Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Golden Age of Advertising - the 60s, Taschen, 2005

361 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Golden Age of Advertising - the 60s, Taschen, 2005
Golden Age of Advertising - the 60s, Taschen, 2005

Golden Age of Advertising - the 60s

    With the consumerist euphoria of the fifties still going strong and the race to the moon at its height, the mood of advertising in the sixties was cheerful, optimistic, and at... Číst víc

    Nakladatel
    Taschen, 2005
    Počet stran
    352

    With the consumerist euphoria of the fifties still going strong and the race to the moon at its height, the mood of advertising in the sixties was cheerful, optimistic, and at times, revolutionary... Číst víc

    • Pevná vazba
    • Angličtina
    Vyprodané

    Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

    Potřebujete poradit knihu?

    Zeptejte se online knihkupce!

    Proč nakupovat na Martinus.cz?

    • Doprava zdarma od 999 Kč
    • Více než 5 000 výdejních míst
    • Záložky ke každému nákupu

    Naši skřítci doporučují

    Rebel Moon: Zrozená z ohně - V. Castro, Fobos, 2024

    Více o knize

    With the consumerist euphoria of the fifties still going strong and the race to the moon at its height, the mood of advertising in the sixties was cheerful, optimistic, and at times, revolutionary. The decade’s ads touted perceived progress (such as Tang-“just add water”) while striving to reinforce good old American values. Stars like Raquel Welch, Sean Connery, Woody Allen, and Sammy Davis Jr. endorsed everything from sunglasses to bourbon to handmade suits in an attempt by Madison Avenue to urge Americans to open their wallets and participate in one giant consumer binge. Social change at the end of the era brought psychedelic swirls and liberated women and minorities to a newly conscious public. From forgotten cars such as the Studebaker Avanti, to cigarettes (“Marlboro... a man’s world of flavor”) to food, clothing, consumer products, furniture, travel, and much more, this colorful collection of print ads explores the wide, wonderful world of 60s Americana.

    Číst víc
    Počet stran
    352
    Vazba
    pevná vazba
    Rozměr
    167×217 mm
    ISBN
    3822848018
    Rok vydání
    2005
    Naše katalogové číslo
    24108
    Jazyk
    angličtina
    Nakladatel
    Taschen
    Kategorizace

    Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

    Nahlásit chybu

    Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

    Hodnocení

    Jak se líbila kniha vám?

    „Když chceš hrát o trůny, můžeš buď vyhrát, nebo zemřít. Jiná cesta není.“

    Hra o trůny - George R.R. Martin, 2017
    Hra o trůny
    George R.R. Martin