popis
Marketing, reklama, média

Knihy Managment, byznys Marketing, reklama, média

V podkategorii Marketing, reklama, média se nachází 839 titulů.

(změnit výběr) všechny  

1.
Byznys v plné nahotě
Richard Branson  ·  Eastone Books (2009)
Kniha Byznys v plné nahotě je návod na to, jak změnit překážky v podnikání na výzvy, problémy na příležitosti a příležitosti na úspěch. Důkazem, že je to opravdu možné, je úspěšný britský podnikatel a miliardář světového jména, sir Richard Branson... (více o titulu)
Naše cena: 485 Kč  (tedy ušetříte 12%) posíláme do 6 dní
2.
Jak drahé je zdarma?
Dan Ariely  ·  Práh (2009)
Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není... (více o titulu)
Naše cena: 237 Kč  (tedy ušetříte 12%) obvykle posíláme do 5 dní
3.
Online marketing
Kolektiv autorů  ·  Computer Press (2014)
(2)
Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti... (více o titulu)
Naše cena: 284 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 5 dní
4.
Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích
Jim Sterne  ·  Computer Press (2011)
Ať už prodáváte online, napřímo, nebo distribučními kanály, to, co o vás zákazníci říkají online, je nyní důležitější než vaše propagace. Sociální média už nejsou žádnou kuriozitou, ale důležitou součástí vašeho marketingového mixu... (více o titulu)
Naše cena: 379 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 5 dní
5.
Mezinárodní cestovní ruch
Iveta Hamarneh  ·  Univerzita J.A. Komenského Praha (2014)
Cestovní ruch patří podle mnoha teoretiků i praktiků k důležitým odvětvím národního hospodářství. O tom, že mnoho nejrůznějších míst ve světě se snaží stát se destinací cestovního ruchu, aby řešilo svou nepříznivou ekonomickou situaci, dnes již není... (více o titulu)
Naše cena: 181 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 8 dní
6.
Jak si vybudovat MLM stroj na peníze
Randy Gage  ·  The Vision (2013)
(2)
Randy Gage, světový expert na síťový marketing, v této knize, která představuje milník, odkrývá to, jak můžete vytvořit z přetrvávajícího pasivního příjmu naprostou finanční svobodu. Randy se prořezává přes klamy a nadsázky, aby vám přesně ukázal, jak.. (více o titulu)
Naše cena: 398 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 5 dní
7.
Procesní řízení pro manažery
Roman Fišer  ·  Grada (2014)
Kniha je manažerskou příručkou pro všechny, kdo chtějí prostřednictvím procesního řízení co nejrychleji dosahovat konkrétních a udržitelných výsledků. Zkušený autor s vysvětluje, že přechod od funkčního k procesnímu řízení není mechanická záležitost... (více o titulu)
Naše cena: 256 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 7 dní
8.
Copywriting
(2)
Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné... (více o titulu)
Naše cena: 284 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 5 dní
9.
Jak mluvit a působit na druhé při obchodním jednání
Dale Carnegie  ·  BETA - Dobrovský (2010)
Průkopník osobnostního rozvoje Dale Carnegie nepřistupoval k mluvení na veřejnosti jako k nějakému delikátnímu umění, které vyžaduje zvláštní talent a nadání... (více o titulu)
Naše cena: 290 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 5 dní
10.
Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu
Nirmalya Kumar  ·  Grada (2008)
Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu... (více o titulu)
Naše cena: 284 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 7 dní
11.
Hrdina nebo psanec
Margaret Mark, Carol Pearson  ·  BIZBOOKS (2012)
Hlavním předpokladem efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém světě je pochopení a využití archetypálního smyslu – tedy nalezení duše značky a její vyjádření způsobem, který se dotýká univerzálních pocitů a instinktů... (více o titulu)
Naše cena: 474 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 5 dní
12.
Web ostrý jako břitva
Jan Řezáč  ·  Baroque Partners (2016)
SKLADEM  (5)
„Webdesign není jednoduchý, jen podceňovaný. A právě nadešel čas to změnit. Napsal jsem totiž první českou knihu o návrhu webu. Začínajícím webdesignerům ukáže cestu, zkušeným doplní mezery a zadavatelům ušetří statisíce za špatně navržený web nebo... (více o titulu)
Naše cena: 799 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme ihned
13.
Nové trendy v nabídce cestovního ruchu
Halina Kotíková  ·  Grada (2013)
Kniha je první na našem trhu, která se věnuje novým trendům v nabídce cestovního ruchu a představuje je na konkrétních příkladech ze zahraničí i z České republiky. Je určena pracovníkům a podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a... (více o titulu)
Naše cena: 275 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 7 dní
14.
Mezinárodní turismus
Monika Palatková  ·  Grada (2013)
Publikace přináší komplexní pohled na problematiku mezinárodního turismu. Je určena odborníkům soukromého i veřejného sektoru působícím v mezinárodním prostředí, včetně studentů vysokých a středních škol zaměřených na turismus či institucí zabývajících... (více o titulu)
Naše cena: 283 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 7 dní
15.
Podnikání na Amazonu
Zdeněk Steiner  ·  Steiner Media (2016)
(2)
V knize najdete podrobný návod, jak začít podnikat s fyzickými produkty pod vlastní značkou na Amazonu. Celkem deset kapitol popisuje tento byznys model od úplného začátku, až po prodej zaběhnuté firmy a dosažení finanční svobody. Kromě (více o titulu)
Naše cena: 280 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 5 dní
16.
Marketingový průzkum
Miroslav Foret  ·  Computer Press (2009)
(1)
Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled... (více o titulu)
Naše cena: 235 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 5 dní
17.
Strategický marketing
Podnikatelský úspěch firmy v tržním hospodářství závisí hlavně na včasném předvídání tržních příležitostí a schopnosti řešit potenciální problémy strategického charakteru... (více o titulu)
Naše cena: 545 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 18 dní
18.
O značkách
Wally Olins  ·  Argo, Dokořán (2009)
Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje, co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; radí, co je třeba udělat, ... (více o titulu)
Naše cena: 370 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 5 dní
19.
Jak psát reklamní text
Zdeněk Křížek, Ivan Crha  ·  Grada (2012)
(1)
Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu. Nové vydání publikace.. (více o titulu)
Naše cena: 294 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 7 dní
20.
Marketing kultury
Radim Bačuvčík  ·  Nakladatelství VeRBum (2012)
Kniha se zabývá vztahy kulturních organizací s jejich publikem a širokou veřejností. Na příkladech z tuzemské i zahraniční praxe ukazuje funkční marketingové přístupy, ale snaží se také poukázat na chyby, které kulturní a umělecké organizace... (více o titulu)
Naše cena: 228 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 6 dní
Není-li kniha zrcadlem mocné individuality, je aspoň ještě zrcadlem zajímavých chyb ducha. (Marcel Proust)
Kávička