Vydej se na cestu knižními světy
a vyhraj kopu knih!
Knižní putování - Vyprav se na cestu knižními světy - Martinus.cz, 2024
Začněte s PROČ - Simon Sinek, Jan Melvil publishing, 2013

335 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Začněte s PROČ - Simon Sinek, Jan Melvil publishing, 2013
Začněte s PROČ - Simon Sinek, Jan Melvil publishing, 2013

Začněte s PROČ

Jak vůdčí osobnosti inspirují k činům

Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. V jeho hledáčku se mimo jiné ocitl Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bratři... Číst víc

4,4 19 hodnocení
Nakladatel
Jan Melvil publishing, 2013
256 stran
4-5 hodin čtení

Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. V jeho hledáčku se mimo jiné ocitl Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bratři Wrightové. Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština

335 Kč

Skladem > 5 ks
Posíláme ihned

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Těžké duše - Iva Hadj Moussa, Host, 2024

Více o knize

Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. V jeho hledáčku se mimo jiné ocitl Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bratři Wrightové. Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily svět, Sinek zjistil, že všichni uvažovali, jednali a komunikovali přesně stejným způsobem – vždy začali s otázkou PROČ a až poté řešili, JAK a CO zrealizovat. Autor tento model nazývá zlatý kruh.

- Každá organizace umí vysvětlit, CO dělá.
- Některé umějí vysvětlit, i JAK to dělají.
- Ale jen málo z nich dokáže formulovat, PROČ to dělají.

Za PROČ se přitom nepovažují peníze nebo zisk, to jsou vždy jen výsledky. Osobnosti a firmy, které znají své PROČ, nepotřebují manipulovat – ony inspirují. Lidé je následují ne proto, že musejí, ale protože sami chtějí. Zaměstnance jejich práce těší, spatřují v ní smysl, mají zázemí a hrdost. Zákazníci jsou loajální, ochotni poskytnout podporu i v těžkých časech, imunní vůči manipulacím ostatních.

Začněte s PROČ je kniha pro čtenáře, kteří sami podnikají, budují, vedou či teprve plánují, že se do něčeho pustí. Pokud principy zlatého kruhu správně uplatníte, stanete se sami přínosem pro malé i velké podniky, neziskové organizace i politické strany.

Takže, proč vaše společnost vůbec existuje? Zdánlivě jednoduchá otázka... ale pokud si na ni umíte odpovědět, změní vše.

„…Mezi opakovaným nákupem a loajalitou je velký rozdíl. Opakovaný nákup znamená, že si u vás někdo něco koupí vícekrát. Loajalita znamená, že jsou lidé ochotni se vzdát lepšího produktu nebo lepší ceny, aby mohli opět koupit u vás. Loajální zákazníci se mnohdy ani neobtěžují tím, aby zkoumali, zda konkurence nemá lepší podmínky…"

Sami si můžete lehce dosadit společnosti, které takto fungují – Apple, Southwest Airlines, Harley-Davidson… Sinek však jen nepopisuje postup těch úspěšných, na jiných studiích vysvětluje příčiny pádu dříve mnoho let úspěšného kolosu Wal-Mart nebo také neúspěch mp3 přehrávačů Dell. Zkrátka, nelze jen opsat postupy někoho jiného a aplikovat je na vlastní podnik. Bez jasného PROČ nelze zvítězit.

Tato kniha je určena všem, kteří chtějí inspirovat ostatní, nebo kteří chtějí najít někoho, kdo bude inspirovat je.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,4 / 5

19 hodnocení

14
1
2
2
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Willy Gabria
Ověřený nákup
11.4.2023
Willy
Velmi prijemne citanie, autor pise zaujimavo a posuva obsah knihy ku krasnemu poznaniu preco vlastne zacinat s otazkou preco Číst víc
12.7.2021
Očekávala jsem trochu něco jiného, ale na druhou stranu jsem se dostala k informacím, které jsou velmi zajímavé. Ocenila jsem čtivý styl jazyka, což u knih podobného typu nebývá vždy zvykem. I když nejsem podnikatel a nechystám se podnikat, dala mi kniha dost inspirace pro běžný život a přinesla pochopení mnohých jevů. Číst víc
7.2.2021
Kniha bola asi prva, ktora som pri pocuvani popri behani miestami az nudila, unikali mi vety textu.
"Uzasne myslienky" by sa dali zhrnut do 1 vety "ak mate dobru viziu a okoli sikovnych ludi, mate vacsiu sancu na dlhodoby uspech".
Najdete tu viacero zaujimavych faktov z historie roznych odvetvi podnikania. Kvoli nim si ju mozete precitat ci vypocut. Ak vsak chcete ziskat nejake zarucene sposoby na uspech v podnikani, tato kniha vam asi spasu neprinesie.
Vyvodzovane zavery sa mi vsak casto zdali nepodlozene, prezentovane ako jednoznacne dosledky jedineho predpokladu a potlacenia vsetkych ostatnych vychodiskovych podmienok. Autorove uvahy casto sklzavaju do manipulativnosti v prospech svojich tez.
V neposlednom rade je to velka reklama firmy Apple :)
Číst víc
14.5.2017
Názor čitateľa
Veľmi rozumná kniha. Mať jasno v PREČO je kľúčom k zmysluplnejšiemu podnikaniu a väčšej spokojnosti zákazníkov. Kniha dáva zaujímavé pohľady na motívy a následné činnosti v podnikaní, ktoré síce krátkodobo fungujú, ale z dlhodobého hľadiska sú neudržateľné. Ukazuje ako výjsť z kolotoča malých manipulácií ako sú napríklad zľavy. Knihu by som odporúčal prečítať všetkým, ktorí si chcú založiť vlastné podnikanie. Môžete ho hneď na začiatku postaviť rozumnejšie. Číst víc
Petr Pinkas
Ověřený zákazník
19.5.2014
Názor čtenáře
Simon Sinek je jede z prvních inspirativních lidí, se kterými jsem se setkal na jeho blogu, v jeho článcích a na TED videích. Jeho kniha vše jen podtrhuje a boří mýty toho, jak se má dělat business a prodávat produkt. Vřele doporučuju všem marketérům a podnikatelům, kteří neví jak uchopit svou strategii. Číst víc

Nakladatelství Jan Melvil publishing

Číst víc

„Dětství je továrna na lži, které mají neukončené trvání.“

Tíživá láska - Elena Ferrante, 2018
Tíživá láska
Elena Ferrante