Podniková strategie - Ladislav Tyll
Podniková strategie
618 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma
Knihy
E-knihy
618 Kč

Běžná cena Běžně 650 Kč

Ušetříte 5%

Posíláme do 11 dní

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Současná ekonomická situace nutí manažery a vlastníky podniků v ještě větší míře hledat varianty, jak udržet svoji firmu na trhu. Toto úsilí je často realizováno prostřednictvím krátkodobých až střednědobých cílů, u nichž je patrná snaha o maximální efektivitu a hospodárnost provozu. Této snaze nelze v podstatě nic upřít, pokud je součástí dlouhodobé růstové vize celého podniku. Právě vizi a snahu o budoucí rozvoj podniku však v současné době u mnohých manažerů postrádáme. Cílem publikace je proto nabídnout pohled na možnosti dlouhodobého rozvoje firmy. Na příkladu řady reálných firem je ukázáno, že to, co odlišuje dobré firmy od těch horších, je jejich dlouhodobá strategie, která se vedle provozní stránky zaměřuje především na inovace, internacionalizaci a spolupráci s ostatními subjekty na trhu. V dnešní době nelze hledat konkurenční výhodu firmy pouze v jejím nitru, ale především ve schopnosti užší integrace se svým okolím.

Jednotlivé kapitoly publikace provedou čtenáře celým procesem tvorby podnikové strategie, od analýzy vnějšího a vnitřního prostředí přes návrh strategických variant až po konečné hodnocení a výběr té nejlepší budoucí cesty.

Text je rozdělen do 10 kapitol:
1. Podniková strategie
2. Vnější okolí podniku
3. Vnitřní zdroje podniku
4. Konkurenční strategie
5. Celopodniková strategie a život podniku
6. Strategie internacionalizace podnikových činností
7. Inovační strategie
8. Fúze, akvizice a strategické aliance
9. Firemní kultura, etika v podnikání a společenská odpovědnost firmy
10. Volba strategie a měření její efektivity

Publikace je určena především profesionálům, členům vrcholového managementu, akcionářům a majitelům firem, kteří mohou nalézt na příkladech úspěšných světových i českých firem různé analogie, které by mohly být použitelné i v jejich podmínkách. Publikace je vhodná také pro studenty VŠ ekonomického zaměření.
Čti víc
Kupte společně
Podniková strategie - Ladislav Tyll
Malé ženy - Louisa May Alcott
901 Kč
Ušetříte 47 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
304
Hmotnost
501 g
Rok vydání
2014
Vazba
brožovaná vazba
Jazyk
český
Nakladatelství
C. H. Beck
Rozměr
166×240 mm
ISBN
9788074005077
Naše katalogové číslo
249980

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

Čti víc
Kupte společně
Podniková strategie - Ladislav Tyll
Malé ženy - Louisa May Alcott
901 Kč
Ušetříte 47 Kč

„Knihy jsou němí učitelé.“

Aulus Gellius