Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024

Marketing kulturního dědictví a umění
E-kniha

Art marketing v praxi

Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně... Číst víc

4,8 4 hodnocení
Série
Marketing
Nakladatel
Grada, 2008
Počet stran
288

Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci... Číst víc

  • PDF
  • Čeština

273 Kč

Ihned ke stažení
Jak číst e-knihy?

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Karin Lednická: Šikmý kostel: Třetí díl. Bílá vrána, 2024

Více o eknize

Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Zkušená autorka si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,8 / 5

4 hodnocení

3
1
0
0
0

Jak se líbila e-kniha vám?

Čtenářské recenze

7
Ověřený nákup
25.3.2019
Užitočné a zaujímavé čítanie
Kniha českej autorky so zameraním na marketing v sektore kultúrneho dedičstva. Popisuje marketing v oblasti umenia, zameriava sa na zákazníkov tohto typu inštitúcií, marketingový výskum, nástroje a komunikáciu. Myslím si, že je užitočná najmä pre študentov s týmto zameraním, no aj pre všetkých, ktorí si chcú trochu rozšíriť obzory :) Číst víc

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Jestli něco dělá ze světa peklo, tak naše očekávání, že by to měl být ráj.“

Prokletí - Chuck Palahniuk, 2012
Prokletí
Chuck Palahniuk