Využijte poštovné zdarma od 300 Kč s PPL právě teď!
Vybrat knihy
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
100 Ideas That Changed Advertising - Simon Veksner, Laurence King Publishing, 2015

869 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
100 Ideas That Changed Advertising - Simon Veksner, Laurence King Publishing, 2015
100 Ideas That Changed Advertising - Simon Veksner, Laurence King Publishing, 2015

100 Ideas That Changed Advertising

A chronicle of the key ideas that have shaped the adverts we see everyday, 100 Ideas That Changed Advertising offers a fascinating insight into an ever- changing and fast-moving... Číst víc

Nakladatel
Laurence King Publishing, 2015
Počet stran
216

A chronicle of the key ideas that have shaped the adverts we see everyday, 100 Ideas That Changed Advertising offers a fascinating insight into an ever- changing and fast-moving industry. Arranged broadly chronologically, ... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Více o knize

A chronicle of the key ideas that have shaped the adverts we see everyday, 100 Ideas That Changed Advertising offers a fascinating insight into an ever- changing and fast-moving industry. Arranged broadly chronologically, the book looks at the overnight revolutions, the flashes of inspiration and the long-term evolutions that advertisers have wrought upon their industry. Author Simon Veksner guides us through the key ideas behind these changes, from the development of the first advertising formats and the history of branding, to the creative revolutions of the 1960s and the digital age. Looking forward, the book considers the most recent thinking in reaching new audiences, including the rise of neuromarketing and the latest behavioural economics. Illustrated with hundreds of examples of adverts and explaining their power to inspire, delight and annoy, but above all, to make us buy, the book is an absorbing guide to a turbulent, highly-creative industry.
Číst víc
Počet stran
216
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
210×297 mm
Hmotnost
916 g
ISBN
9781780675565
Rok vydání
2015
Naše katalogové číslo
203230
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Laurence King Publishing
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Existuje teorie, která tvrdí, že kdyby jednou někdo přišel na to, k čemu vesmír je a proč tu je, vesmír by okamžitě zmizel a jeho místo by zaujalo něco ještě mnohem bizarnějšího a nevysvětlitelnějšího. Existuje jiná teorie, která tvrdí, že už se to stalo.“