Jsme tu pro vás jako vždy :-)
Více než 150 000 knih z naší nabídky doručujeme jako běžně.
The Greatest Business Decisions of All time - Verne Harnish
The Greatest Business Decisions of All time
421 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma
Knihy
E-knihy

The Greatest Business Decisions of All time

Nakladatel
Time Home Entertainment, 2013

Decisions equal success — nothing happens until one is made. Businesses make millions of decisions every day. But once in a great while a leader makes a truly game-changing decision that shifts not only the strategy of a single company but...

Čti víc

421 Kč

Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Decisions equal success — nothing happens until one is made. Businesses make millions of decisions every day. But once in a great while a leader makes a truly game-changing decision that shifts not only the strategy of a single company but how everyone does business. These big decisions are counterintuitive-they go against the conventional wisdom. In hindsight, taking a different direction may seem easy, but these bet-the-company moves involve drama, doubt, and high tension. What made Apple's board bring back Steve Jobs to the company? How did Johnson & Johnson decide to recall every bottle of Tylenol after a poisoning scare that involved only a small batch of the drug? What made Henry Ford decide to double the wages of his autoworkers, and how did that change the American economy for the next century?

Here management consultant Verne Harnish, the CEO of Gazelles, and Fortune's editors provide the background stories behind the greatest business decisions of all time. In this fully original book, you'll get a glimpse into the thought processes leading up to these groundbreaking moments and will learn how the decisions have shaped the thinking of today's top leaders. The book also contains an insightful foreword by management guru Jim Collins, the author of Built To Last and Good To Great, which explains the importance of decision making in creating a successful company.
Čti víc
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
208
Hmotnost
249 g
Rok vydání
2013
Vazba
pevná vazba
Jazyk
anglický
Nakladatelství
Time Home Entertainment
Rozměr
152×216 mm
ISBN
9781603209786
Naše katalogové číslo
160989

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

Čti víc

„Knihy mají své osudy a své životy. A hynou nezájmem čtenářů. Nikdo by nevyslovil pochybnosti o Odysseji, ale jen málokdo ji ještě čte.“

Miroslav Horníček