Knihy
E-knihy
703 Kč

Běžná cena Běžně 740 Kč

Ušetříte 5%

Dodání může trvat více než tři týdny

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 1500 výdejních míst
  • dárek ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

How to Have Great Ideas is the essential guide for students and young professionals looking to embrace creative thinking in design, advertising and communications. It provides 53 practical strategies for unlocking innovative ideas. Strategies include improvisation techniques, changing the scenery, finding hidden links, looking to nature for inspiration, combining unusual systems, challenging set boundaries and many more. Each strategy is packed with great examples of successful contemporary and historical designs – from a designer dress made out of old converse trainers to ticket machines powered by recycled bottles in China, via the reimagining of famous brand logos and mis-use of photocopiers. Packed with practical projects to kick-start inventive thought in idea-blocked moments, this book explores creative thinking across all visual arts disciplines.
Čti víc
Kupte společně
How to Have Great Ideas - John Ingledew
Thinking, Fast and Slow - Daniel Kahneman
1 020 Kč
Ušetříte 54 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
184
Hmotnost
568 g
Rok vydání
2016
Vazba
brožovaná vazba
Jazyk
anglický
Nakladatelství
Laurence King Publishing
Rozměr
170×240 mm
ISBN
9781780677293
Naše katalogové číslo
229383

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

Čti víc
Kupte společně
How to Have Great Ideas - John Ingledew
Thinking, Fast and Slow - Daniel Kahneman
1 020 Kč
Ušetříte 54 Kč

„Knihy je třeba číst s takovou rozvahou a opatrností, s jakou byly napsány. “

Johann Gottfried Von Herder