Moderní teorie firmy - Jiří Kudera
Moderní teorie firmy
224 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma
224 Kč

Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Hlavním tématem knihy je teorie firmy jako taková - od vývoje teorie firmy přes její cíle, strategie i taktiku až třeba po finanční analýzu a strategii firmy v moderních tržních strukturách i v řízení kvality. Především kapitoly věnované nákladové analýze, strategii růstu tržeb a využití bodu zvratu a jeho modifikací vycházejí z teorie firmy a propojují její poznatkové zázemí s managementem, manažerskou ekonomikou a marketingem. Zajímavé informace podává rovněž část věnující se image firmy.
 Kniha je vhodná jako učební text studentů vysokých škol s ekonomickým zaměřením a bude přínosná i pro ty manažery, kteří chtějí obohatit své znalosti nejen o jednoduché návody k řešení manažerských problémů, ale i o poznání hlubší povahy.
Čti víc
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

Čti víc
Čti víc

„Literatura je literaturou, když ji člověk jistí svým životem.“

Eda Kriseová