Interní komunikace je nutnost! - Jarka Kovaříková
Interní komunikace je nutnost!
237 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma

Interní komunikace je nutnost!

Praktická příručka nejen pro interní komunikátory a manažery

Siria, 2016
Na skladě
Nakladatel
Siria, 2016

Obsahově jedinečná kniha se zabývá novým, dynamicky se rozvíjejícím oborem – interní komunikací. Podává systematický pohled na celou problematiku a přináší i řadu praktických případů z praxe, na kterých ukazuje, jak je interní komunikace důležitá...

Čti víc

237 Kč

Běžná cena Běžně 249 Kč

Ušetříte 5 %

Na skladě, objednávejte ale rychle

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Obsahově jedinečná kniha se zabývá novým, dynamicky se rozvíjejícím oborem – interní komunikací. Podává systematický pohled na celou problematiku a přináší i řadu praktických případů z praxe, na kterých ukazuje, jak je interní komunikace důležitá a co všechno se může stát, když nefunguje.

„Interní komunikace se vyskytuje v každé firmě, ať si to lidé uvědomují nebo ne,“ říká autorka Jarka Kovaříková. „Ne vždy je jí však věnována potřebná pozornost, protože manažeři si často neuvědomují, co všechno může funkční (nebo naopak nefunkční) interní komunikace ovlivnit a jak klíčový dopad má na angažovanost zaměstnanců.“

Aktuálně na českém trhu chyběla publikace, která by problematiku poměrně nového oboru interní komunikace popsala systematicky a přitom s využitím aktuálních informací a aspektů. Kniha proto svižnou a čtivou formou shrnuje, jak by měla interní komunikace fungovat a na co by se měla zaměřit, jaké jsou cílové skupiny a komunikační kanály, co chtějí a nechtějí recipienti slyšet a jak jim předat to, co je potřeba.

Čtenář se dozví:
- co je v interní komunikaci důležité,
- jaké má cílové skupiny,
- co která cílová skupina chce a co nechce slyšet a jak jí to efektivně a smysluplně předat,
- co nedělat a čemu se vyhnout,
- a součástí textu je i dvacet pitomostí, které se skutečně staly v praxi.
Zároveň za každou kapitolou najde tipy k zamyšlení, díky kterým si může uvědomit, kde ho ve firmě bota tlačí a co by se dalo zlepšit.

Komu je kniha určená?
Bude se hodit všem specialistům a manažerům interní komunikace, pracovníkům lidských zdrojů, manažerům a vůbec všem, kdo v rámci své práce musí organizovaně komunikovat s kolegy. Ocení ji také studenti managementu, marketingu, personalistiky a sociálních věd.
Čti víc
Kupte společně
567 Kč
Ušetříte 52 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

Čti víc
Kupte společně
567 Kč
Ušetříte 52 Kč

„S pomocí knih se mnozí stávají učenými i mimo školu. Bez knih pak nebývá učený nikdo ani ve škole. “

Jan Amos Komenský