Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Digitální technologie v hudební tvorbě pro akustické nástroje - Gilberto Agostinho, Akademie múzických umění, 2017

163 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Digitální technologie v hudební tvorbě pro akustické nástroje - Gilberto Agostinho, Akademie múzických umění, 2017
Digitální technologie v hudební tvorbě pro akustické nástroje - Gilberto Agostinho, Akademie múzických umění, 2017

Digitální technologie v hudební tvorbě pro akustické nástroje

První část knihy tvoří práce Jakuba Rataje Převod pohybu lidského těla na zvuk pomocí senzorů. Ta pojednává o průniku dvou rozdílných kompozičních přístupů (real time... Číst víc

Nakladatel
Akademie múzických umění, 2017
Počet stran
140

První část knihy tvoří práce Jakuba Rataje Převod pohybu lidského těla na zvuk pomocí senzorů. Ta pojednává o průniku dvou rozdílných kompozičních přístupů (real time technologie a instrumentální kompozice)... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština

163 Kč

U dodavatele > 5 ks
Posíláme do 4 – 9 dnů

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

400 - Snídaně, brunch, kafe - Lukáš Hejlík, Došel karamel, 2024
Digitální technologie v hudební tvorbě pro akustické nástroje - Gilberto Agostinho, Akademie múzických umění, 2017
163 Kč

Více o knize

První část knihy tvoří práce Jakuba Rataje Převod pohybu lidského těla na zvuk pomocí senzorů. Ta pojednává o průniku dvou rozdílných kompozičních přístupů (real time technologie a instrumentální kompozice) v autorově vlastním díle – hudebně-tanečním představení Umění Manipulace. První kapitola popisuje historický vývoj senzorické technologie v oblasti hudby a tance a zabývá se rolí tanečníka coby hudebního interpreta a s tím spojenými technologickými aspekty. Ve druhé kapitole se Jakub Rataj věnuje konkrétním východiskům a postupu při práci na inscenaci Umění manipulace. Gilberto dos Santos Agostinho Filho ve druhé části knihy analyzuje tři hlavní typy počítačových algoritmů, které bývají využívány za účelem vytváření hudební kompozice: algoritmy založené na souboru daných pravidel, stochastické postupy a využití umělé inteligence. Hlavní pozornost věnuje vytváření akustického hudebního díla pomocí algoritmických postupů, zejména automatickému generování hudebních partitur a estetickým důsledkům spojeným s tímto druhem přístupu.
Číst víc
Počet stran
140
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
130×210 mm
Hmotnost
219 g
ISBN
9788073314194
Rok vydání
2017
Naše katalogové číslo
642279
Jazyk
čeština
Nakladatel
Akademie múzických umění
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„„Přijdeme pozdě,“ připomněl Colin. - „To nevadí,“ řekla Chloé. „Posuň si zpátky hodinky.““

Pěna dní - Boris Vian, 2011
Pěna dní
Boris Vian