Nezmeškejte 100 Kč poukázku jako dárek k nákupu! Více info Nezmeškejte 100 Kč poukázku k nákupu! Více info
Jak psát reklamní text - Zdeněk Křížek, Ivan Crha
Jak psát reklamní text
294 Kč
Knihy
E-knihy

Jak psát reklamní text

4., aktualizované a doplněné vydání

Grada, 2012
Na skladě
Nakladatel
Grada, 2012

Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu. Nové vydání publikace..

Čti víc

294 Kč

Běžná cena Běžně 309 Kč

Ušetříte 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 1500 výdejních míst
  • 100 Kč poukázka jako dárek k nákupu nad 999 Kč

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu. Nové vydání publikace je obohaceno o vybrané nové ukázky, rozšířena je kapitola o tvůrčím psaní, větší pozornost je věnována textům webových prezentací, autoři zmiňují i nové trendy v marketingových komunikacích se zaměřením na reklamní text a nevyhýbají se ani etickým aspektům reklamní tvorby. V knize, která je určena jak studentům, tak praktikům v oboru, se dozvíte, co má dobrý reklamní text zachovávat a čeho se má vyvarovat, jak vytvořit název firmy či produktu, jak složit slogan, jak sestavit texty firemních brožur, tiskových zpráv a PR článků i jak textově připravit expozici na výstavě. Kniha obsahuje řadu příkladů a praktických cvičení.

O autoroch

PhDr. Zdeněk Křížek
Přednáší tvorbu propagačních prostředků a reklamního textu a vede předměty z oblasti tvůrčího psaní na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Externě vyučuje na Filozofické fakultě a Fakultě huma­nitních studií UK v Praze a na soukromé Vyšší odborné škole grafické v Jihlavě. Věnuje se i praktické reklamní tvorbě a nakladatelstké činnosti.
Ing. Ivan Crha
Je reklamním profesionálem s mnoha zkušenostmi. Pracoval jako reklamní poradce, vedoucí filmového studia a vedoucí reklamní textař. Má praktické zkušenosti v oblasti výstavní tvorby a působil také jako lektor v soukromých kurzech reklamní tvorby.
Čti víc
Kupte společně
Jak psát reklamní text - Zdeněk Křížek, Ivan Crha
Gump - Filip Rožek, Weronika Gray (ilustrácie)
506 Kč
Ušetříte 52 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
220
Hmotnost
380 g
Rok vydání
2012
Vazba
brožovaná vazba
Jazyk
český
Nakladatelství
Grada
Rozměr
166×240 mm
ISBN
9788024740614
Naše katalogové číslo
125024

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

3,0 / 5

1 hodnocení

0
0
1
0
0

Vladimíra Zahoráková
6.12.2016
Dobrá kniha
Kniha je dobre napísaná aj vysvetlená ale tiež by sa hodilo viac príkladov na to ako tvoriť texty. Je tam veľa teórie ale málo príkladov z praxe. Ale určite odporúčam Čti víc

O autorech/autorkách

Čti víc
Čti víc
Kupte společně
Jak psát reklamní text - Zdeněk Křížek, Ivan Crha
Gump - Filip Rožek, Weronika Gray (ilustrácie)
506 Kč
Ušetříte 52 Kč

„Postavy románu jsou mé vlastní možnosti, které se neuskutečnily. “

Ladislav Klíma