Využijte poštovné zdarma od 300 Kč s PPL právě teď!
Vybrat knihy
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
61 dobrých rad jak zvládnout maloobchod - Miloš Toman, Intuitivní marketing, 2009

301 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

61 dobrých rad jak zvládnout maloobchod

V době krize jsou velcí obchodníci zdánlivě ve výhodě – mohou snižovat ceny, mohou si dovolit nějaký čas prodělávat. Na první pohled to tedy vypadá tak, že menší maloobchodníci... Číst víc

4,8 20 hodnocení
Nakladatel
Intuitivní marketing, 2009
Počet stran
140

V době krize jsou velcí obchodníci zdánlivě ve výhodě – mohou snižovat ceny, mohou si dovolit nějaký čas prodělávat. Na první pohled to tedy vypadá tak, že menší maloobchodníci nemají proti globálním řetězcům šanci... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024

Více o knize

Miloš Toman je autor úspešných kníh Intuitivní reklama a Intuitivní marketing.

V době krize jsou velcí obchodníci zdánlivě ve výhodě – mohou snižovat ceny, mohou si dovolit nějaký čas prodělávat. Na první pohled to tedy vypadá tak, že menší maloobchodníci nemají proti globálním řetězcům šanci. Pokud si ovšem přečtete novou knihu Miloše Tomana Jak zvládnout maloobchod (vychází v edici „61 dobrých rad“), zjistíte, že tomu tak být nemusí. Autor totiž odmítá názor, že jediným konkurenčním faktorem je nízká cena, a přináší celou paletu nástrojů, které vám dopomohou k úspěchu bez ohledu na hospodářský pokles a silnou konkurenci.

Miloš Toman, autor knih Intuitivní marketing a Intuitivní reklama, přináší jednak nové pohledy na osvědčenou praxi, jednak se zabývá i novými tématy. Proto také knihu začíná kapitolou o postojích obchodníka a pokračuje chováním prodavačů a péčí o zákazníka. Další informace, s nimiž se běžně v podobné literatuře nesetkáte, se týkají práce s komunitami a komunikace se zákazníky mimo prodejnu. Originální je i důraz na těsné propojení kamenného obchodu a prodeje na internetu. Najdete zde také kapitolu věnovanou působení prostředí, zvuků a vůní. A nechybí samozřejmě pasáž věnovaná propagaci.
Číst víc
Počet stran
140
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
147×210 mm
Hmotnost
203 g
ISBN
978808728000
Rok vydání
2009
Naše katalogové číslo
69450
Jazyk
čeština
Nakladatel
Intuitivní marketing
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,8 / 5

20 hodnocení

19
0
0
1
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Barbora Holbíková
Neověřený nákup
26.6.2013
Uzasna kniha o maloobchode
Dnes som ju docitala a mozem ju vrelo odporucat. Napriek tomu, ze je utla, je nabita informaciami a radami od skuseneho obchodnika. Perfektne postrehy a naozaj inspirativne rady. Ziadne omacky navyse, dobre sa to citalo, ale hlavne ma inspirovala a vela veci uplatnim v praxi :) Číst víc
Jozef Beliško
Ověřený zákazník
6.3.2016
Názor čitateľa
Neviete nahodou kde by som ju mohol najst ? Číst víc
Marcel Širanec
Ověřený nákup
27.7.2012
Názor čitateľa
Kniha od autora zo skúsenosťami z praxe s konkrétnymi radami a postrehmi pre každého podnikateľa. Vrelo odporúčam. Číst víc
Lucia Verčíková
Ověřený nákup
16.4.2012
Nemôžem inak ako doporučiť
Táto knižka patrí medzi tie vydarené, ktoré by nemali chýbať v knižnici každého, kto ma niečo spoločné s maloobchodom. Je v nej veľa zaujímavých postrehov, ktoré nám v bežnej praxi mnohokrát unikajú. Číst víc
Filip Glasa
Ověřený zákazník
8.7.2009
Vynikajúca kniha
Kníh o maloobchode a prevádzkovaní predajní je ako šafranu. Od českých (alebo slovenských) autorov ešte menej. V podstate by ma potešila hocijaká kniha tohoto druhu. Ale konkrétne táto je veľmi jednoducho azruzumeteľne napísaná a našiel som v nej veľa nápadov a tipov. Niektoré som už aj zrealizoval. Číst víc

Recenze, kritiky

Kéž by si tuto knihu přečetli všichni ti, kteří prodejny vedou, vlastní či provozují! Za ty roky, po které dělám rozhovory s lidmi kolem maloobchodu a píši články o in-store komunikaci, jsem dospěla ke stejnému názoru jako Miloš Toman – že lidský faktor prodeje je největším úskalím našich obchodů. V designu, technologiích a umu jsme rychle dohnali rozvinutý kapitalistický svět, ale stále mě udivuje, že se tématem lidského přístupu málo zabýváme.
To je také důvod, proč shledávám tuto knihu jako ojedinělou a úžasně přínosnou. Autor knihy naprosto čtivým jazykem popisuje úskalí prodeje, ale hlavně pomocí příkladů úspěšných inspiruje a nevtíravě radí.
Právě pasáže „Pamatujte si:“ jsou tím, co by si měli obchodníci a prodávající stále připomínat.
Rozhodně knihu osobně doporučím všem známým i neznámým obchodníkům, se kterými se ve své praxi setkávám, protože věřím, že je v ní právě to, co může českým prodejnám hodně pomoci.
Blanka Machková, šéfredaktorka odborného časopisu IN STORE Marketing

Co Vás v hypermarketu nenaučí? To mě napadlo jako parafráze knihy o marketingu "Co vás na Harvardu nenaučí", když se mně do ruky dostala tato publikace, která výjimečně srozumitelným způsobem poskytuje návod, jak "zvládnout maloobchod" a vydělávat peníze, které u vás zákazník utratí rád.
Vladimír Hrdonka, nezávislý poradce nejen pro maloobchod

Děkuji Miloši Tomanovi za jeho přistup k marketingu a obchodu. Jeho myšlenky a informace jsou vždy inspirující pro běžné podnikáni, vycházejí z dnešní reality a umožňují rozvíjet nové myšlenky a nápady.
Tomáš Brož, Palmpc.cz eshop specialista v oboru navigací a chytrých telefonů

„Proti některým částem svého já zůstáváme bezmocní. “

Osamělost prvočísel - Paolo Giordano, 2021
Osamělost prvočísel
Paolo Giordano