Využijte poštovné zdarma od 300 Kč s PPL právě teď!
Vybrat knihy
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Specifika podnikání malých a středních podniků v tuzemsku a zahraničí - Vladimír Vojík, Wolters Kluwer ČR, 2010

401 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Specifika podnikání malých a středních podniků v tuzemsku a zahraničí - Vladimír Vojík, Wolters Kluwer ČR, 2010
Specifika podnikání malých a středních podniků v tuzemsku a zahraničí - Vladimír Vojík, Wolters Kluwer ČR, 2010

Specifika podnikání malých a středních podniků v tuzemsku a zahraničí

Publikace zahrnuje konkrétní vybrané problémy, jejichž teoretická znalost a praktická aplikace může alespoň částečně zmírnit působení negativních faktorů, které souvisí s... Číst víc

5,0 1 hodnocení
Nakladatel
Wolters Kluwer ČR, 2010
Počet stran
276

Publikace zahrnuje konkrétní vybrané problémy, jejichž teoretická znalost a praktická aplikace může alespoň částečně zmírnit působení negativních faktorů, které souvisí s velikostí podniku, a výrazně zlepšit prosperitu malých a středních podniků... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština

401 Kč

Vydavatelem doporučená cena: 470 Kč
U dodavatele
Posíláme do 19 – 24 dnů

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Specifika podnikání malých a středních podniků v tuzemsku a zahraničí - Vladimír Vojík, Wolters Kluwer ČR, 2010
401 Kč

Více o knize

Publikace zahrnuje konkrétní vybrané problémy, jejichž teoretická znalost a praktická aplikace může alespoň částečně zmírnit působení negativních faktorů, které souvisí s velikostí podniku, a výrazně zlepšit prosperitu malých a středních podniků.

Autor volně navazuje na svou předchozí knihu Podnikání malých a středních podniků na jednotném trhu EU (2009) a zároveň předkládá čtenáři nová témata, která mají z hlediska významu značný ekonomický a společenský přesah (např. regulace podnikání jednotného trhu EU, obchodní formy podnikání, celní sklady, outsourcing, neziskové organizace, lobbing, korupce a další).

Kniha je určena pro majitele a manažery malých a středních podniků, stejně tak ji mohou využít studenti všech škol s ekonomickým zaměřením, určitě bude vhodnou studijní pomůckou na vzdělávacích kurzech podnikatelů a manažerů, případně na rekvalifikačních kurzech. Zajímat však bude i ty, kteří zatím nepodnikají, ale uvažují, že by se v budoucnosti podnikání věnovali.
Číst víc
Počet stran
276
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
144×206 mm
Hmotnost
358 g
ISBN
9788073575342
Rok vydání
2010
Naše katalogové číslo
86523
Jazyk
čeština
Nakladatel
Wolters Kluwer ČR
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5

1 hodnocení

1
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “