Vydej se na cestu knižními světy
a vyhraj kopu knih!
Knižní putování - Vyprav se na cestu knižními světy - Martinus.cz, 2024
Vytřete jim zrak!, Pragma, 2012

179 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Vytřete jim zrak!, Pragma, 2012
Přečtená
Vytřete jim zrak!, Pragma, 2012

Vytřete jim zrak!
Přečtená

Zákazník musí být vždy spokojený

    Sloužit zákazníkům. Dvě slova, která pokrývají tak mnoho. Odpovídání na dotazy. Řešení problémů. Rozplétání korporačních bariér. Napravování toho, co se pokazilo, a nalézání... Číst víc

    Nakladatel
    Pragma, 2012
    Počet stran
    240

    Sloužit zákazníkům. Dvě slova, která pokrývají tak mnoho. Odpovídání na dotazy. Řešení problémů. Rozplétání korporačních bariér. Napravování toho, co se pokazilo, a nalézání toho, co se ztratilo... Číst víc

    • Pevná vazba
    • Výborný stav
    • Čeština

    179 Kč

    Cena nové knihy: 238 Kč
    Skladem
    Posíláme ihned
    Další přečtené knihy
    Vytřete jim zrak!, Pragma, 2012
    Pevná vazba
    Mírně opotřebovaná Čeština, 2012
    Skladem

    Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

    Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

    Vyzkoušet Knihovrátek

    Proč nakupovat na Martinus.cz?

    • Doprava zdarma od 999 Kč
    • Více než 5 000 výdejních míst
    • Záložky ke každému nákupu

    Naši skřítci doporučují

    Řeka mě volá domů - Eleanor Shearer, Ikar CZ, 2024

    Více o knize

    Sloužit zákazníkům. Dvě slova, která pokrývají tak mnoho. Odpovídání na dotazy. Řešení problémů. Rozplétání korporačních bariér. Napravování toho, co se pokazilo, a nalézání toho, co se ztratilo. Konejšení rozzlobených a uklidňování bázlivých. A čas od času nějaký ten obchodní ekvivalent vytažení králíka z klobouku.
    Dnes už nejde jenom o to, jak se soustředit na zákazníky, ale jak vytvářet věrné zákazníky. Právě v tom jsou totiž ty opravdové peníze. Ať už jste v zákaznické službě nováčkem, nebo starým profíkem, bude pro vás kniha Vytřete jim zrak! cennou pomůckou. Kromě příkladů z reálného života najdete v této knize i kapitoly o používání sociálních médií ke komunikaci a k zotavení služeb, o kvalitní organizaci služebních setkání, o pozitivní reakci na negativní zpětnou vazbu a další.
    Nejdůležitější částí, která vytváří „služební výhody“, jste ale stále vy. A tato kniha vám ukáže, jak poskytovat ty nejlepší představitelné služby, znovu a znovu.
    Číst víc
    Počet stran
    240
    Vazba
    pevná vazba
    Rozměr
    145×205 mm
    Hmotnost
    308 g
    Rok vydání
    2012
    Naše katalogové číslo
    1502179
    Jazyk
    čeština
    Nakladatel
    Pragma
    Kategorizace

    Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

    Nahlásit chybu

    Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

    Hodnocení

    Jak se líbila kniha vám?

    Nakladatelství Pragma

    Číst víc

    „Staň se tím, kým jsi.“

    Když Nietzsche plakal - Irvin D. Yalom, 2014
    Když Nietzsche plakal
    Irvin D. Yalom