Jak na sítě - Michelle Losekoot, Eliška Vyhnánková
Jak na sítě
379 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma

Jak na sítě

Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítích

Na skladě
Nakladatel
Jan Melvil publishing, 2019

Další formáty

E-kniha
279 Kč

Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci...

Čti víc

Další formáty

379 Kč

Běžná cena Běžně 399 Kč

Ušetříte 5 %

Na skladě, posíláme ihned

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Chcete umět sítě využívat ve svůj prospěch? Prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a psát pro lidi, kteří nechtějí číst? Nebo potřebujete dát sítím řád a pojem strategie sociálních sítí vám zatím nic neříká? Případně je vaší nejčastější otázkou co tam proboha mám pořád dávat? A jak mám měřit, jestli kampaň funguje? Má vůbec smysl do sociálních sítí investovat peníze? A kolik?

Ať už si podobné otázky kladete sami za sebe, za vaši komunitu či za firmu, máme dobrou zprávu. Sociální sítě vám mohou opravdu výrazně pomoci, když víte, jak na ně. Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky, klienty či komunitou.

Naučí vás o sítích přemýšlet tak, abyste už žádné návody nepotřebovali
A nemusí to být drahé ani složité! Autorky už několik let pomáhají vzkvétat sociálním sítím jednotlivců, firem i institucí, mezi něž patřily například Hlavní město Praha, Česká televize, PUMA, O2, Akademie věd České republiky, EON a další. Proškolily dvanáct tisíc "sockařů" a přesně vědí, na co se chcete zeptat.

Michelle i Elišce se ve spolupráci s ilustrátorkou Karolínou Urbánkovou podařilo vytvořit chytrou knihu, která nemá na českém (a troufáme si tvrdit, že ani na světovém) trhu obdoby. Navzdory rychlému vývoji v oblasti sítí je postavena nadčasově, čte se jedním dechem, baví a přitom jednoduše ilustruje kroky, které vás dovedou k úspěchu. Je pravděpodobné, že Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn či YouTube budou jednou převálcovány modernějšími nástupci – nicméně díky ovládnutí 4 základních principů budete na všechny změny připraveni.

Jak na sítě je jednoduše nezbytná kniha pro všechny marketéry, freelancery, podnikatele a influencery, kteří chtějí na sociálních sítích zazářit.
Čti víc

Všechny formáty tohoto titulu

Knihy

Kniha
Na skladě
-5 %
379 Kč

Na skladě, posíláme ihned

E-knihy a audioknihy

EPUB
MOBI
279 Kč

Okamžitě ke stažení
Jak číst e-knihy?

Další
Kupte společně
663 Kč

Recenze, kritiky

„Tuhle knihu bych dal v práci jako povinnou četbu. Reálné příklady z praxe, triky a grify českých osobností, průzračně jednoduchá vysvětlení a sranda.“
— Martin Jaroš, český marketér

Žádné zbytečné řečičky, žádná zbytečná vata. Kniha nabitá praktickými příklady jak z České republiky, tak ze zahraničí.“
— Simona Kijonková, zakladatelka a spolumajitelka společnosti Zásilkovna

Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Jemináčku, tohle bylo dobré! Přečetla jsem už pěknou řádku knih o copywritingu, sociálních sítích a marketingu a nic nebylo tak dobré jako tohle. Informace, vtip a selský rozum – to v té největší stručnosti obsahuje nejočekávanější český kniha o sítích. Začátečníci v ní najdou všechno, co potřebují znát ke správě sítí, a to srozumitelnou lidštinou, kterou by pochopila i moje babička. Na druhou stranu profíci si podle mě zase odnesou hlavně kvantum inspirace do další tvorby. Je to přehledná bible všech socmed tvůrců, která jen tak nezestárne, a jestli jednou přece, tak alespoň perfektně zachycuje online dobu, ve které právě žijeme.

Čti víc

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

4,9 / 5

15 hodnocení

13
2
0
0
0

9
19.4.2021
Na knihu Jak na síte som počúvala len samé chvály - a myslím, že celkom oprávnene.
Hneď na úvod treba poznamenať, že to nie je žiadna príručka s radami o tom, ako sa stať influencerom na sociálnych sieťach - and i think that's beautiful :)
Jej prečítanie dobre padne začínajúcim aj mid social media manažérom, ktorí tam nájdu aj základné vysvetlenie fungovania jednotlivých sociálnych sietí, aj inšpiráciu na to, ako vytvárať vhodnú social media stratégiu a ako ju vyhodnocovať; no trúfam si povedať, že inšpirovať dokáže aj skúsených marketérov, minimálne príkladmi z praxe od mnohých značiek a ľudí, ktorí tie svoje siete robia fakt dobre.
Čti víc
6
24.3.2021
Ověřený nákup
Kniha ponúka skvelý prehľad fungovania sociálnych sietí. Je určená skôr pre začiatočníkov, ale nájdu si tam niečo aj pokročilejší ľudia, ktorí sa pohybujú a tvoria obsah na sociálnych sieťach. Najlepšou časťou knihy sú však praktické ukážky z Česka a Slovenska. Namiesto toho, aby vám dala zaručený návod, tak vás skôr núti premýšľať a to ma na tejto knihe bavilo. Čti víc
Martina Takáčová
5.1.2021
Fakt dobrá, ľahko sa číta. Odporúčam. Aj pokročilému vie ponúknuť nové info. Sú tam pekne opísané konkrétne príklady a obsahuje ešte aj ďalšie odkazy na články a zdroje (čítala som e-knihu). Užitočná, ozaj. Čti víc
9

Závislák do poslednej bunky. Ukážte mi knihu, ktorú som nečítala a ja si ju prečítam ;) Napíšte mi na Instagram @knizny.zavislak , ktorá by to mala byť!

Diana Kováčová
21.12.2020
Pre obyčajných ľudí i firmy
"Jak na sítě" je skvelá kniha. Hoci je primárne pre firmy, aj "obyčajný človek" si v tom dokáže nájsť svoje a naučiť sa veľa užitočných vecí. A je jedno či ste denný používateľ alebo ste v živote neboli na danej sociálnej sieti. Pretože táto príručka vám dá také základné know-how o sieťach, zaujímavosti o ich fungovaní, čo pridávať na siete, ako si udržať fanúšikov, ako vyhodnocovať získané údaje... A to všetko je zrozumiteľne povedané/napísané!

Hoci som si myslela, že som zbehlá vo fungovaní IG, bola som prekvapená čo ešte neviem. Naozaj mi táto knižka dala pár fakt užitočných rád, ktoré by som si bez nej možno nikdy neuvedomila.

Nepočúvam až tak audioknihy, ale musím to napraviť. Je to neuveriteľné pri koľkých činnostiach sa dá počúvať! A ešte keď má užasný obsah a skvelú rozprávačku, tak je to na nezaplatenie. Táto kniha sa vám fakt zíde, keď nejaký ten piatok už vytvárate obsah na IG alebo FB. Alebo len jednoducho chcete pochopiť ako to celé vlastne funguje.
Čti víc
Michal S
13.12.2020
Zatiaľ zaujímavá a užitočná kniha
Knihu zatiaľ len chystám prečítať no krátke poznatky/úryvky a recenzie ktoré som zatiaľ o tejto knihe prečítal ma priviedli až k jej kúpe čo neľutujem. Teším sa keď sa do nej pustím ! Čti víc
MaTer
7.11.2020
Kniha je zaujímavá a podaná jedinečným spôsobom. Poukazuje na psychológiu publika na rôznych sociálnych sieťach. Taktiež skvelo vysvetľuje ako byť čo najviac prirodzenou súčasťou prostredia sociálnych sietí. Knihu odporúčam hlavné ak začínate v tejto marketingovej oblasti operovať. Aj senior si nájde pár užitočných myšlienok do praxe. Čti víc
Ján Máhrik
3.8.2020
Skvelý základ
Ověřený nákup
Kniha ideálna pre tých, ktorí sa chcú komplexne zorientovať v spravovaní sociálnych sietí. Dobre sa číta, je praktická a poskytuje množstvo užitočných nástrojov. Čti víc
Marcela
4.5.2020
Prekvapivo výborná
Pri kúpe som bola opatrná, lebo už pár "divov" doma mám. A prekvapila. Dobre sa číta, je prehľadná a ide do hĺbky. Po pár stranách som bola schopná začať o sieťach naozaj uvažovať inak, a môžem povedať, že mne osobne dosť pomohla. Ďakujem:-) Čti víc
7
22.2.2020
Ako robiť marketing na sociálnych sieťach s rozumom
Ověřený nákup
Výborná, triezvo napísaná kniha o marketingu na sociálnych sieťach. Z knihy pochopíte, čo na sieťach ľudia hľadajú, ako siete fungujú, ako pripraviť komerčne úspešný obsah. Firme pomôže uvidieť, či majú pre ňu sociálne siete zmysel. Marketérom pomôže robiť kvalitný obsah, ktorý má finančné výsledky. Veľmi sa mi páči ako je kniha graficky spracovaná. Čti víc

O autorech/autorkách

Čti víc
Čti víc
Kupte společně
663 Kč

„Přátelé jsou lidé, kteří si mohou půjčovat moje knihy a stavět na ně mokré sklenice.“

Robinson Jeffers