Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou - Zjistit Více
Kniha: Store Design and Visual Merchandising (Claus Ebster)

779 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: Store Design and Visual Merchandising (Claus Ebster)
Kniha: Store Design and Visual Merchandising (Claus Ebster)

Store Design and Visual Merchandising

In an age of self-service stores, saturated markets, and ever more demanding customers, the careful and science-driven design of the point of sale has... Číst víc

Nakladatel
Business Expert Press, 2011
Počet stran
201

In an age of self-service stores, saturated markets, and ever more demanding customers, the careful and science-driven design of the point of sale has become a crucial success factor for both retailers and service businesses... Číst víc

Naši skřítci o tomto titulu zatím nemají víc informací, ale jakmile je získáme, tuto stránku doplníme.
  • Brožovaná vazba
  • Angličtina
Vyprodané
Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Máme více než 300 000 knih skladem
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Romance o druhých šancích, Novinka autorky Čtvrtého křídla, Rebecca Yarros, Chci si přečíst, Baronet, 2025
Kniha: Store Design and Visual Merchandising (Claus Ebster)
779 Kč
Vyprodané
Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Více o knize


In an age of self-service stores, saturated markets, and ever more demanding customers, the careful and science-driven design of the point of sale has become a crucial success factor for both retailers and service businesses. In this book, the interested reader will fi nd a variety of hands-on suggestions for how to optimize the design of retail stores and service environments to increase customer satisfaction and sales. While the focus is on the practical applicability of the concepts discussed, the book is nevertheless fi rmly grounded in consumer and psychological research. In this respect it is uniquely positioned vis- á- vis books written by artists, architects, and interior designers, which often lack a solid research foundation, and academic journals articles, which are often inaccessible to the educated yet nonspecialized reader. In writing this book, the authors draw on both the recent research literature and their own experience in marketing consulting and consumer research. Topics covered in the book include goals and relevance of store design; design tips derived from environmental psychology; cognitive and aff ective approaches to store design and visual merchandising; use of ambient factors such as music, colors, and scents; and creation of emotional experiences and theming.
Naše katalogové číslo
3132327
Počet stran
201
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
152×229 mm
Hmotnost
316 g
ISBN
9781606490945
Rok vydání
2011
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Business Expert Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Když člověk ponižuje, pak jen proto, že je sám nízký.
Kniha: Malý princ (Antoine de Saint-Exupéry)
Malý princ
  • Antoine de Saint-Exupéry