popis
Marketing, reklama, média

Knihy Managment, byznys Marketing, reklama, média

V podkategorii Marketing, reklama, média se nachází 852 titulů.

(změnit výběr) všechny  

1.
Jak se loví hlupáci
George Akerlof, Robert Shiller  ·  Management Press (2017)
Ve své provokativní publikaci, plné přesvědčivých a výstižných příkladů ze života, její autoři, zpochybňují klasickou tezi moderní ekonomie, tradovanou již od dob Adama Smithe, že neviditelná ruka trhu vždy přináší... (více o titulu)
Naše cena: 351 Kč  (tedy ušetříte 12%) obvykle posíláme do 5 dní
2.
Jak drahé je zdarma?
Dan Ariely  ·  Práh (2009)
(8)
Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není... (více o titulu)
Naše cena: 256 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 5 dní
3.
Byznys v plné nahotě
Richard Branson  ·  Eastone Books (2009)
Kniha Byznys v plné nahotě je návod na to, jak změnit překážky v podnikání na výzvy, problémy na příležitosti a příležitosti na úspěch. Důkazem, že je to opravdu možné, je úspěšný britský podnikatel a miliardář světového jména, sir Richard Branson... (více o titulu)
Naše cena: 523 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 6 dní
4.
Bod zlomu
Malcolm Gladwell  ·  BIZBOOKS (2015)
(3)
Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností. Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč se z neznámé knihy najednou stane... (více o titulu)
Naše cena: 284 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 5 dní
5.
Brand New
Wally Olins  ·  Slovart CZ (2016)
Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány... (více o titulu)
Naše cena: 299 Kč posíláme do 5 dní
6.
Chaotika
Philip Kotler, John A. Caslione  ·  BIZBOOKS (2009)
Svět vstoupil do nové ekonomické éry. Provázanost ekonomik globalizací a rychlost toku informací způsobuje, že události ze vzdálených zemí a trhů v zápětí řetězově dopadají i na zdánlivě izolovaná odvětví... (více o titulu)
Naše cena: 379 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 5 dní
7.
Jak mluvit a působit na druhé při obchodním jednání
Dale Carnegie  ·  BETA - Dobrovský (2010)
Průkopník osobnostního rozvoje Dale Carnegie nepřistupoval k mluvení na veřejnosti jako k nějakému delikátnímu umění, které vyžaduje zvláštní talent a nadání... (více o titulu)
Naše cena: 218 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 5 dní
8.
Fundraising
Petr Boukal a kolektiv  ·  Grada (2013)
Na trhu ojedinělá publikace se komplexně věnuje problematice fundraisingu neziskových organizací. Staví na vědeckém výstupu výzkumné činnosti v oblasti fundraisingu, je určena zejména ekonomům a fundraiserům neziskových organizací a studentům vysokých (více o titulu)
Naše cena: 332 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 10 dní
9.
Nové trendy v nabídce cestovního ruchu
Halina Kotíková  ·  Grada (2013)
Kniha je první na našem trhu, která se věnuje novým trendům v nabídce cestovního ruchu a představuje je na konkrétních příkladech ze zahraničí i z České republiky. Je určena pracovníkům a podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a... (více o titulu)
Naše cena: 275 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 10 dní
10.
Profesionální fundraising
Jana Ledvinová  ·  Akademie múzických umění (2014)
Financování kultury v České republice je dlouhodobě spojeno především s podporou z veřejných zdrojů. V posledních letech však tato podpora plošně ubývá, kdežto nároky na financování naopak narůstají. Dlouhodobé zajištění kvalitních kulturních projektů.. (více o titulu)
Naše cena: 189 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 10 dní
11.
Podnikání na Amazonu
Zdeněk Steiner  ·  Steiner Media (2016)
(2)
V knize najdete podrobný návod, jak začít podnikat s fyzickými produkty pod vlastní značkou na Amazonu. Celkem deset kapitol popisuje tento byznys model od úplného začátku, až po prodej zaběhnuté firmy a dosažení finanční svobody. Kromě (více o titulu)
Naše cena: 280 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 5 dní
12.
Jak se úspěšně učit
Eberhardt Hofmann, Monika Löhle  ·  Grada (2017)
Nezáleží na tom, jestli studujete nebo se učíte sami třeba jazyky či se soustavně vzděláváte kvůli náročnému povolání. Díky této knížce se vše naučíte mnohem snadněji a efektivněji! Navíc si nové poznatky lépe zapamatujete a u zkoušek či v práci se... (více o titulu)
Naše cena: 256 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 10 dní
13.
Jak zákazník vnímá reklamu
Erik du Plessis  ·  Computer Press (2007)
Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč?... (více o titulu)
Naše cena: 368 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 5 dní
14.
Reklama
Roman Kobiela  ·  Computer Press (2009)
Sestavujete výstižné reklamní sdělení? Přemýšlíte, jaký komunikační kanál bude nejúčinnější? Zdali tištěná média nebo rozhlas či TV? Chcete si být jisti, že reklama splňuje všechny právní náležitosti?... (více o titulu)
Naše cena: 273 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 5 dní
15.
Úvod do teorie masové komunikace
Denis McQuail  ·  Portál (2009)
Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe. Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam... (více o titulu)
Naše cena: 708 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 5 dní
16.
1001 reklamních tipů
Luc Dupont  ·  Pragma (2009)
Tato kniha vysvětluje, co v reklamě funguje a co ne. Používá formát kapitol ve stylu „Jak na to“, a je tak podrobným průvodcem k vytvoření reklamy, která má výsledky. Cituje desítky příkladů z reklamních kampaní, ... (více o titulu)
Naše cena: 266 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 6 dní
17.
Studia vizuální kultury
Marita Sturken, Lisa Cartwright  ·  Portál (2009)
Vizuální kultura a vizuální studia vymezují nové pole pro studium kulturní konstrukce vizuálna nejen v umění, ale i v médiích a každodenním životě. Tento směr zkoumání současné kulturní produkce pojímá vizuální obraz jako ohnisko procesů, ... (více o titulu)
Naše cena: 917 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 5 dní
18.
Event aneb Úspěšná akce krok za krokem
Vivien Lattenberg  ·  CPRESS (2010)
SKLADEM  
Chtěli byste představit své nové produkty, oslavit výročí firmy, upevnit vztahy s obchodními partnery, proškolit zaměstnance a zároveň utužit jejich kolektiv nebo třeba i přitáhnout pozornost médií? Pak zorganizujte event... (více o titulu)
Naše cena: 332 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 3 dní
19.
Jak prodávat, když nikdo nekupuje
Dave Lakhani  ·  Grada (2010)
Zhoršily se vám prodeje? Snížil počet zakázek? Tlak na lepší výsledky nebyl nikdy větší, než je nyní. V nové "bibli" prodeje najdete jasné rady, tipy, nástroje, techniky a strategie, které vám pomohou okamžitě zlepšit vaše prodejní výsledky a zisky... (více o titulu)
Naše cena: 303 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 10 dní
20.
Marketing
Marcela Zamazalová a kolektiv  ·  C. H. Beck (2010)
Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, ... (více o titulu)
Naše cena: 590 Kč posíláme do 10 dní
Řekni mi, co čteš, a já ti povím, kdo jsi. (anglické přísloví)
Kávička