Jsme tu pro vás jako vždy :-)
Více než 150 000 knih z naší nabídky doručujeme jako běžně.
Marketing Management - Svend Hollensen
Marketing Management
2 233 Kč
Přidejte tuto knihu do košíku a poštovné máte zdarma.
Knihy
E-knihy

Marketing Management

A Relationship Approach

Pearson, 2014
Nakladatel
Pearson, 2014

Marketing Management: A Relationship Approach, Third Edition, takes the unique and innovative approach of linking relationship marketing to the traditional market planning models that are used by most marketers today...

Čti víc

2 233 Kč

Vyprodané, je dostupné jiné vydání.

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Marketing Management: A Relationship Approach, Third Edition, takes the unique and innovative approach of linking relationship marketing to the traditional market planning models that are used by most marketers today. As globalisation progresses, the need for creating and maintaining off-line and on-line relationships with the company’s customers, suppliers, stakeholders and personnel has become increasingly vital in today’s business environment. Now in its third edition, this best-selling text bridges the gap between relationship marketing and traditional marketing, integrating this approach with the process of developing effective marketing plans. Drawing on a varied and extensive range of international examples, Hollensen demonstrates how companies such as Zalando, Spotify, Bosch and Hunter Boots make use of relationship marketing theory in order to gain competitive advantage.
New to this edition:
  • Focus on hot topics such as customer value creation & value capture, experiential marketing, on-line business models, smartphone marketing and social media marketing, plus a chapter on corporate social responsibility, ensure coverage of the latest and most relevant issues in marketing management.
  • New case studies in every chapter plus video cases, available on the Companion Website at www.pearsoned.co.uk/hollensen, and linked to each part of the book bring the subject matter vividly to life.
  • Striking colour design adds visual interest and helps to illustrate and emphasize key points and concepts.

Marketing Management: A Relationship Approach is invaluable reading for undergraduates studying marketing management in their final year or at postgraduate level and to practitioners and those studying for professional qualifications in marketing management.
Čti víc
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
720
ISBN
9780273778851
Naše katalogové číslo
202741
Vazba
brožovaná vazba
Rok vydání
2014
Vydání
4
Jazyk
anglický
Nakladatelství
Pearson

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

Čti víc

„Musíme přečíst hodně knih, abychom zjistili, o čem je život, a musíme hodně zažít, abychom přišli na to, že buď špatně žijeme, nebo jsme četli špatné knihy. “

Zdeňka Ortová