Využijte poštovné zdarma od 300 Kč s PPL právě teď!
Vybrat knihy
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku - Milan Kubina, Viliam Lendel, EDIS, 2019

256 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku - Milan Kubina, Viliam Lendel, EDIS, 2019
Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku - Milan Kubina, Viliam Lendel, EDIS, 2019

Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku

Odpovede na teoretické a praktické otázky uplatňovania riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku

Vedecká monografia Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku predstavuje komplexný pohľad na problematiku efektívneho riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku... Číst víc

Nakladatel
EDIS, 2019
Počet stran
26

Vedecká monografia Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku predstavuje komplexný pohľad na problematiku efektívneho riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Slovenština

256 Kč

U dodavatele 4 ks
Posíláme do 1 – 5 dnů

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Prostě vztahy - Honza Vojtko, Paseka, 2024
Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku - Milan Kubina, Viliam Lendel, EDIS, 2019
256 Kč

Více o knize

Vedecká monografia Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku predstavuje komplexný pohľad na problematiku efektívneho riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku. Na výsledkoch komplexného výskumu je postavený autorský model riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku. Otázka riadenia vzťahov so zákazníkmi v slovenských podnikoch je v súčasnosti veľmi aktuálna. Manažéri slovenských podnikov sa snažia vytvárať dlhodobo výnosné vzťahy so svojimi zákazníkmi, ktoré by mali zabezpečiť ich zotrvanie na trhu. Aby táto iniciatíva podnikov bola úspešná, je potrebné uplatňovať prvky orientácie na zákazníka a vytvoriť prostredie, ktoré bude napomáhať k tvorbe hodnoty pre zákazníka, umožňovať efektívnu komunikáciu so zákazníkmi. V tomto by mohla byť manažérom podniku nápomocná vytvorená metodika budovania systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku.
Číst víc
Počet stran
26
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
170×240 mm
Hmotnost
549 g
ISBN
9788055414973
Rok vydání
2019
Naše katalogové číslo
581871
Jazyk
slovenština
Nakladatel
EDIS
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Lidé jsou přesvědčení, že manželství končí, když se láska vytratí. Když zloba nahradí štěstí. Když pohrdání nahradí rozkoš. Jenže Graham a já se na sebe nezlobíme. Jen prostě nejsme ti samí lidé, kterými jsme bývali.“

To nejlepší v nás - Colleen Hoover, 2019
To nejlepší v nás
Colleen Hoover