Knihy
E-knihy

Jak si vytvořit působivý image

Vydavatel
Management Press

Je zřejmé, že k rozvoji kariéry a dosažení osobních pracovních cílů nestačí jenom usilovně pracovat, ale je třeba si vytvořit dobrou pověst, osobní styl – především v komunikaci s lidmi, naučit se vystupovat, věnovat pozornost řeči těla...

Čti víc

199 Kč

Běžná cena Běžně 209 Kč

Ušetříte 5%

Vyprodané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude tovar dostupný.

Doporučené knihy a kolekce

Popis knihy

Je zřejmé, že k rozvoji kariéry a dosažení osobních pracovních cílů nestačí jenom usilovně pracovat, ale je třeba si vytvořit dobrou pověst, osobní styl – především v komunikaci s lidmi, naučit se vystupovat, věnovat pozornost řeči těla a samozřejmě i svému vzhledu, prostě formovat příjemné a pozitivně přijímané rysy osobnosti, ovládat umění prosadit se, aniž by to vyvolávalo přílišné konflikty a narušovalo pracovní vztahy v organizaci.
Autorka upozorňuje čtenáře na paletu možností, jak se pomocí formování osobního stylu prosadit, co je k formování osobního stylu třeba a jakým úskalím je nutno se vyhnout. Uvádí přitom řadu zajímavých příkladů z praxe.
Mimořádnou pozornost věnuje především vytváření prvního dojmu a neverbální komunikaci (řeči těla), dosahování profesionální přesvědčivosti a důvěryhodnosti a vůbec rozvíjení schopnosti „sebezviditelnění“. Zdůrazňuje, jak obrovskou roli přitom hraje správná volba oblečení, a dává návod, jaké oblečení, jaké barvy a jaký osobní styl oblékání by měl člověk zvolit a jak by se měl oblékat pro různé příležitosti tak, aby to napomáhalo vytváření působivého image.
Rozhodujícím předpokladem využití všech těchto prostředků usnadňujících pracovní kariéru a dosažení žádoucího postavení ve společnosti je však poznání sebe sama, sladění zvolených prostředků s fyzickým typem člověka, jeho pohlavím a věkem. A samozřejmě také s oblastí jeho působnosti. Co je dovoleno člověku orientujícímu se na kariéru v odvětví rekreace, turistiky či sportu, není dovoleno pracovníkovi poradenské nebo obchodní firmy.
Knížka Eleri Sampsonové není rozhodně mentorujícím suchopárným čtením. Lze dokonce říci, že je zábavná. Méně zábavné je pak, jestliže se jejími doporučeními budete chtít řídit například při vylepšování svého stylu oblékání. Já jsem například zjistil, že ke svému tmavému vlněnému a decentnímu obleku budu potřebovat úplně jinou kravatu a že bych si neměl dovolit přitom nosit mokasíny, by? zcela hladké. A tak mě to zábavné čtení Eleri Sampsonové zatím stálo – no ani se neptejte!
Čti víc
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
136
Hmotnost
150 g
Nakladatelství
Management Press
Vazba
brožovaná vazba
Jazyk
český
Naše katalogové číslo
466
Rozměr
150×200 mm
ISBN
808594393X

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

Management Press vydáva zásadné monografie domácich autorov a predstaviteľov svetového manažmentu a iné odborné publikácie vrátane učebníc, ktoré nachádzajú svoje využitie v rôznych formách manažérskej prípravy, v špecializovaných kurzoch a pri vysokoškolskej výučbe, hlavne na ekonomických fakultách.

V ponuke vydavateľstva nájdete tiež tematické publikácie určené hlavne pracovníkom podnikových vedení i samostatným podnikateľom, ktoré im pomáhajú orientovať sa v kľúčových otázkach a v jednotlivých funkčných oblastiach podnikateľskej a manažérskej praxe (napr. marketing, reklama, predaj, financie, výroba, personalistika a pod.) Okrem týchto publikácií tiež príručky podporujúce rozvoj špecifických manažérskych zručností. Tie nachádzajú výborné uplatnenie aj vo vzdelávacích programoch pre širšiu verejnosť (komunikačné zručnosti, rétorika, vyjednávanie, koučovanie, budovanie tímov a pod.), vyhľadávajú ich tiež ľudia, ktorí sa snažia o rozvoj vlastnej osobnosti a svoj profesionálny rast samostatne.

Čti víc