Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Logo Design Vol. 3 - Julius Wiedemann, Taschen, 2011

985 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Logo Design Vol. 3 - Julius Wiedemann, Taschen, 2011
Logo Design Vol. 3 - Julius Wiedemann, Taschen, 2011

Logo Design Vol. 3

Everybody knows that the logo is a key branding element. A good one can glamorize just about anything, so it comes as no surprise that logo design is a crucial step in the... Číst víc

Nakladatel
Taschen, 2011
Počet stran
384

Everybody knows that the logo is a key branding element. A good one can glamorize just about anything, so it comes as no surprise that logo design is a crucial step in the development of a product or service... Číst víc

  • Kniha
  • Angličtina, francouzština, němčina
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Prostě vztahy - Honza Vojtko, Paseka, 2024

Více o knize

Everybody knows that the logo is a key branding element. A good one can glamorize just about anything, so it comes as no surprise that logo design is a crucial step in the development of a product or service.

This third installment in our Logo Design series brings together diverse logos from around the world, organized into chapters by theme, such as creative industry, events, fashion, media, music, retailers, and service. A full index lists each logo's company, designer, and designer's website. Also included is a case study section, concentrating on logo application and development.

Special features include an interview with H5, the makers of 2010 Oscar-winner Logorama, Neville Brody's Research Studios on the redesign of Music for Youth, Sasha Vidakovic on the new identity for Victoria Beckham, leading Canadian design studio Concrete on the launch of SUPER cosmetics, British studio KentLyons on the Jarman film award, HB Design from Argentina on the country's 200th anniversary logo, and Helmut Langer on universal identities.
Číst víc
Počet stran
384
Rozměr
168×226 mm
Hmotnost
1239 g
ISBN
9783836524216
Rok vydání
2011
Naše katalogové číslo
103649
Jazyk
angličtina, francouzština, němčina
Nakladatel
Taschen
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Nad kravincem se muškátu nedočucháš.“

Cirkus Humberto - Eduard Bass, 2017
Cirkus Humberto
Eduard Bass