Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Quantum Marketing - Raja Rajamannar, HarperCollins, 2021

608 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Quantum Marketing - Raja Rajamannar, HarperCollins, 2021
Quantum Marketing - Raja Rajamannar, HarperCollins, 2021

Quantum Marketing

Mastering the New Marketing Mindset for Tomorrow's Consumers

Raja Rajamannar, Chief Marketing Officer of Mastercard, shares breakthrough, frontier strategies to navigate the challenges marketers face to thrive in a modern business world... Číst víc

Nakladatel
HarperCollins, 2021
Počet stran
240

Raja Rajamannar, Chief Marketing Officer of Mastercard, shares breakthrough, frontier strategies to navigate the challenges marketers face to thrive in a modern business world that is changing with unprecedented speed and disruption... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina

608 Kč

Skladem 1 ks
Posíláme ihned

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Šikmý kostel: Třetí díl - Karin Lednická, Bílá vrána, 2024

Více o knize

Raja Rajamannar, Chief Marketing Officer of Mastercard, shares breakthrough, frontier strategies to navigate the challenges marketers face to thrive in a modern business world that is changing with unprecedented speed and disruption.

As technology has continually evolved in the last several decades, marketing has had to change with it, evolving through four significant stages that build on the strategies and tools of the previous era. What happens next in the fifth stage, or Fifth Paradigm, will not be an evolution, but a revolution. Almost everything about how marketing is done today, including the very notion of a brand itself, will require a complete re-imagination.

As Chief Marketing Officer of Mastercard-one of the world's most recognizable and decorated brands-Raja Rajamannar shares the forward-thinking ways all businesses must rethink their entire marketing landscape to remain relevant and be successful.
Číst víc
Počet stran
240
Vazba
pevná vazba
Rozměr
160×236 mm
Hmotnost
389 g
ISBN
9781400223954
Rok vydání
2021
Naše katalogové číslo
1075177
Jazyk
angličtina
Nakladatel
HarperCollins
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství HarperCollins

Číst víc

„Kdosi řekl, že deprese a krize nejsou nic jiného než neschopnost vidět vlastní budoucnost v růžových barvách.“

Exit West - Mohsin Hamid, 2018
Exit West
Mohsin Hamid