Nech těch lží - Philippe Besson, Paseka, 2025
Nikdy nejez sám - Keith Ferrazzi, Jan Melvil publishing, 2010

212 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Nikdy nejez sám - Keith Ferrazzi, Jan Melvil publishing, 2010
Přečtená
Nikdy nejez sám - Keith Ferrazzi, Jan Melvil publishing, 2010

Nikdy nejez sám
Přečtená

Kniha Keitha Ferrazziho pojednává o potřebě networkingu a upevňování lidských vztahů jako nezbytné součásti strategie pro úspěšné postavení v dnešním světě. Popisuje konkrétní... Číst víc

3,7 12 hodnocení
Nakladatel
Jan Melvil publishing, 2010
Počet stran
296

Kniha Keitha Ferrazziho pojednává o potřebě networkingu a upevňování lidských vztahů jako nezbytné součásti strategie pro úspěšné postavení v dnešním světě. Popisuje konkrétní kroky a způsob uvažování... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Výborný stav
  • Čeština

212 Kč

Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Magazín Knihy roku ke každému nákupu
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Sunrise on the Reaping - Suzanne Collins, Scholastic, 2025

Více o knize

Kniha Keitha Ferrazziho pojednává o potřebě networkingu a upevňování lidských vztahů jako nezbytné součásti strategie pro úspěšné postavení v dnešním světě. Popisuje konkrétní kroky a způsob uvažování, které její autor používá k tomu, aby udržoval těsné spojení s tisícovkou spolupracovníků a přátel. Podle Ferrazziho totiž existuje proces nebo systém, chcete-li, který s budováním sítě souvisí. Nejde o žádné kouzlo, vyhrazené jen pro několik málo vyvolených s vrozeným darem sociální komunikace. Kontaktování druhých závisí pouze na tom, že si dopředu vytvoříte plán a budete ho plnit.

Ferrazzi přitom důsledně odlišuje navazování vztahů na základě jejich účelového, primitivního, desperátského vytěžování, které je obvykle s „networkingem“ spojováno, jeho forma spojení se světem se zakládá na velkorysosti a vzájemné pomoci. Vedle vlastních zkušeností autor nabízí i pohled na nadčasové strategie těch „nejpropojenějších“ lidí na světě, například Billa Clintona či dalajlámy.


*jak pravidelně navazovat kontakty s lidmi
*jak vybudovat pevnou síť spolupracovníků, přátel a rádců a jak ji udržovat v chodu
*jak prorazit přes „dveřníky“ důležitých lidí
*čím proměnit „chladný“ telefonát v nový kontakt
*jak zvládnout nepříznivou reakci či odmítnutí
*jak si vytvořit vlastní „značku“ a stát se sám sobě PR firmou
*jak vyniknout a odlišit se při vytváření vztahů
*jak vnímat efektivní marketing jako tvorbu vztahu se zákazníky a potenciálními zákazníky
*pár rad, jak se stát nenahraditelným a stoupat na vrchol v době, kdy se inovace stala mnohem důležitější než výroba
Číst víc
Naše katalogové číslo
888345
Originální název
Never eat alone
Počet stran
296
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
143×215 mm
Hmotnost
407 g
Rok vydání
2010
Edice
Žádná velká věda
Jazyk
čeština
Překlad
Nakladatel
Jan Melvil publishing
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

3,7 / 5
5
1
4
1
1

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Janka
Neověřený nákup
5
30.11.2013
Super kniha, veľmi dobre sa číta, nie je tam žiadne teoretizovanie ale interpretovanie na konkrétnych príkladoch. Zmení pohľad na všetkých ľudí naokolo. Určite stojí za to :)
Číst víc
Mutok
Neověřený nákup
1
16.4.2014
Nic pre nas asocialov :(
Číst víc
Ján Culka
Neověřený nákup
11.1.2015
zatiaľ veľmi dobrý dojem
Aj keď som ju ešte nedočítal (som asi v polovici), môžem autora len chváliť. Čo je dôležité, všetko ukazuje na príkladoch zo života, či už svojho alebo obchodných partnerov (viac menej aj priateľov), čo dodáva knihe veľkú výhodu pred inými. A to je dôveryhodnosť. Číst víc
reagovat
Terez Zdvihalová
Ověřený zákazník
5.7.2014
Boží
A tak se nějak člověk dle této knihy rozhodne, že být asociálem přeci není nic, za co by se měl stydět. Úžasně popsané příklady lidí,kteří mají zkušenosti s "fobií z lidí" a přesto mluví s davy a jejich slovo má sílu. Nejlepší kniha o úspěchu roku 2010 ! Doporučuji Číst víc
reagovat
Mutok
Neověřený nákup
16.4.2014
Nie pre kazdeho
Nic pre nas asocialov :( Číst víc
reagovat
Janka
Neověřený nákup
30.11.2013
Super
Super kniha, veľmi dobre sa číta, nie je tam žiadne teoretizovanie ale interpretovanie na konkrétnych príkladoch. Zmení pohľad na všetkých ľudí naokolo. Určite stojí za to :) Číst víc
reagovat
Viktor Jamrich
Ověřený nákup
2.3.2013
Excelentná kniha
Asi najlepšia kniha, ktorú som zatiaľ čítal na tému úspech, kariéra, business... je písaná podobnou formou ako Jak získat přátele a působit na lidi od Dala Carnegieho - formou krátkych príbehov rôznych ľudí doplnených komentárom... určite nesmie chýbať v knižnici každého úspešného človeka ;) Číst víc
reagovat
Renata
Neověřený nákup
18.9.2012
Názor čitateľa
Skvele napisana kniha, velmi dobre sa cita, su tam prakticke rady a skusenosti zo zivota autora, ziadne teorie, ziadne povrchne tipy a triky. Číst víc
reagovat

Nakladatelství Jan Melvil publishing

Číst víc

„Jestli něco dělá ze světa peklo, tak naše očekávání, že by to měl být ráj.“

Prokletí - Chuck Palahniuk, 2012
Prokletí
  • Chuck Palahniuk