Nezmeškejte 100 Kč poukázku jako dárek k nákupu! Více info Nezmeškejte 100 Kč poukázku k nákupu! Více info
Království značky - Matt Haig
Království značky
441 Kč
Knihy
E-knihy

Království značky

Největší omyly a úspěchy všech dob

Ekopress, 2006
Na skladě
Nakladatel
Ekopress, 2006

Úspěch značky = obchodní úspěch. Život a zánik firmy závisí často na síle a image značky. Omyly při strategickém řízení a tvorbě značky mohou mít fatální význam...

Čti víc

441 Kč

Běžná cena Běžně 465 Kč

Ušetříte 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 1500 výdejních míst
  • 100 Kč poukázka jako dárek k nákupu nad 999 Kč

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Úspěch značky = obchodní úspěch. Život a zánik firmy závisí často na síle a image značky. Omyly při strategickém řízení a tvorbě značky mohou mít fatální význam.

V knize, která se stala světovým bestsellerem, přináší autor čtenářům jedinečný a zasvěcený pohled na management, tvorbu a marketing značky. Na skutečných příkladech z praxe posledních desetiletí ukazuje chyby a úspěchy předních světových značek.

Český překlad, sestávající ze dvou částí, je kombinovaným vydáním dvou samostatných publikací Brand Failures (Chyby a omyly) a Brand Royalty (Království značky) vydaných anglickým nakladatelstvím Kogan Page. První část je věnována největším chybám a omylům jichž se jednotlivé firmy a jejich manažeři dopustili při řízení, marketingu a prezentaci značky a jednotlivých produktů. Druhá část poskytuje pohled na to, jak fungují nejúspěšnější světové elitní značky, co vedlo k jednotlivým úspěchům a na čem jsou a byly uvedené úspěchy založeny. Mezi jednotlivými kritérii, na které se autor zaměřuje, najdeme vedle finanční úspěšnosti značky, také životnost značky, technologický rozvoj nebo použité způsoby komunikace.

Kniha Matt Haihga je neocenitelným zdrojem inspirace a poučení pro brand manažery, marketingové a reklamní pracovníky, podnikatele a studenty na celém světě.

Z obsahu 1.části: klasické chyby - ideové chyby - PR omyly - kulturní omyly - expanzivní omyly ...
Z obsahu 2. části: inovační značky - emoční značky - personální značky - průkopnické značky - disainerské značky - zodpovědné značky...
Čti víc
Kupte společně
Království značky - Matt Haig
Kanibal z Nine Elms - Robert Bryndza
800 Kč
Ušetříte 64 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
322
Hmotnost
490 g
Rok vydání
2006
Vazba
brožovaná vazba
Jazyk
český
Nakladatelství
Ekopress
Rozměr
150×230 mm
ISBN
8086929094
Naše katalogové číslo
32888

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

4,6 / 5

9 hodnocení

6
2
1
0
0
Čti víc
Kupte společně
Království značky - Matt Haig
Kanibal z Nine Elms - Robert Bryndza
800 Kč
Ušetříte 64 Kč

„Postavy románu jsou mé vlastní možnosti, které se neuskutečnily. “

Ladislav Klíma