Mezinárodní podnikání - Lucie Meixnerová
Mezinárodní podnikání
245 Kč
Knihy
E-knihy

Mezinárodní podnikání

Vybrané strategické, manažerské a finanční aspekty

C. H. Beck, 2017
Na skladě
Výprodej
Nakladatel
C. H. Beck, 2017

Kniha přináší komplexní pohled na mezinárodní podnikatelské aktivity českých podniků. Jejím cílem je ukázat, jaký vliv má rozhodnutí podniku vstoupit na mezinárodní trh na jeho strategii, management a finanční řízení...

Čti víc

245 Kč

Běžná cena Běžně 490 Kč

Ušetříte 50%

Na skladě, posíláme ihned

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 1500 výdejních míst
  • dárek ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Kniha přináší komplexní pohled na mezinárodní podnikatelské aktivity českých podniků. Jejím cílem je ukázat, jaký vliv má rozhodnutí podniku vstoupit na mezinárodní trh na jeho strategii, management a finanční řízení.
V případě strategického řízení se nejedná pouze o volbu konkrétní mezinárodní strategie, ale rozhodnutí o internacionalizaci má významný vliv na celkovou strategii podniku, a to od úrovně korporátní až po funkcionální. Manažerské aspekty mezinárodního působení se dotýkají především problematiky načasování internacionalizace podnikatelských aktivit, volby rozsahu geografického působení podniku a metody vstupu na mezinárodní trhy. Důležité je rovněž organizační a personální zajištění mezinárodních podnikatelských aktivit. Pokud jde o finanční řízení, nejčastější problémy podniků, které vznikají při jejich vstupu na mezinárodní trhy, se vyskytují zejména při rozhodování a plánování. Důležitou roli hraje také dostupnost finančních zdrojů a investičních příležitostí, vliv domácích a zahraničních společností a v neposlední řadě rovněž hospodářská činnost podniku, obor podnikání.
Atraktivita knihy spočívá zejména v tom, že v jednotlivých kapitolách jsou prezentovány výsledky výzkumné studie zaměřené na mezinárodní podnikání českých firem.
Kniha je určena nejen studentům vysokých škol ekonomického zaměření, ale také manažerům a vlastníkům podniků, kteří mají v úmyslu podnikat, popř. již podnikají v zahraničí.

Rámcový obsah
1. Mezinárodní podnikání
1.1 Kategorizace podnikatelských subjektů pro potřeby mezinárodního podnikání
1.2 Role malých a středních podniků v mezinárodním podnikání

2. Strategické aspekty mezinárodního podnikání
2.1 Rozhodování o mezinárodním podnikání
2.2 Mezinárodní strategie

3. Manažerské aspekty mezinárodního podnikání
3.1 Proces internacionalizace podnikatelských aktivit
3.2 Modely internacionalizace podnikatelských aktivit
3.3 Organizační aspekty mezinárodních podnikatelských aktivit

4. Finanční aspekty mezinárodního podnikání
4.1 Finanční řízení v mezinárodním podnikání
4.2 Zdroje financování mezinárodního podnikání
4.3 Rozbory hospodářské činnosti podniku
4.4 Role účetnictví ve finančním řízení
4.5 Tvorba hodnoty pro shareholders
4.6 Tvorba ekonomické hodnoty
4.7 Holistické přístupy k finanční stránce mezinárodního podnikání
Čti víc
Kupte společně
Mezinárodní podnikání - Lucie Meixnerová
Podnikání malých a středních podniků na mezinárodních trzích - Šárka Zapletalová
555 Kč
Ušetříte 261 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
224
Hmotnost
373 g
Rok vydání
2017
Vazba
brožovaná vazba
Jazyk
český
Nakladatelství
C. H. Beck
Rozměr
165×240 mm
ISBN
9788074006548
Naše katalogové číslo
279764

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

Čti víc
Kupte společně
Mezinárodní podnikání - Lucie Meixnerová
Podnikání malých a středních podniků na mezinárodních trzích - Šárka Zapletalová
555 Kč
Ušetříte 261 Kč

„Tak jako nemáš jíst jen pro chuť, tak nesmíš číst jen pro zábavu.“

John Ruskin