Firemní kultura a identita - Jan Urban
Firemní kultura a identita
230 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma
230 Kč

Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Firemní kultura a identita jsou termín, které jsou nezřídka ze strany vrcholového managementu firem nesprávně interpretovány. Platí přesvědčení, že firemní kulturu lze začít tvořit, budovat a rozvíjet teprve poté, co bude firma na relevantním trhu, na který vstupuje, etablovaná a až bude dosahovat zisk.

Předložená publikace jednoho z předních odborníků v oblasti firemního řízení a managementu docenta Jana Urbana věnuje pozornost právě těm klíčovým postupům, které mají za cíl vnitropodnikovou (firemní) kulturu moderními prostředky vědomě kreovat a rozvíjet tak, aby se firemní kultura a identita zaměstnanců a managementu firmy a s firemními cíli staly nikoliv závažím, ale jednou z hybných sil v rozvoji společnosti.
Čti víc
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
110
Hmotnost
215 g
Rok vydání
2014
Vazba
brožovaná vazba
Jazyk
český
Nakladatelství
Ústav práva a právní vědy
Rozměr
152×233 mm
ISBN
9788087974056
Naše katalogové číslo
380457

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

Čti víc

„Nejlepší knihy jsou takové, které člověku říkají, co už sám ví.“

George Orwell