Nezmeškejte 100 Kč poukázku jako dárek k nákupu! Více info Nezmeškejte 100 Kč poukázku k nákupu! Více info
Dělejte byznys na Internetu - Jiří Hlavenka
Dělejte byznys na Internetu
39 Kč
Knihy
E-knihy
39 Kč

Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 1500 výdejních míst
  • 100 Kč poukázka jako dárek k nákupu nad 999 Kč

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

 Podtitul této knihy měl původně znít „internetový manifest“, ale kolegové ve vydavatelství to odmítli, prý asociace s ještě jedním manifestem nepůsobí dobře. Přesto však kniha má s oním manifestem leccos společného – upozorňuje čtenáře, že se světem i Evropou řítí vlna zvaná elektronická komerce, která připraveným pomůže, nepřipravené smete.Autor se snažil knihou splnit několik cílů. Prvním je podat čtenářům vizi elektronické komerce, popsat, co může ona blížící se vlna provést, i když ji většina z nás ještě vůbec nevidí. Dobrým příkladem je zde samozřejmě její vítězné tažení Spojenými státy, a důsledky elektronické komerce, které jsou již dnes v americké ekonomice silně patrné. Dalším cílem knihy je pak odkrýt celou šíři záběru elektronické komerce – ukázat, že se jedná o mnohem víc než pouze vytváření obchodů na Internetu, doložit, že je mnoho dalších oblastí, ve kterých Internet mění podnikání stejně silně. Typickou oblastí je využívání e-mailu a interaktivní komunikace ke styku s veškerým okolím: vnitrofiremně, se zákazníky i dodavateli, totéž pak platí o styku prostřednictvím webu. Dále chtěl autor v knize poskytnout čtenáři maximum nápadů a návodů: o e-commerci se dnes velice mnoho hovoří v podobě abstraktních úvah či marketingových údajů, ale s radami „udělejte to tak a tak“ se v naší ani světové literatuře příliš nesetkáme. Přitom s nevhodně provedenými či zcela zcestnými e-commerce strategiemi a produkty se setkáváme i u nás velice často.Konečně je hlavní část publikace věnována jádru elektronické komerce, tedy skutečně prodeji zboží a služeb koncovým zákazníkům s použitím Internetu: autor rozebírá možnosti této oblasti u nás i ve světě a poskytuje rady a návody k tomu, jak obchodní weby budovat a čeho se naopak vyvarovat.Je jasné, že jako každá publikace o Internetu může i tato velmi rychle zastarávat – autor sice riskuje, že některé z jeho závěrů a úvah budou za dva roky neplatné či doslova pro smích, ale zároveň se domnívá, že publikace usilující o rozvoj české internetové komerce vzniknout musela, a je proto ochotný toto riziko nést.
Čti víc
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
205
Jazyk
český
Nakladatelství
Computer Press
Vazba
brožovaná vazba
ISBN
8072263714
Naše katalogové číslo
6225
Hmotnost
295 g
Rok vydání
2001

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

4,9 / 5

26 hodnocení

24
1
1
0
0
Čti víc
Čti víc

„Dobrý román říká pravdu o svých hrdinech, špatný o autorovi.“

Gilbert Keith Chesterton