Přeskočit na hlavní obsah
Vánoce
Martinus Knihy roku 2024 - Nechte se inspirovat
Zbraně vlivu - Robert B. Cialdini, Jan Melvil publishing, 2012

399 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Zbraně vlivu

Manipulativní techniky a jak se jim bránit

Zbraně vlivu je dnes již téměř klasickou knihou o přesvědčování a manipulaci (nebo taky o vyhovění a persuasi). Autor v knize přináší odpověď na otázku, proč říkáme "Ano", i... Číst víc

4,7 19 hodnocení
Nakladatel
Jan Melvil publishing, 2012
Počet stran
332

Zbraně vlivu je dnes již téměř klasickou knihou o přesvědčování a manipulaci (nebo taky o vyhovění a persuasi). Autor v knize přináší odpověď na otázku, proč říkáme "Ano", i když nesouhlasíme. Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.
Až bude tato kniha k dispozici, budeme vás informovat na e-mail, který uvedete. Nebojte se, jde jen o nezávaznou informaci pro vás, ne o objednávku - pokud budete mít o knihu zájem, můžete následně přijít na naši stránku a objednat si ji.

Potřebujete poradit dárek?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat dárky na Martinus.cz?

  • Magazín Knihy roku ke každému nákupu
  • Vánoční záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Vánoční skřítci doporučují

Krámek s kouzly - Sarah Beth Durst, Laser books, 2024

Více o knize

Zbraně vlivu je dnes již téměř klasickou knihou o přesvědčování a manipulaci (nebo taky o vyhovění a persuasi). Autor v knize přináší odpověď na otázku, proč říkáme "Ano", i když nesouhlasíme.

Nejcitovanější sociální psycholog současnosti Robert Cialdini se více jak třicet pět let věnuje výzkumu vyjednávání, přesvědčování a problematice vyhovění. V rámci svého výzkumu se nechával inkognito najímat jako podomní obchodník, dealer drogistického zboží, prodejce automobilů nebo pracovník PR agentury. Absolvoval školení obchodních firem, kurzy prodejních dovedností, analyzoval postupy nejúspěšnějších prodejců. Výsledkem jeho neobvyklého úsilí je dokonalá pomůcka pro každého, kdo chce mít svůj život, ať již profesní či soukromý, pevně ve svých rukou.

Kniha je určena všem těm, kteří odmítají být manipulováni, kteří chtějí porozumět tomu, v čem tkví síla přesvědčovacích taktik a hodlají se aktivně bránit.

V knize se dozvíte:
- které psychologické principy ovlivňují, že řeknete "ano"
- jaké jsou techniky manipulující vaše rozhodnutí
- jak malý je rozdíl ve formulaci požadavku stačí, aby mu bylo vyhověno
- k čemu využít známky zvýšeného tlaku
- jak si zachránit život při nehodě v davu lidí
- jak říci "ne"

Co jsou "zbraně vlivu"?
Dr. Robert B. Cialdini tvrdí, že bychom měli umět rozeznávat, kdy jsme součástí férového vztahu a kdy naopak není něco v pořádku. Seznámí nás se šesti univerzálními zákonitostmi, ***zbraněmi vlivu***, které mají až nečekaně silnou moc ovlivňovat naše chování a rozhodování. Jsou to:

- reciprocita
- závazek a důslednost
- sociální schválení
- oblíbenost
- autorita
- vzácnost

Po pochopení fungování těchto principů v procesu rozhodování už nikdy neřeknete "ano", když vlastně chcete říct "ne", zato budete ve svém jednání přesvědčivější, než kdykoliv předtím.

Rozbory konkrétních případů manipulace:
- Proč se jisté šperky podařilo prodat až po jejich zdražení?
- Jak to, že se členům sekty Hare Krišna daří vybírat vysoké finanční příspěvky od kolemjdoucích?
- Jaké jsou finty podomních prodejců, na co sázejí žadatelé po telefonu?
- Proč nikdo z třiceti osmi přihlížejících nepomohl ženě, kterou opakovaně napadal útočník, až dotyčná zemřela?
- Proč většina z 910 členů sektářské společnosti Chrám lidu zemřela v Jonestownu dobrovolně a ukázněně na pokyn svého vůdce?
- Jaký způsob výuky nejlépe napomáhá stmelování třídy a nikoliv segregaci jejich členů?
- V čem tkví potíž, když soud přikáže porotcům, aby na předložený fakt nebrali zřetel?
- Proč se v reklamách na auta objevují krásné ženy, které přitom nemají s kvalitou vozu nic společného?

Pro zobrazení tohoto obsahu potřebujeme sušenky.
Povolit cookies a zobrazit
Číst víc
Naše katalogové číslo
132402
Originální název
Influence: The Psychology of Persuasion
Počet stran
332
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
143×215 mm
Hmotnost
447 g
ISBN
9788087270325
Rok vydání
2012
Edice
Žádná velká věda
Jazyk
čeština
Nakladatel
Jan Melvil publishing
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,7 / 5

19 hodnocení

15
3
1
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

11

fanatik do čítania, do knižnice chodím od 4 rokov ročne prečítam viac ako 80 kníh https://www.instagram.com/2miso2/?hl=sk

Michal Siroky
Ověřený nákup
29.9.2020
Americká kniha plná amerických príkladov ale vo svojej podstate stále užitočná
Síce už trochu morálne opotrebovaná, určite zbytočne rozťahaná (všetko zásadné by sa dalo zhrnúť do pár strán), ale ako kurz sebaobrany proti zmrdom a podobnej kategórii stvorení určite užitočná. Počul som to najprv ako audioknihu, ale papierová je o dosť lepšia . Asi sa z nikoho po prečítaní nestane profík na manipuláciu s druhými, skôr je to pomoc tým čo nechcú byť klamaní Číst víc
Ľubo
Neověřený nákup
29.6.2015
Super !
Jasná jadnotka v tejto oblasť ☺Jasné, zrozumiteľné, praktické . Odporúčam každému. Veľa som o nej počul i čítal, napriek tomu ma príjemne prekvapila. Jedna z najužitočnejších kníh pre život ako taký. Číst víc
Adam
Neověřený nákup
4.1.2015
Názor čitateľa
Skvelá kniha, veľmi pútavo napísaná. Rozhodoval som sa medzi viacerými knihami, v ktorých sa píše o manipulácii a nakoniec som sa rozhodol pre túto, čo bolo veľmi dobré rozhodnutie. V budúcnosti sa k nej určite vrátim a prečítam si ju ešte raz. Číst víc
Eva
Neověřený nákup
13.1.2014
Vynikajúce
Čítala som tamer na dúšok, ale zaslúži si viacnásobné prečítanie. Je to ako keď sa človeku otvoria oči a zbadá to, čo predtým nevidel. Navyše príjemný štýl, takže človek sa neborí psychologickou hantýrkou. Odporúčam každému, pretože manipulátori si zaslúžia, aby im niekto vyrazil zbrane z ruky. Navyše bola veľmi poučná kapitola o tom, ako sa nestať obeťou domnelej ľahostajnosti okoloidúcich v prípade nehody alebo iných ťažkostí. Číst víc
Palo
Neověřený nákup
16.11.2013
Spokojnosť
Kniha skutočne predčila moje očakávania. Dostal som na ňu odporúčanie od môjho spolupracovníka a skutočne veľmi mi pomáha. Po prečítaní tejto knihy ako keby sa mi otvorili oči a uvedomil som si odkiaľ všade na mňa manipulácia doliaha. Podľa mňa by si ju mal prečítať každý. Číst víc
Filip
Neověřený nákup
30.7.2013
Spokojnosť
Kniha opisuje princípy vplyvu + kombinácia techník ktoré môžu byť aplikovateľné takmer na každého.Zobrazuje ako sa im dá vyhnúť alebo ich využiť.
Cena je primeraná kvalite :)
Číst víc
Adrika Mar
Ověřený zákazník
27.5.2013
pre info
neodporucam pouzivat, skor comu sa vystrihat. moze sa to skaredo vypomstit.... Číst víc
Andrej
Neověřený nákup
3.9.2012
POZOR: Ak si knihu prečítate, môže sa z Vás stať manipulatívna .....
Je to majstrovské dielo. Nemýľte si ju prosím Vás s lacnými retardovanými príručkami typu "Jak manipulovat snadno a rychle". Kniha obsahuje informácie zo stoviek výskumov uskutočnených v rozmedzí viac ako sto rokov (!), ktoré vysvetľuje ľudské chovanie tak ako nikto pred tým, a nikto potom.

Kúpte si ju, pretože Vaša konkurencia ju má už dávno. Kniha bola doteraz preložená do 26 jazykov (!), takže na nej asi naozaj niečo bude... Ak podnikáte a táto kniha ešte neleží na Vašej poličke, môžete svoj obchod rovno zavrieť. Alebo si kúpte túto knihu a pripravte sa na to, že sa z Vás stane sviňa. Informácie obsiahnuté v tejto knihe sú také silné, že ich budete mať až strach používať...
Číst víc

Robert B. Cialdini

Číst víc

Nakladatelství Jan Melvil publishing

Číst víc

„Bohatství jako by padalo do klína lidem, kteří jsou chudí duchem, chudí zájmy a radostí.“

Na východ od ráje - John Steinbeck, 2020
Na východ od ráje
  • John Steinbeck