Ogilvy on Advertising - David Ogilvy
Ogilvy on Advertising

483 Kč

Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma
Ogilvy on Advertising - David Ogilvy
Ogilvy on Advertising - David Ogilvy

Ogilvy on Advertising

I Hate Rules

David Ogilvy is well known and respected as the most successful adman of all time. His bestselling book, Ogilvy on Advertising, gives valuable advice to young hopefuls and... Číst víc

4,9 14 hodnocení
Nakladatel
Welbeck , 2007
Počet stran
224

David Ogilvy is well known and respected as the most successful adman of all time. His bestselling book, Ogilvy on Advertising, gives valuable advice to young hopefuls and veterans of the industry wanting to improve their success rate... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

483 Kč

Dodání může trvat více než tři týdny
Další knižní vydání (2)
Ogilvy on Advertising - David Ogilvy
Brožovaná vazba
Angličtina, 2007
Vyprodané

684 Kč


Ogilvy o reklamě - David Ogilvy
Pevná vazba
Čeština, 2007
Vyprodané

890 Kč

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • Doprava zdarma k nákupu od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Více o knize

David Ogilvy is well known and respected as the most successful adman of all time. His bestselling book, Ogilvy on Advertising, gives valuable advice to young hopefuls and veterans of the industry wanting to improve their success rate.
Číst víc
Počet stran
224
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
184×241 mm
Hmotnost
632 g
ISBN
1853756156
Rok vydání
2007
Naše katalogové číslo
942465
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Welbeck
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,9 / 5

14 hodnocení

13
1
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Duri
28.4.2017
Klasika
Aj ked Ogilvy nepocul o PPC, SEO a dalsich trendoch dneska, jasne hovori co funguje a ked si to clovek premietne do kontextu dnesnych dni, zisit ze to tak stale je a jeho taktiky sa daju krasne vyuzit aj dnes na tieto "moderne nastroje".
Vela prikladov tvorby, kniha je dobre strukturovana, jasne napisana, dobre sa cita.
Číst víc
adrian
21.4.2011
premyslajte
ak chcete robit reklamu mali by ste pochopit jedno - reklama ma utocit na zakladne instinknty cloveka a tie sa nemenia - nemenili - a nikdy sa menit nebudu *- pokial by sa neupravil nas gen v buducnosti. Vzdy reagujeme v case smadu na svieze veci, v case chudoby na ponuky zarobit si, v case bohatsva chceme moc, v case moci chceme luxus a sny ludi su tak jednoduche - ze cokolvek si zoberiete na paskal dojdete k tomu ze problem je vo velkej vacsine v peniazoch. Vzdy je to hra s masovou skupinou ludi a ta sa chova VZDY inac ako jednotlivec.. Takze veci ze niekto napise podla mna to je blbost - neobstoja.. Dajte takych ludi 100 000 dokopy na jedno uzemie, a mozete vidiet zmeny v chovani.. a este bombonik - samozrejme existuju aj reklamy ktore oslovuju prave tych - ktori si myslia ze na nich reklamy nezaposobia resp. si myslia ze ich nezaujimaju.. nemusia.. reklama ma uplne iny ciel.. kazdy si proste nieco jedneho dna musi kupit - a vyhodte si zhlavy ze je to na zaklade vlastnej pravdy.. ovplyvneni su vsetci.. ci reklamou alebo niecim inym.. ;) Ogilvy pise prave o tom, ako to nezpackat.. po uvedeni vasej reklamy mate chciet vyssi predaj - a nie potlesk za peknu reklamu na ktorej sa vysantil grafik ktory o cielovych skupinach a osloveni prip. copywritingu vie velke kulove.... Číst víc

„Správně vidíme jen srdcem. Co je důležité, zůstává očím neviditelné.“

Malý princ - Antoine de Saint-Exupéry
Malý princ
Antoine de Saint-Exupéry