Jsme tu pro vás jako vždy :-)
Více než 150 000 knih z naší nabídky doručujeme jako běžně.
Podnikové prostředí - Jarmila Straková
Podnikové prostředí
260 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma
Knihy
E-knihy
260 Kč

Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Monografie přináší v tuzemsku dosud nepublikovaný, netradiční pohled na vymezení a analýzu podnikového prostředí z hlediska jak jeho současných, tak zejména očekávaných změn s přímou vazbou na strategické řízení a rozhodování podnikatelských subjektů. Čtenář se zde seznámí s dílčími složkami podnikového prostředí (vnitřní prostředí, mezoprostředí, makroprostředí), přičemž samostatná pozornost je věnována problematice vymezení a analýzy hodnotového řetězce, jehož využití při generování přidané hodnoty v podnikatelských subjektech bude výrazně narůstat. Uvedena je podrobná rešerše zahrnující všechny základní problémové okruhy uvedené problematiky počínaje paradigmatem strategického managementu, klasickými a pokrokovými metodami strategického řízení, podnikovým prostředím a jeho dílčími složkami až po vymezení podnikové konkurenceschopnosti.

Cílem monografie je prezentovat výsledky z rozsáhlého výzkumného šetření zaměřeného na analýzu dílčích složek podnikového prostředí a hodnotového řetězce z hlediska jejich vlivu na ziskovost podnikatelských subjektů a zároveň i představit vhodnou formu prezentace výstupů umožňující jejich využití v podnikové sféře. Prezentován je zde dosud v ČR nepublikovaný metodologický aparát pro testování dílčích složek podnikového prostředí a hodnotového řetězce v jejich integrální podobě s využitím matematicko-statistických metod (dimenzionální redukce, logitového modelu a jeho transformace) a neuronových sítí. Vymezen byl i nový pojmový aparát odpovídající použitým metodám, např. tzv. zlatý triangl sektorového hodnotového řetězce, který vytváří reálnou základnu pro generování jedinečných hodnotových řetězců zajišťujících podnikatelským subjektům vysokou konkurenceschopnost a ziskovost. V závěru monografie jsou předloženy náměty na další zaměření výzkumu v dané problematice, jsou vymezeny možné oblasti využití získaných výstupů v další vědecké činnosti, v oblasti vzdělávání i přímo v podnikové praxi. Kniha jistě nalezne své čtenáře jak ve vědecké komunitě, tak i mezi manažery podnikatelských subjektů.
Čti víc
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
222
Hmotnost
293 g
Rok vydání
2019
Vazba
brožovaná vazba
Jazyk
český
Nakladatelství
Aleš Čeněk
Rozměr
148×210 mm
ISBN
9788073807559
Naše katalogové číslo
583339

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

Čti víc

„Četba dobré knihy je ustavičný dialog, při kterém nás kniha oslovuje a naše duše odpovídá. “

André Maurois