Využijte poštovné zdarma od 300 Kč s PPL právě teď!
Vybrat knihy
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu - Marie Hesková, Peter Štarchoň, Oeconomica, 2009

424 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu - Marie Hesková, Peter Štarchoň, Oeconomica, 2009
Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu - Marie Hesková, Peter Štarchoň, Oeconomica, 2009

Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu

Kniha seznamuje čtenáře s novými trendy v marketingu a současnými marketingovými přístupy. Upozorňuje na rozvoj marketingových oborů, které nejsou spojeny s vysokými finančními... Číst víc

Nakladatel
Oeconomica, 2009
Počet stran
180

Kniha seznamuje čtenáře s novými trendy v marketingu a současnými marketingovými přístupy. Upozorňuje na rozvoj marketingových oborů, které nejsou spojeny s vysokými finančními vstupy (např. guerillový, virální, ambush, buzz marketing). Klasické... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Více o knize

Kniha seznamuje čtenáře s novými trendy v marketingu a současnými marketingovými přístupy. Upozorňuje na rozvoj marketingových oborů, které nejsou spojeny s vysokými finančními vstupy (např. guerillový, virální, ambush, buzz marketing). Klasické marketingové přístupy ztrácejí na účinnosti a proto je nutné hledat nové možnosti, které podpoří budoucnost marketingu. Situace trhů na začátku jednadvacátého století od marketingu vyžaduje hledání nových přístupů k marketingové komunikaci. Zákazníci na spotřebních trzích očekávají nějakou formu "přidané hodnoty", která zaujme, pobaví, přinese uspokojení z aktu koupě. I z toho důvodu je v textu akceptován přístup rozšíření klasického komunikačního mixu (reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations, přímy marketing) o nástroj "události a zážitky".
Teoretické aspekty marketingu, resp. marketingové komunikace, jsou dokumentovány na konkrétních praktických příkladech. Pro insipraci a trénink služí doplňující informace v přílohách a případových studiích.
Číst víc
Počet stran
180
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
160×230 mm
ISBN
9788024515205
Rok vydání
2009
Naše katalogové číslo
150472
Jazyk
čeština
Nakladatel
Oeconomica
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Když chceš hrát o trůny, můžeš buď vyhrát, nebo zemřít. Jiná cesta není.“

Hra o trůny - George R.R. Martin, 2017
Hra o trůny
George R.R. Martin