popis
Literární věda

Knihy Společenské vědy Literární věda

V podkategorii Literární věda se nachází 264 titulů.

(změnit výběr) všechny  

1.
Jak číst romány jako profesor
Thomas C. Foster  ·  Host (2014)
(1)
Román prošel dlouhým vývojem, od Cervantesova Dona Quijota přes díla Jane Austenové, Francise Scotta Fitzgeralda či Ernesta Hemingwaye až k dnešním mistrům, adaptoval se na změny společnosti i technologií... (více o titulu)
Naše cena: 313 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 5 dní
2.
Úvod do teorie masové komunikace
Denis McQuail  ·  Portál (2009)
Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe. Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam... (více o titulu)
Naše cena: 708 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 5 dní
3.
Sociologie žurnalistiky
Brian McNair  ·  Portál (2004)
Autor probírá základní sociologická témata, která mají vztah k žurnalistice. Zabývá se hlavními vývojovými tendencemi oboru a pozitivní i negativní mocí, kterou žurnalistika může mít ve vztahu k vývoji mezinárodních vztahů, vnitřní politice států, ... (více o titulu)
Naše cena: 347 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 10 dní
4.
Lexikon a sémantika
František Čermák  ·  Nakladatelství Lidové noviny (2010)
Kniha podává přehled celého lexikálního systému doplněného o řadu zcela nových a dosud nemapovaných oblastí jako je tradiční úsek jazykového pojmenování, sémiotické aspekty slova či přehled jeho grafické stránky... (více o titulu)
Naše cena: 332 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 5 dní
5.
Metody výzkumu médií
Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), ... (více o titulu)
Naše cena: 347 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 10 dní
6.
Analýza obsahu mediálních sdělení
Irena Carpentier - Reifová  ·  Karolinum (2011)
První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. (více o titulu)
Naše cena: 157 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 10 dní
7.
Úvod do dějin tištěných médií
Pavel Večeřa  ·  Grada (2015)
Jak se proměňovala tištěná média od svého vzniku až po současnost? Jakou roli v průběhu staletí hrála? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci, kterou jistě ocení studenti mediálních studií a žurnalistiky, historie, sociologie a jiných... (více o titulu)
Naše cena: 408 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 7 dní
8.
V panelech a bublinách
Pavel Kořínek, Martin Foret, Michal Jareš  ·  Akropolis (2015)
Domácímu zájemci o teorii komiksu se v českém jazyce dosud nabízelo jen nemnoho příležitostí k seznámení se s aktuálními otázkami i přetrvávajícími koncepty „myšlení o komiksu“. Kniha V panelech a bublinách. Kapitoly z teorie komiksu si klade... (více o titulu)
Naše cena: 351 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 6 dní
9.
Jak novináři manipulují
Bernard Goldberg  ·  Ideál (2005)
Američané jsou právem hrdi na svobodu a demokracii, jejímž prvním atributem je svoboda slova - a tedy médií. Občas podléhají nebezpečnému pokušení tuto vzácnou květinu pod značkou made in USA vyvážet do celého světa... (více o titulu)
Naše cena: 284 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 5 dní
10.
Squaty a jejich revoluční tendence
Vlastimil Růžička  ·  Triton (2007)
Obsazování prázdných domů (squatting) se odpradávna odehrává všude na světě, ale ve své specifické podobě, včetně nové formy protestu, se dostalo do Čech až po roce 1989. (více o titulu)
Naše cena: 237 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 5 dní
11.
Ruská moderní literatura 1890 - 2000
Milan Hrala  ·  Karolinum (2007)
Ruská moderní literatura 1890-2000 analyzuje jedno z nejsložitějších období literárních dějin. V celkovém proudu přináší výklad jednotlivých směrů, skupin a jejich významných představitelů od vzniku moderny až po postmodernu... (více o titulu)
Naše cena: 437 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 10 dní
12.
Romantický řád
Maarten Doorman  ·  Prostor (2008)
Profesor filozofie a literatury na univerzitě v Maastrichtu Maarten Doorman rozebírá ve své knize skryté fungování romantismu v celé moderní době a všímá si především kulturního významu a dosahu romantického postoje od počátku tohoto hnutí v Evropě... (více o titulu)
Naše cena: 719 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 5 dní
13.
Mediální monopol
M. A. Verick  ·  Earth Save (2009)
Mediální monopol? Něco takového přece neexistuje, namítnou mnozí. Každý novinový stánek je přece důkazem bohaté nabídky, stejně jako více než stovka kanálů moderních satelitních televizí. Tady se najde pro každého něco... (více o titulu)
Naše cena: 261 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 7 dní
14.
Hrobaři, ratlíci a čáryfukové
Petr Žantovský  ·  Votobia (2002)
Autor se dívá zblízka a kriticky na současný stav české žurnalistiky a hodnotí, nakolik a jak se česká žurnalistika zhostila nabyté svobody... (více o titulu)
Naše cena: 148 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 6 dní
15.
Soumrak fotožurnalismu?
Alena Lábová, Filip Láb  ·  Karolinum (2009)
(1)
Bohatě dokumentovaná kniha zachycuje novinářskou fotografii po dvou desetiletích digitální nadvlády, kdy se situace okolo digitálního zobrazení ustálila a kdy je možné se s mírným odstupem ohlédnout zpět... (více o titulu)
Naše cena: 171 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 10 dní
16.
Arogance
Bernard Goldberg  ·  Ideál (2009)
Dlouho očekávaná kniha amerického novináře a publicisty, který 28 let pracoval v televizní stanici CBS... (více o titulu)
Naše cena: 314 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 5 dní
17.
Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry
Markéta Škodová, Vlastimil Nečas  ·  Professional Publishing (2010)
SKLADEM  
Rozsáhlé empirické šetření, jemuž samozřejmě předcházela teoretická příprava, bylo logickým prvním krokem k výzkumu nastolování a distribuce témat v českém veřejném diskurzu, kde dosud výzkum daných parametrů a zaměření neproběhl... (více o titulu)
Naše cena: 197 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme ihned
18.
Žurnalistika v informační společnosti
Barbara Osvaldová, Alice Tejkalová  ·  Karolinum (2010)
Soubor obsahuje 13 textů různých autorů, které se kvalitativní proměnou produkce i vnímání žurnalistiky zabývají z teoretického i ryze praktického hlediska... (více o titulu)
Naše cena: 200 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 10 dní
19.
Řízení legálního českého tisku v Protektorátu Čechy a Morava 1939 - 1945
Barbara Köpplová, Jan Gebhart a kolektiv  ·  Karolinum (2010)
Monografie Řízení legálního českého tisku v Protektorátu Čechy a Morava shrnuje studie, které analyzují postavení a metody řízení legálního protektorátního tisku... (více o titulu)
Naše cena: 181 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 10 dní
20.
Média a modernita
John B. Thompson  ·  Karolinum (2004)
Kniha britského sociologa Johna B. Thompsona Média a modernita tvoří jeden ze základních textů sociálních věd. Nabízí syntetizující výklad úlohy, kterou mají komunikační média při vývoji moderní společnosti ... (více o titulu)
Naše cena: 314 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 10 dní
Čteš-li knihu napoprvé, poznáš nového přítele, čteš-li ji podruhé, potkáš starého. (Čínské přísloví )
Kávička