Digital Trust - Barry Connolly
Digital Trust
617 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma
617 Kč

Běžná cena Běžně 649 Kč

Ušetříte 5 %

Na skladě, objednávejte ale rychle

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Trust plays a critical part during the online shopping process. Engaging customers and building long-term brand trust is vital for enterprises that rely on e-commerce. But the rise of digital and social media platforms has created a new commercial environment, meaning current strategic models and branding practices are quickly becoming outdated and ineffectual.With greater corporate transparency, consumer empowerment and online activism come new commercial opportunities and pitfalls. Exploring both the positives and negatives, Digital Trust outlines the ways in which SMEs and e-SMEs can successfully and authentically engage within social media communities to influence their brand trust and reputation. Developed from the author's research, Digital Trust proposes new strategic models to create and reinforce consumer trust as well as build corporate value through social media platforms.The book provides an overview of how organizations can use these platforms to conduct their own research into increasing trust and engagement, with specific industry considerations taken into account, as well as explores the growing impact of e-currencies on businesses.
Čti víc
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
256
Vazba
pevná vazba
Rozměr
156×234 mm
Hmotnost
530 g
ISBN
9781472961341
Rok vydání
2020
Naše katalogové číslo
537077
Jazyk
anglický
Nakladatel
Bloomsbury

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

Čti víc

„Knihy jsou němí učitelé.“

Aulus Gellius