Nezmeškejte 100 Kč poukázku jako dárek k nákupu! Více info Nezmeškejte 100 Kč poukázku k nákupu! Více info
Moderní marketing - Philip Kotler a kol.
Moderní marketing
1 424 Kč
Knihy
E-knihy

Moderní marketing

4. evropské vydání

Philip Kotler

Philip Kotler, profesor mezinárodního marketingu na Nortwestern University, je jednou z nejvěších světových autorit v oblasti marketingu a marketingového řízení. Je autorem řady knih a článků v prestižních ekonomických časopisech. Působí také jako konzultant mnoha nadnárodních společností a...

Grada, 2007
Nakladatel
Grada, 2007

Špičková publikace světového guru marketingu Philipa Kotlera a jeho spolupracovníků, která u nás nebyla dosud nikdy vydána, se komplexně a z praktického manažerského pohledu zabývá všemi důležitými oblastmi marketingového řízení...

Čti víc

1 424 Kč

Běžná cena Běžně 1 499 Kč

Ušetříte 5%

Posíláme do týdne

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 1500 výdejních míst
  • 100 Kč poukázka jako dárek k nákupu nad 999 Kč

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Špičková publikace světového guru marketingu Philipa Kotlera a jeho spolupracovníků, která u nás nebyla dosud nikdy vydána, se komplexně a z praktického manažerského pohledu zabývá všemi důležitými oblastmi marketingového řízení. A co je zcela jedinečné: publikace je šitá na míru pro evropského čtenáře, dívá se na praktický marketing nejen ze světového, ale zejména evropského pohledu, přináší speciální poznatky důležité pro evropský trh - a to vše v ostatních překladových publikacích většinou chybí. Spousta příkladů a případových studií však pochází nejen z Evropy, ale i USA, Japonska, Jihovýchodní Asie a Afriky. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají díky knize výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení - od marketingového výzkumu, současného postavení a možností marketingu, přes strategický marketing, B2B marketing a společenskou zodpovědnost a etiku marketingu až po marketingový mix, který tvoří podstatu knihy. V oblasti marketingového mixu se autoři zabývají produktovou a brandovou strategií, vývojem nových produktů a marketingem služeb, cenovou politikou, integrovanou marketingovou komunikační strategií, reklamou, podporou prodeje, PR, osobním prodejem a direct marketingem a řízením prodejním kanálů. Knihu doplňuje množství fotografií, obrázků, grafů a výkladový slovníček pojmů.
Čti víc
Kupte společně
Moderní marketing - Philip Kotler a kol.
Aromaterapie pro léčení duše - Gabriel Mojay
1 705 Kč
Ušetříte 124 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
1041
Hmotnost
1854 g
Rok vydání
2007
Vazba
pevná vazba
Jazyk
český
Nakladatelství
Grada
Rozměr
170×245 mm
ISBN
8024715452
Naše katalogové číslo
42073

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

5,0 / 5

3 hodnocení

3
0
0
0
0

Jana kovaľová
11.11.2012
Názor čitateľa
Kniha je skvelá. Odporúčam všetkým milovníkom marketingu. Čti víc

O autorech/autorkách

Čti víc
Čti víc
Kupte společně
Moderní marketing - Philip Kotler a kol.
Aromaterapie pro léčení duše - Gabriel Mojay
1 705 Kč
Ušetříte 124 Kč

„Známkou dobré knihy je, že se tím více líbí, čím starší se člověk stává.“

Georg Christoph Lichtenberg