Hra peněz - Jodie Foster
Hra peněz
220 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma

Hra peněz

    Nakladatel
    Bonton Film, 2016
    Režie

    Režisérka Jodie Foster v produkci společnosti Sony přináší nervy drásající drama, ve kterém je hvězda televizního pořadu předpovídající vývoj cenných papírů a obligací na Wall Street... Číst víc

    Režisérka Jodie Foster v produkci společnosti Sony přináší nervy drásající drama, ve kterém je hvězda televizního pořadu předpovídající vývoj cenných papírů a obligací na Wall Street... Číst víc

    220 Kč

    Běžná cena Běžně 232 Kč

    Ušetříte 5 %
    Posíláme do 8 dní
    Proč nakupovat na Martinus.cz?
    • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
    • více než 2500 výdejních míst
    • záložky ke každému nákupu

    Doporučené tituly a kolekce

    220 Kč

    Více o titulu

    Režisérka Jodie Foster v produkci společnosti Sony přináší nervy drásající drama, ve kterém je hvězda televizního pořadu předpovídající vývoj cenných papírů a obligací na Wall Street (George Clooney) při přímém přenosu přepadena zoufalým mladíkem (Jack O'Connell), který doplatil na svoji nepovedenou predikci.
    Jediný, s kým se může televizní hlasatel spojit, je jeho manažerka (Julia Roberts), která komunikuje jak s ním, tak s komandem FBI, které celou situaci řeší. Na povrch začínají vyplouvat věci, které měly zůstat navždy hluboko u dna, a všechno je nakonec jinak, než se na první pohled zdálo.

    Číst víc

    Všechny formáty tohoto titulu

    Filmy

    Blu-ray film
    Blu-ray obal
    Posíláme do 8 dní
    220 Kč
    -5 %
    DVD film
    DVD obal
    Vyprodané
    -5 %
    Další

    Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti? Dejte nám o tom vědět.

    Nahlásit chybu

    Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

    Hodnocení

    3,0 / 5

    1 hodnocení

    0
    0
    1
    0
    0

    Jak se vám film líbil?

    „A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “