Více než 30 dní

390 Kč


Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, PRION, 2007
Brožovaná vazba
Angličtina, 2007
Vyprodané

Ogilvy o reklamě - David Ogilvy, Management Press, 2007
Pevná vazba
Čeština, 2007
Vyprodané

Další knižní vydání

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Lovec čertů - Juraj Červenák, Argo, 2024
Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2023
281 Kč

Více o knize

David Ogilvy is 'The Father of Advertising' and in this new format of his seminal classic, he teaches you how to sell anything.

From the most successful advertising executive of all time comes the definitve guide to the art of any sale.

Everything from writing successful copy to finding innovative ways to engage people and from identifying with your audience to the various ways to sell a lifestyle, Ogilvy on Advertising looks at what sells, what doesn't and why. And, in doing so, he teaches what you can do to sell the most brilliant item of all... yourself.

From a titan of not just the advertising industry, but the business world, this book is David Ogilvy's final word on what you're doing wrong in any pitch and how you can finally fix it.
Číst víc
Počet stran
288
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
129×199 mm
Hmotnost
320 g
ISBN
9781802794960
Rok vydání
2023
Naše katalogové číslo
1912303
Jazyk
angličtina
Původ
Spojené království
Nakladatel
Welbeck
Pro koho
pro podnikatele
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,9 / 5

14 hodnocení

13
1
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Duri
Neověřený nákup
28.4.2017
Klasika
Aj ked Ogilvy nepocul o PPC, SEO a dalsich trendoch dneska, jasne hovori co funguje a ked si to clovek premietne do kontextu dnesnych dni, zisit ze to tak stale je a jeho taktiky sa daju krasne vyuzit aj dnes na tieto "moderne nastroje".
Vela prikladov tvorby, kniha je dobre strukturovana, jasne napisana, dobre sa cita.
Číst víc
adrian
Neověřený nákup
21.4.2011
premyslajte
ak chcete robit reklamu mali by ste pochopit jedno - reklama ma utocit na zakladne instinknty cloveka a tie sa nemenia - nemenili - a nikdy sa menit nebudu *- pokial by sa neupravil nas gen v buducnosti. Vzdy reagujeme v case smadu na svieze veci, v case chudoby na ponuky zarobit si, v case bohatsva chceme moc, v case moci chceme luxus a sny ludi su tak jednoduche - ze cokolvek si zoberiete na paskal dojdete k tomu ze problem je vo velkej vacsine v peniazoch. Vzdy je to hra s masovou skupinou ludi a ta sa chova VZDY inac ako jednotlivec.. Takze veci ze niekto napise podla mna to je blbost - neobstoja.. Dajte takych ludi 100 000 dokopy na jedno uzemie, a mozete vidiet zmeny v chovani.. a este bombonik - samozrejme existuju aj reklamy ktore oslovuju prave tych - ktori si myslia ze na nich reklamy nezaposobia resp. si myslia ze ich nezaujimaju.. nemusia.. reklama ma uplne iny ciel.. kazdy si proste nieco jedneho dna musi kupit - a vyhodte si zhlavy ze je to na zaklade vlastnej pravdy.. ovplyvneni su vsetci.. ci reklamou alebo niecim inym.. ;) Ogilvy pise prave o tom, ako to nezpackat.. po uvedeni vasej reklamy mate chciet vyssi predaj - a nie potlesk za peknu reklamu na ktorej sa vysantil grafik ktory o cielovych skupinach a osloveni prip. copywritingu vie velke kulove.... Číst víc

„Život je jako oceán. Cokoli špatného nebo dobrého do něj vhodíme, se nám vrátí.“