Využijte poštovné zdarma od 300 Kč s PPL právě teď!
Vybrat knihy
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Digital Trust - Barry Connolly, Bloomsbury, 2020

617 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Digital Trust - Barry Connolly, Bloomsbury, 2020
Digital Trust - Barry Connolly, Bloomsbury, 2020

Digital Trust

Social Media Strategies to Increase Trust and Engage Customers

Trust plays a critical part during the online shopping process. Engaging customers and building long-term brand trust is vital for enterprises that rely on e-commerce. But the... Číst víc

Nakladatel
Bloomsbury, 2020
Počet stran
256

Trust plays a critical part during the online shopping process. Engaging customers and building long-term brand trust is vital for enterprises that rely on e-commerce. But the rise of digital and social media platforms has created a new commercial ... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina

617 Kč

Vydavatelem doporučená cena: 649 Kč
Skladem 1 ks
Posíláme ihned

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Digital Trust - Barry Connolly, Bloomsbury, 2020
617 Kč

Více o knize

Trust plays a critical part during the online shopping process. Engaging customers and building long-term brand trust is vital for enterprises that rely on e-commerce. But the rise of digital and social media platforms has created a new commercial environment, meaning current strategic models and branding practices are quickly becoming outdated and ineffectual.With greater corporate transparency, consumer empowerment and online activism come new commercial opportunities and pitfalls. Exploring both the positives and negatives, Digital Trust outlines the ways in which SMEs and e-SMEs can successfully and authentically engage within social media communities to influence their brand trust and reputation. Developed from the author's research, Digital Trust proposes new strategic models to create and reinforce consumer trust as well as build corporate value through social media platforms.The book provides an overview of how organizations can use these platforms to conduct their own research into increasing trust and engagement, with specific industry considerations taken into account, as well as explores the growing impact of e-currencies on businesses.
Číst víc
Počet stran
256
Vazba
pevná vazba
Rozměr
156×234 mm
Hmotnost
530 g
ISBN
9781472961341
Rok vydání
2020
Naše katalogové číslo
537077
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Bloomsbury
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Zhluboka jsem se nadechla a naslouchala známému, chlubivému hlasu svého srdce. Já jsem, já jsem, já jsem.“

Pod skleněným zvonem - Sylvia Plath, 2018
Pod skleněným zvonem
Sylvia Plath