Vítejte! Vytvořte si u nás během chvilky vlastní účet a začněte nakupovat knihy rychleji, pohodlněji a levněji. Nakupujete u nás poprvé?

Managment, byznysMarketing, reklama, média

Momentálně se v této nabídce nachází 942 titulů

1.
Jitka Vysekalová a a kolektiv autorů/autorek  ·  Grada (2012)
TOP #99 (1)
Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje... (více o produktu)
Naše cena: 436 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 7 dnů
2.
Don Thompson  ·  Kniha Zlín (2014)
OKAMŽITÝ DOWNLOAD PDF EPUB MOBI (4)
Ojedinělý a v češtině unikátní pohled na světový trh se současným uměním. Nesmírně čtivou a zábavnou formou identifikuje ekonomické zákony a marketingové strategie, které vedou k dosažení tak závratných cen za práce... (více o eknize)
Naše cena: 249 Kč  (tedy ušetříte 36%) ihned ke stažení
3.
Jan Jirák a Barbara Köpplová  ·  Portál (2012)
OKAMŽITÝ DOWNLOAD PDF
Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je... (více o eknize)
Naše cena: 419 Kč  (tedy ušetříte 25%) ihned ke stažení
4.
Margaret Mark a Carol Pearson  ·  BIZBOOKS (2012)
Hlavním předpokladem efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém světě je pochopení a využití archetypálního smyslu – tedy nalezení duše značky a její vyjádření způsobem, který se dotýká univerzálních pocitů a instinktů... (více o knize)
Naše cena: 474 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 7 dnů
5.
Randy Gage  ·  The Vision (2013)
OKAMŽITÝ DOWNLOAD EPUB MOBI (2)
Randy Gage, světový expert na síťový marketing, v této knize, která představuje milník, odkrývá to, jak můžete vytvořit z přetrvávajícího pasivního příjmu naprostou finanční svobodu. Randy se prořezává přes klamy a nadsázky... (více o eknize)
Naše cena: 307 Kč  (tedy ušetříte 33%) ihned ke stažení
6.
Richard Branson  ·  Eastone Books (2009)
Kniha Byznys v plné nahotě je návod na to, jak změnit překážky v podnikání na výzvy, problémy na příležitosti a příležitosti na úspěch. Důkazem, že je to opravdu možné, je úspěšný britský podnikatel a miliardář světového jména, sir Richard Branson... (více o knize)
Naše cena: 523 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 4 dnů
7.
Erik du Plessis  ·  Computer Press (2007)
Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč?... (více o knize)
Naše cena: 368 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 7 dnů
8.
Roman Kobiela  ·  Computer Press (2009)
Sestavujete výstižné reklamní sdělení? Přemýšlíte, jaký komunikační kanál bude nejúčinnější? Zdali tištěná média nebo rozhlas či TV? Chcete si být jisti, že reklama splňuje všechny právní náležitosti?... (více o knize)
Naše cena: 273 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 7 dnů
9.
Jakub Slavík  ·  Grada (2014)
OKAMŽITÝ DOWNLOAD PDF EPUB MOBI
Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice... (více o eknize)
Naše cena: 254 Kč  (tedy ušetříte 15%) ihned ke stažení
10.
Vivien Lattenberg  ·  CPRESS (2010)
NA SKLADĚ
Chtěli byste představit své nové produkty, oslavit výročí firmy, upevnit vztahy s obchodními partnery, proškolit zaměstnance a zároveň utužit jejich kolektiv nebo třeba i přitáhnout pozornost médií? Pak zorganizujte event... (více o knize)
Naše cena: 332 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme ihned
11.
Malcolm Gladwell  ·  BIZBOOKS (2015)
NA SKLADĚ (3)
Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností. Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč se z neznámé knihy najednou stane... (více o knize)
Naše cena: 284 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme ihned
12.
Radka Johnová  ·  Grada (2008)
OKAMŽITÝ DOWNLOAD PDF
Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci... (více o eknize)
Naše cena: 319 Kč  (tedy ušetříte 15%) ihned ke stažení
13.
Ladislav Pokorný  ·  Auditorium (2012)
Přestože zpravodajské služby vzbuzují velkou pozornost a jsou předmětem zájmu veřejnosti i médií, představují pro veřejnost nepříliš známou součást státního mechanismu. Jejich činnost je svázána s požadavkem utajenosti a navíc jsou opředeny mnoha zažitým (více o knize)
Naše cena: 266 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 7 dnů
14.
Petr Vít  ·  Grada (2015)
Kniha je první takto zaměřenou, praktickou a srozumitelně napsanou publikací pro neziskové organizace na našem trhu. Je určena pracovníkům neziskových organizací, zejména členům jejich orgánů, vedoucím pracovníkům, fundraiserům, PR pracovníkům... (více o knize)
Naše cena: 237 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 7 dnů
15.
Jaroslav Krupka  ·  BIZBOOKS (2012)
Za posledních dvacet let se reklama stala téměř kažodenní součástí našeho života. Televize, bilboardy, hromadná doprava, internet - reklama je všude... (více o knize)
Naše cena: 656 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 3 dnů
16.
Ladislav Kesner  ·  Grada (2005)
OKAMŽITÝ DOWNLOAD PDF
Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká... (více o eknize)
Naše cena: 297 Kč  (tedy ušetříte 15%) ihned ke stažení
17.
David Ogilvy  ·  Management Press (2007)
(3)
Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. (více o knize)
Naše cena: 846 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 7 dnů
18.
Martin Lindstrom  ·  Management Press (2012)
(1)
Marketingový vizionář a autor marketingových bestsellerů se více než dvacet let pohyboval v prvních liniích válek značkových produktů. Dnes ve své nejnovější knize podává zasvěcený pohled zevnitř odvětví, soustřeďuje pozornost do vlastních řad a... (více o knize)
Naše cena: 94 Kč  (tedy ušetříte 76%) posíláme do 7 dnů
19.
Ivo Toman  ·  Taxus International (1995)
(3)
"Od počátku mého působení v multi - level marketingu (dále jen MLM) slýchávám o problémech, které mají lidé vstupující do našeho obchodu..." (více o knize)
Naše cena: 161 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 8 dnů
20.
Tonya Trappe a Graham Tullis  ·  Pearson, Longman (2011)
(1)
This topic-based course book provides an accessible introduction to the concepts and language of today`s business world... (více o knize)
Naše cena: 775 Kč  (tedy ušetříte 5%) dodání titulu může trvat i více než 3 týdny
123456789 … 48

Zúžení výběru

Oddělení
Autoři
Více Méně
Formát
Více Méně
Jazyk
Více Méně
Sklad
Barva obálky

RSS novinky z této kategorie
Slabá kniha je jako slabá žena. Kdekdo se s ní vyspí. (Milan Kenda)
Kávička