Jsme tu pro vás jako vždy :-)
Více než 150 000 knih z naší nabídky doručujeme jako běžně.
The Innovator's Dilemma - Clayton M. Christensen
The Innovator's Dilemma
868 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma
Knihy
E-knihy
868 Kč

Běžná cena Běžně 914 Kč

Ušetříte 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Named one of 100 Leadership & Success Books to Read in a Lifetime by Amazon Editors A Wall Street Journal and Businessweek bestseller. Named by Fast Company as one of the most influential leadership books in its Leadership Hall of Fame. An innovation classic. From Steve Jobs to Jeff Bezos, Clay Christensen's work continues to underpin today's most innovative leaders and organizations. The bestselling classic on disruptive innovation, by renowned author Clayton M. Christensen. His work is cited by the world's best-known thought leaders, from Steve Jobs to Malcolm Gladwell. In this classic bestseller one of the most influential business books of all time innovation expert Clayton Christensen shows how even the most outstanding companies can do everything right yet still lose market leadership. Christensen explains why most companies miss out on new waves of innovation. No matter the industry, he says, a successful company with established products will get pushed aside unless managers know how and when to abandon traditional business practices. Offering both successes and failures from leading companies as a guide, The Innovator's Dilemma gives you a set of rules for capitalizing on the phenomenon of disruptive innovation. Sharp, cogent, and provocative and consistently noted as one of the most valuable business ideas of all time - The Innovator's Dilemma is the book no manager, leader, or entrepreneur should be without.
Čti víc
Kupte společně
The Innovator's Dilemma - Clayton M. Christensen
Support - Michal Truban
1 247 Kč
Ušetříte 66 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
288
Hmotnost
302 g
Rok vydání
2016
Vazba
brožovaná vazba
Jazyk
anglický
Nakladatelství
Harvard Business Press
Rozměr
140×210 mm
ISBN
9781633691780
Naše katalogové číslo
281781

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

Čti víc
Kupte společně
The Innovator's Dilemma - Clayton M. Christensen
Support - Michal Truban
1 247 Kč
Ušetříte 66 Kč

„Knihkupectví je jeden z mála důkazů, že lidé stále myslí.“

Jerry Seinfeld