Vedení lidí, týmů a firem - Jiří Plamínek
Vedení lidí, týmů a firem
260 Kč
Knihy
E-knihy

Vedení lidí, týmů a firem

Grada, 2002
Nakladatel
Grada, 2002

Víte jak souvisí vedení lidí, řízení procesů, marketing a finanční řízení? Umíte motivovat? Zvládat konflikty a problémové lidi?

Čti víc

260 Kč

Vyprodané, jsou však dostupná jiná vydání.

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 1500 výdejních míst
  • dárek ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

   Knihy o managementu lze počítat na stovky. Tak, jak se vyvíjely představy o efektivním řízení zdrojů, lidí, procesů i vztahů, byly prostřednictvím těchto knih formulovány zaručeně úspěšné „kuchařky“ pro moderní manažery. Ať se jednalo o Taylorovu představu „vědeckého řízení“, Kotlerův marketingový management či všelék na nápravu všech firemních neduhů v podobě „reinženýringu“, vyzývajícího manažery k radikálním krokům koncem minulého století. Vedle této linie systémového a procesního přístupu k managementu paralelně spatřilo světlo světa mnoho knih zaměřených na psychologické a sociologické aspekty manažerské práce, od slavné Maslowovy pyramidy potřeb až po koncepty vytváření „samoučících se“ organizací. Všechny tyto knihy z určitých často velmi specifických úhlů formulovaly hlavní zásady úspěšné práce manažera.

Co však potřebuje manažer začátku tohoto tisíciletí? Potřebuje být úspěšný ve velmi dynamicky se měnícím prostředí, a to velmi rychle úspěšný. Má odpovědnost vůči vlastníkům a investorům, svým spolupracovníkům, zaměstnancům, zákazníkům a partnerům a v neposlední řadě i své rodině i sobě samému. Jeho manažerská práce bude úspěšná i efektivní a má dlouhodobě přinášet pozitivní hodnoty. K tomu má k dispozici schopnosti, znalosti, zkušenosti nejen své, ale i svých spolupracovníků, které by měl dále prohlubovat a rozvíjet.

Kniha Jiřího Plamínka Vedení lidí, týmů a firem mu v této oblasti může výrazným způsobem pomoci. Dává ucelený a velmi přehledný pohled na moderní management. Nesnaží se vnutit určitý specifický úhel pohledu, ale je inspirující pro další rozvoj myšlení vedoucích pracovníků v různých organizacích od řešení operativních situací až po vytváření dlouhodobých koncepcí a strategií. Pro mnohé manažery tak může být velmi důležitým podnětem pro jejich další práci.
Čti víc
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
156
Jazyk
český
Nakladatelství
Grada
Vazba
brožovaná vazba
ISBN
802470403X
Naše katalogové číslo
12712
Rozměr
170×230 mm
Rok vydání
2002

Recenze

Jak se vám kniha líbila?


Marcel Tarda
8.7.2010
Jedinečná kniha
Danú knihu odporúčam všetkým, je to skutočne základ, na ktorom je možné použiť v praxi. Táto kniha popisuje ako to skutočne v praxi funguje. A tak ako to p.Plamínek na záver uvádza, je to kniha podľa ktorej sa môžu riadiť aj štátne inštitúcie. Odporúčam knihu prečítať a používať v praxi. S priateľským pozdravom Čti víc

Čti víc
Čti víc

„Knihy jsou podobné domovu, do kterého se vracíme i za největší bouřky. “

Bernard Bolzano