popis
Marketing, reklama, média

Knihy Managment, byznys Marketing, reklama, média

V podkategorii Marketing, reklama, média se nachází 847 titulů.

(změnit výběr) všechny  

1.
Copywriting
(2)
Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné... (více o titulu)
Naše cena: 263 Kč  (tedy ušetříte 12%) obvykle posíláme do 5 dní
2.
Byznys v plné nahotě
Richard Branson  ·  Eastone Books (2009)
Kniha Byznys v plné nahotě je návod na to, jak změnit překážky v podnikání na výzvy, problémy na příležitosti a příležitosti na úspěch. Důkazem, že je to opravdu možné, je úspěšný britský podnikatel a miliardář světového jména, sir Richard Branson... (více o titulu)
Naše cena: 523 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 6 dní
3.
Ogilvy o reklamě
David Ogilvy  ·  Management Press (2007)
(2)
Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. (více o titulu)
Naše cena: 846 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 5 dní
4.
Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod
Mirek Sedlák, Petra Mikulášková  ·  Computer Press (2012)
(5)
Hledáte odpovědi na otázky, jak založit vlastní e-shop, jak ho dokonale propagovat, provozovat a využívat ke svému podnikání? Využijte cenné zkušenosti, rady a tipy úspěšných obchodníků – autorů této publikace... (více o titulu)
Naše cena: 351 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 5 dní
5.
Internetový marketing
Viktor Janouch  ·  Computer Press (2014)
Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?... (více o titulu)
Naše cena: 379 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 5 dní
6.
Jak drahé je zdarma?
Dan Ariely  ·  Práh (2009)
(8)
Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není... (více o titulu)
Naše cena: 256 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 5 dní
7.
Online marketing
Kolektiv autorů  ·  Computer Press (2014)
(2)
Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti... (více o titulu)
Naše cena: 284 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 5 dní
8.
Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích
Jim Sterne  ·  Computer Press (2011)
Ať už prodáváte online, napřímo, nebo distribučními kanály, to, co o vás zákazníci říkají online, je nyní důležitější než vaše propagace. Sociální média už nejsou žádnou kuriozitou, ale důležitou součástí vašeho marketingového mixu... (více o titulu)
Naše cena: 379 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 5 dní
9.
Nové trendy v nabídce cestovního ruchu
Halina Kotíková  ·  Grada (2013)
Kniha je první na našem trhu, která se věnuje novým trendům v nabídce cestovního ruchu a představuje je na konkrétních příkladech ze zahraničí i z České republiky. Je určena pracovníkům a podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a... (více o titulu)
Naše cena: 275 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 9 dní
10.
Marketingový průzkum
Miroslav Foret  ·  Computer Press (2009)
(1)
Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled... (více o titulu)
Naše cena: 235 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 5 dní
11.
Jak mluvit a působit na druhé při obchodním jednání
Dale Carnegie  ·  BETA - Dobrovský (2010)
Průkopník osobnostního rozvoje Dale Carnegie nepřistupoval k mluvení na veřejnosti jako k nějakému delikátnímu umění, které vyžaduje zvláštní talent a nadání... (více o titulu)
Naše cena: 218 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 5 dní
12.
Marketing ve věku společnosti Google
Vanessa Fox  ·  Computer Press (2011)
Vaši zákazníci vás hledají ve vyhledávačích – najdou vás? Jakou máte obchodní strategii pro přirozené vyhledávání ve vyhledávačích Google či Seznam?... (více o titulu)
Naše cena: 332 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 5 dní
13.
Jak psát reklamní text
Zdeněk Křížek, Ivan Crha  ·  Grada (2012)
SKLADEM  (1)
Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu. Nové vydání publikace.. (více o titulu)
Naše cena: 294 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 4 dní
14.
Černá ovce facebooku
Miroslav Severa, Lukáš Krška  ·  Economicus (2013)
(1)
Přečtěte si příběh člověka, který uspěl prodejem na sociálních sítích a zjistěte, jak vydělat 1.000.000 Kč za méně jak 6 měsíců. Přemýšlíte, jak vydělat prodejem zboží nebo služeb na sociálních sítích? (více o titulu)
Naše cena: 332 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 5 dní
15.
Jedeme na veletrh!
Ivan Bureš  ·  Management Press (1999)
(1)
Kniha známého marketingového specialisty nabízí ucelený přehled stovky účinných "triků" efektivní účasti na výstavách a veletrzích, které jsou sice obecně známé, ale často na ně při rozhodování o účasti na veletrhu, pod časovým tlakem při přípravě... (více o titulu)
Naše cena: 142 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 9 dní
16.
Reklama
Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš  ·  Grada (2010)
(1)
Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, ... (více o titulu)
Naše cena: 256 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 9 dní
17.
Jak prodat neviditelné
Harry Beckwith  ·  Pragma (2010)
Tato kniha odborně zodpovídá otázku, jak funguje trh a jak přemýšlejí potenciální zákazníci. Je pokladnicí stovek rychlých, praktických a čtivých rad, z nichž jen málo je delších než jedna strana... (více o titulu)
Naše cena: 209 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 6 dní
18.
Internetová publicistika
Vojtěch Bednář  ·  Grada (2011)
(1)
Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií... (více o titulu)
Naše cena: 271 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 9 dní
19.
Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech
Martin Kalista  ·  Key publishing (2011)
Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V zahraničí je již poměrně dlouho známou formou obchodního sdělení, v České republice však byl v televizním vysílání... (více o titulu)
Naše cena: 182 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 9 dní
20.
Efektivní krizová komunikace pro všechny manažery a PR specialisty
Radek Chalupa  ·  Grada (2012)
Krizová komunikace je označována za královnu public relations. Jde o komunikaci firmy nebo instituce v situacích, kdy jej její pověst, stabilita či bezpečnost ohrožena krizovou událostí nebo negativní publicitou... (více o titulu)
Naše cena: 264 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 9 dní
Přátelé jsou lidé, kteří si mohou půjčovat moje knihy a stavět na ně mokré sklenice. (Robinson Jeffers)
Kávička