Úloha informací v manažerském rozhodování - Sally Palmer, Margaret Weaver
Úloha informací v manažerském rozhodování
220 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma
Knihy
E-knihy
220 Kč

Běžná cena Běžně 220 Kč

Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Cílem publikace je vytvořit spolehlivé povědomí o správném chápání významu informací při řízení, zdůraznit jejich úlohu v manažerském rozhodování, ale také upozornit na nebezpečí jejich znehodnocení či špatné interpretace. Jsou zde představeny nejčastější typy kvantifikovatelných manažerských informací a způsoby jejich grafické prezentace. Kniha je určena manažerům na všech stupních řízení, studentům i laické veřejnosti.
Čti víc
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
168
Jazyk
český
Naše katalogové číslo
555
Vazba
brožovaná vazba
ISBN
8071699403
Rozměr
170×230 mm
Nakladatelství
Grada

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

O autorech/autorkách

Čti víc
Čti víc

„Nejužitečnější jsou knihy, které nutí čtenáře k doplnění. “

Voltaire