Knihy
E-knihy

Marketingová komunikace a public relations

Výklad pojmů a teorie oboru

Karolinum, 2016
Okamžitý download
PDF
Nakladatel
Karolinum, 2016

Další formáty

Kniha
152 Kč

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují z

Čti víc

Další formáty

110 Kč

Okamžitě ke stažení

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o eknize

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.
Druhý dotisk prvního vydání
Čti víc

Všechny formáty tohoto titulu

Knihy

Kniha Univerzita Karlova v Praze, 2015
-5%
152 Kč

Dodání může trvat více než tři týdny

E-knihy a audioknihy

E-kniha Karolinum, 2016
PDF
110 Kč

Okamžitě ke stažení

Další
Kupte společně
Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada
Aiden - Melanie Moreland
289 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
120
Nakladatelství
Karolinum
Jazyk
český
Naše katalogové číslo
629531
Rok vydání
2016

Recenze

Jak se vám e-kniha líbila?

Čti víc
Kupte společně
Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada
Aiden - Melanie Moreland
289 Kč

„Knihy nejsou morální či nemorální. Knihy jsou dobře či špatně napsané. A dost. “

Oscar Wilde