Nezmeškejte 100 Kč poukázku jako dárek k nákupu! Více info Nezmeškejte 100 Kč poukázku k nákupu! Více info
Strategie modrého oceánu - W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Strategie modrého oceánu
436 Kč
Knihy
E-knihy

Strategie modrého oceánu

Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry

Na skladě

Ve snaze o dosažení udržitelného a ziskového růstu se firmy tradičně pouštějí do neúprosných konkurenčních střetů – do přímé konfrontace s konkurenty. Bojují o dosažení konkurenční výhody, svádějí bitvy o tržní podíl, usilují o to, aby vynikly, aby...

Čti víc

436 Kč

Běžná cena Běžně 459 Kč

Ušetříte 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 1500 výdejních míst
  • 100 Kč poukázka jako dárek k nákupu nad 999 Kč

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Ve snaze o dosažení udržitelného a ziskového růstu se firmy tradičně pouštějí do neúprosných konkurenčních střetů – do přímé konfrontace s konkurenty. Bojují o dosažení konkurenční výhody, svádějí bitvy o tržní podíl, usilují o to, aby vynikly, aby se něčím odlišily od svých konkurentů. Výsledkem takového přístupu jsou v dnešních podmínkách, kdy jednotlivá odvětví jsou doslova přeplněna konkurenty a kdy jejich nabídka vysoko převyšuje poptávku, „rudé oceány“, v jejich krvavých vodách mezi sebou tito soupeři zápasí o neustále se zmenšující ziskový potenciál.

Kniha W. Chana Kima a Renée Mauborgneové vystavuje pochybám vše, co bylo až dosud považováno za předpoklad strategického úspěchu. Tvrdí, že ačkoli většina firem se vrhá do „rudých oceánů“ líté konkurence, pravděpodobnost, že by jim taková strategie mohla zajistit budoucí ziskový růst, je dnes stále menší a menší. Ačkoli autoři vycházejí z důkladného studia více než 150 „strategických tahů“, k nimž došlo během více než sta let ve třiceti odvětvích. Dokazují, že základem úspěchu vůdčích firem zítřka nebudou vítězné střety s konkurenty, ale vytváření „modrých oceánů“ svrchovaného tržního prostoru zralého pro další růst. Takové strategické tahy – autoři je označují jako „hodnotové inovace“ – vytvářejí skokové přírůstky jak pro firmu, tak pro její zákazníky, vyřazují konkurenty ze hry a podněcují a uvolňují novou poptávku. Kniha Strategie modrého oceánu přináší systematický přístup, jenž umožňuje minimalizovat význam konkurenčních firem a odkázat je do „postavení mimo hru“.

V knize, která od základu mění tradiční pohled na strategii, autoři předkládají prověřené systémové rámce, analytické nástroje a principy umožňující úspěšné zformulování a realizaci strategií modrého oceánu – úspěšné vytváření a využívání „modrých oceánů“ příležitostí. Kniha W. Chana Kima a Renée Mauborgneové, která fakticky převrací tradiční myšlenkové pojetí strategie, tak načrtává spolehlivou mapu „nové smělé cesty k budoucím podnikatelským vítězstvím“.

Druhé aktualizované a rozšířené vydání obsahuje nový úvod autorů, dvě nové kapitoly a další z nich jsou rozšířeny o nové poznatky. Nové kapitoly jsou obohaceny například o problematiku sladění systému aktivit organizace tak, aby v praxi vznikla udržitelná strategie modrého oceánu, o to, jak v průběhu času obnovovat modré oceány, protože po určité době firmy modrý oceán napodobí a udělají z něj oceán rudý, a v neposlední řadě o deset nejobvyklejších pastí rudého oceánu, které drží firmy v rudých vodách, i když chtějí plout směrem k modré hladině.
Čti víc
Kupte společně
Strategie modrého oceánu - W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Nůž - Jo Nesbo
795 Kč
Ušetříte 113 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
284
Hmotnost
625 g
Rok vydání
2015
Naše katalogové číslo
215180
Vazba
pevná vazba s přebalem
Jazyk
český
Nakladatelství
Management Press
Rozměr
165×235 mm
ISBN
9788072612956
Věkové doporučení
15+

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

4,8 / 5

11 hodnocení

10
0
1
0
0

Michal
26.6.2019
Jedna z najlepsich kníh o pohlade na biznis.
Zmení vám spôsob rozmýšlania nad podnikaním a biznisom. Mne zmenila. Nie je tak promovaná ako ostatné copy paste svetove bestselleri no je o to zaujimavejsia. Čti víc
Ivana Miklovič
5.3.2013
Vynikajúca kniha
Odporúčam každému podnikateľovi, manažérovi, ktorý sa chce odlíšiť od trhu.Nenájdete tu konkrétne tipy na inovácie, ale nájdete tu niečo oveľa hodnotnejšie: nástroje (ktoré len tak rýchlo nevymrú) na objavenie vlastných podnikateľských nápadov. Čti víc

O autorech/autorkách

Čti víc
Čti víc
Kupte společně
Strategie modrého oceánu - W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Nůž - Jo Nesbo
795 Kč
Ušetříte 113 Kč

„Knihy nás mění, polepšují a vylepšují, pokud jsme polepšení schopni a pokud o ně stojíme.“

Miroslav Horníček