Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol.
Psychologie reklamy
459 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma

Psychologie reklamy

4., rozšířené a aktualizované vydání

Grada, 2012
Nakladatel
Grada, 2012

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje...

Čti víc

459 Kč

Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zvuk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
Čti víc
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

5,0 / 5

2 hodnocení

2
0
0
0
0

Sophia
20.10.2019
Kniha “Psychologie reklamy” je super spracovaná. Prevedie čitateľa svetom reklám, ako v reklame všetko funguje, ako nas ovplyvňuje a ake sú základne faktory pre tvorbu reklám/ resp. na čo sa zameriavať. Tak ako je táto kniha odbornou literatúrou, tak zahŕňa množstvo príkladov a vysvetliviek na základe grafov resp. obrázkov- čim sa tá kniha lepšie číta a chápe. Knihu jednoznačne odporúčam. Čti víc
Kristýna
5.6.2016
Odborná čtivá publikace, která uvede do problematiky začínajícího markeťáka, ale potěší i ty pokročilejší. Hromada případových studií a reálná data z českého i zahraničního prostředí jsou prostě super. Přehledná struktura vám pomůže přeskákat k tomu, co zrovna hledáte :-) Čti víc

O autorech/autorkách

Čti víc
Čti víc

„Pospěšte, abyste přečetli nejlepší knihy. Není jich mnoho a může se státi, že váš život uplyne, než-li je přečtete. “

Henry David Thoreau