Začněte s PROČ - Simon Sinek, Jan Melvil publishing, 2013

318 Kč

Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma
Začněte s PROČ - Simon Sinek, Jan Melvil publishing, 2013
Začněte s PROČ - Simon Sinek, Jan Melvil publishing, 2013

Začněte s PROČ

Jak vůdčí osobnosti inspirují k činům

Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. V jeho hledáčku se mimo jiné ocitl Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bratři... Číst víc

4,5 40 hodnocení
Nakladatel
Jan Melvil publishing, 2013
Počet stran
256

Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. V jeho hledáčku se mimo jiné ocitl Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bratři Wrightové. Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština

318 Kč

Na skladě, posíláme ihned

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

Doprava zdarma od 999 Kč
Více než 5 000 výdejních míst
Záložky ke každému nákupu
Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • Doprava zdarma k nákupu od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Ranhojička. Zrádci krve - Lynette Noni, Nakladatelství Fragment, 2023

Více o knize

Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. V jeho hledáčku se mimo jiné ocitl Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bratři Wrightové. Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily svět, Sinek zjistil, že všichni uvažovali, jednali a komunikovali přesně stejným způsobem – vždy začali s otázkou PROČ a až poté řešili, JAK a CO zrealizovat. Autor tento model nazývá zlatý kruh.

- Každá organizace umí vysvětlit, CO dělá.
- Některé umějí vysvětlit, i JAK to dělají.
- Ale jen málo z nich dokáže formulovat, PROČ to dělají.

Za PROČ se přitom nepovažují peníze nebo zisk, to jsou vždy jen výsledky. Osobnosti a firmy, které znají své PROČ, nepotřebují manipulovat – ony inspirují. Lidé je následují ne proto, že musejí, ale protože sami chtějí. Zaměstnance jejich práce těší, spatřují v ní smysl, mají zázemí a hrdost. Zákazníci jsou loajální, ochotni poskytnout podporu i v těžkých časech, imunní vůči manipulacím ostatních.

Začněte s PROČ je kniha pro čtenáře, kteří sami podnikají, budují, vedou či teprve plánují, že se do něčeho pustí. Pokud principy zlatého kruhu správně uplatníte, stanete se sami přínosem pro malé i velké podniky, neziskové organizace i politické strany.

Takže, proč vaše společnost vůbec existuje? Zdánlivě jednoduchá otázka... ale pokud si na ni umíte odpovědět, změní vše.

„…Mezi opakovaným nákupem a loajalitou je velký rozdíl. Opakovaný nákup znamená, že si u vás někdo něco koupí vícekrát. Loajalita znamená, že jsou lidé ochotni se vzdát lepšího produktu nebo lepší ceny, aby mohli opět koupit u vás. Loajální zákazníci se mnohdy ani neobtěžují tím, aby zkoumali, zda konkurence nemá lepší podmínky…"

Sami si můžete lehce dosadit společnosti, které takto fungují – Apple, Southwest Airlines, Harley-Davidson… Sinek však jen nepopisuje postup těch úspěšných, na jiných studiích vysvětluje příčiny pádu dříve mnoho let úspěšného kolosu Wal-Mart nebo také neúspěch mp3 přehrávačů Dell. Zkrátka, nelze jen opsat postupy někoho jiného a aplikovat je na vlastní podnik. Bez jasného PROČ nelze zvítězit.

Tato kniha je určena všem, kteří chtějí inspirovat ostatní, nebo kteří chtějí najít někoho, kdo bude inspirovat je.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,5 / 5

40 hodnocení

27
8
3
1
1

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Willy Gabria
Ověřený nákup
11.4.2023
Willy
Velmi prijemne citanie, autor pise zaujimavo a posuva obsah knihy ku krasnemu poznaniu preco vlastne zacinat s otazkou preco Číst víc
21.2.2023
Kniha je fajn
Nebola prevratná pre mňa, ako drobného podnikateľa, lebo sa tam spomínajú hlavne značky, ktoré sú väčšie, ale i tak mi niečo dala, lebo ideme budovať Domalenku. Opäť mi pripomenula, že na prvé miesto treba dať zamestnancov, že si treba dať záležať na firemnej kultúre. Mne tam chýbala nejaká krátka presnejšia definícia toho, ako si klásť tú otázku prečo. Nie úplne detailne som ju pochopil, skôr tak len okrajovo. Asi si budem musieť knihu prečítať ešte raz, lebo som možno bol nepozorný. Lepšia kniha pre mňa bola Štěstí doručeno, Tony Hsieh. Číst víc
20.11.2021
Nesklamala
Autora knihy sledujem na sieťach už nejaký ten čas a preto som vedel čo asi môžem od knihy očakávať. Je písaná veľmi zrozumiteľne, na príkladoch firiem demonštruje pointu tejto knihy a dáva jasné odporúčania. Veľmi jasne, poučne a pútavo. Simon Sinek je dnes TOP rečníkom a motivátorom a takto nejak je písaná aj táto kniha. Číst víc
12.7.2021
Očekávala jsem trochu něco jiného, ale na druhou stranu jsem se dostala k informacím, které jsou velmi zajímavé. Ocenila jsem čtivý styl jazyka, což u knih podobného typu nebývá vždy zvykem. I když nejsem podnikatel a nechystám se podnikat, dala mi kniha dost inspirace pro běžný život a přinesla pochopení mnohých jevů. Číst víc
Emil
Neověřený nákup
10.4.2021
Neublizi ani nespasi
Prilis vela propagacie a predavania svojho nazoru. Vidno, ze autor ma silne zazemie v marketingu a konzultacnych sluzbach. Niektore myslienky sa opakuju dookola az mi to pride, ze bolo potrebne naplnit stanoveny pocet slov. Napriek tomu kniha vo mne podnietila dodatocne uvahy, takze misia splnena. Číst víc
2

Som obyčajný človek, ale som jedinečný...A prečo jedinečný???! No preto, že každý z nás je jedinečný a original. Chvalabohu, že nas nejde klonovať ????

Michal Lauček
Ověřený nákup
8.10.2019
Začni otázkou PREČO
Recenzia bude veľmi krátka.
Prečo ja? Ja som začal,kúp si knihu a dozvieš sa ako správne vybudovať zlatý kruh marketingu...je to na každom, ja vám do hlav nevidím no na 100% zistite, že v škole nás to učili naopak a to je len na krátko a prečo mám vytvárať krátkodobý biznis Ked chcem dlhodobo a správne a to otázkou PREČO
Číst víc
Timotej Mojcher
Neověřený nákup
4.4.2019
inšpiratívna kniha
Výborná kniha, ktorá vás inšpiruje a ukáže vám prečo je také dôležité mať odpoveď na otázku "Prečo?" a vďaka tomuto to veľké firmy a úspešní ľudia dotiahli tak ďaleko Číst víc
Boris
Neověřený nákup
24.1.2019
Ak hľadáte bližšie info o čom vlastne kniha je, pozrite si vystúpenia autora na TED konferenciách na webe. A kniha ide ešte oveľa ďalej. Nie som absolútny fanúšik motivačnej literatúry, ale aj na základe reakcií mladých ľudí, teenegerov, s ktorými sme o knihe diskutovali ju odporúčam. Číst víc

Nakladatelství Jan Melvil publishing

Číst víc

„Prázdná ranní knihovna má v sobě něco, co mě vždycky hluboce zasáhne. Tiše a klidně tu odpočívají všechna slova, všechny myšlenky.“

Kafka na pobřeží - Haruki Murakami, 2017
Kafka na pobřeží
Haruki Murakami