Jak rozumět médiím - Marshall McLuhan
Jak rozumět médiím
449 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma
Knihy
E-knihy
449 Kč

Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Marshall McLuhan (1911–1980) je jedním z nejvýznamnějších teoretiků masových médií a sociologů kultury a jeho kniha Jak rozumět médiím patří k základním pilířům společenských věd.

Nejznámější kniha, eseje nazvané Understanding Media, byla sice napsána již v roce 1964 (česky Jak rozumět médiím vyšlo v roce 1991), přesto jsou však autorova východiska v uvedených oborech stále citována, ať už zastánci jeho teorií, či odpůrci. Některé jeho termíny zdomácněly i mezi laiky – pojem „globální vesnice“ či spojení „poselstvím je médium“ jsou s nástupem internetu a nových médií často připomínány.
Čti víc
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
400
Hmotnost
548 g
Rok vydání
2011
Vazba
pevná vazba
Jazyk
český
Nakladatelství
Mladá fronta
Rozměr
140×210 mm
ISBN
9788020424099
Naše katalogové číslo
103011

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

5,0 / 5

1 hodnocení

1
0
0
0
0
Čti víc
Čti víc

„Dobrý román říká pravdu o svých hrdinech, špatný o autorovi.“

Gilbert Keith Chesterton