Jsme tu pro vás jako vždy :-)
Více než 150 000 knih z naší nabídky doručujeme jako běžně.
Consumer-Centric Category Management -
Consumer-Centric Category Management
1 754 Kč
Přidejte tuto knihu do košíku a poštovné máte zdarma.
Knihy
E-knihy

Consumer-Centric Category Management

How to Increase Profits by Managing Categories Based on Consumer Needs

    Nakladatel
    John Wiley & Sons, 2005

    In some parts of the world, especially in developing markets, category management today remains a stretch goal - a new idea full of untapped potential. In other areas, the original eight-step process that emerged in the late ...

    Čti víc

    1 754 Kč

    Dodání může trvat více než tři týdny

    Proč nakupovat na Martinus.cz?
    • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
    • více než 2500 výdejních míst
    • záložky ke každému nákupu

    Doporučené tituly a kolekce

    1 754 Kč

    Více o knize

    In some parts of the world, especially in developing markets, category management today remains a stretch goal - a new idea full of untapped potential. In other areas, the original eight-step process that emerged in the late 1980's forms the foundation of many companies' approach to category management. In still others, particularly in developed countries like the U.S., the U.K., and others, refinements are being made - most of them designed to place consumer understanding front and center. New ideas are emerging - from "trip management" to "aisle management" to "customer management." Whether a new descriptor emerges to replace "category management" is yet to be seen. Even if that does happen, what won't change is the overall objective - to help retailers and their manufacturer partners succeed by offering the right selection of products that are marketed and merchandised based on a complete understanding of the consumers they are committed to serving. This book, which explores both the state of and the state-of-the-art in category management, is for everyone with a vested interest in category management. It can serve such a broad audience because category management is about bringing a structured process to how executives think and make decisions about their businesses, no matter what information and information technology they have access to.
    Čti víc
    Kupte společně
    Consumer-Centric Category Management -
    Nástroje titanov - Timothy Ferriss
    2 523 Kč
    Ušetříte 40 Kč
    Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
    Dejte nám o tom vědět.

    Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

    Počet stran
    368
    Hmotnost
    707 g
    Rok vydání
    2005
    Vazba
    pevná vazba
    Jazyk
    anglický
    Nakladatelství
    John Wiley & Sons
    Rozměr
    160×234 mm
    ISBN
    9780471703594
    Naše katalogové číslo
    518839

    Recenze

    Jak se vám kniha líbila?

    Kupte společně
    Consumer-Centric Category Management -
    Nástroje titanov - Timothy Ferriss
    2 523 Kč
    Ušetříte 40 Kč

    „Je zoufalé nemít rozečtenou krásnou knihu, nemít v zásobě nic, co bychom mohli otevřít bez zklamání.“

    Jiří Orten