popis
Marketing, reklama, média

Knihy Managment, byznys Marketing, reklama, média

V podkategorii Marketing, reklama, média se nachází 832 titulů.

(změnit výběr) všechny  

1.
Jak drahé je zdarma?
Dan Ariely  ·  Práh (2009)
Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není... (více o titulu)
Naše cena: 237 Kč  (tedy ušetříte 12%) obvykle posíláme do 3 dní
2.
Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky
František Bělohlávek  ·  Grada (2009)
V knížce zkušeného lektora, poradce a psychologa získáváte neocenitelného rádce a pomocníka pro vedení důležitých rozhovorů s vašimi podřízenými pracovníky. Nejdříve získáte cenné rady, jak při pohovorech s pracovníky komunikovat, jak naslouchat, ... (více o titulu)
Naše cena: 194 Kč  (tedy ušetříte 12%) obvykle posíláme do 7 dní
3.
Online marketing
Kolektiv autorů  ·  Computer Press (2014)
(2)
Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti... (více o titulu)
Naše cena: 284 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 6 dní
4.
Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu
Nirmalya Kumar  ·  Grada (2008)
Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu... (více o titulu)
Naše cena: 284 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 7 dní
5.
Copywriting
(2)
Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné... (více o titulu)
Naše cena: 284 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 6 dní
6.
Jak mluvit a působit na druhé při obchodním jednání
Dale Carnegie  ·  BETA - Dobrovský (2010)
Průkopník osobnostního rozvoje Dale Carnegie nepřistupoval k mluvení na veřejnosti jako k nějakému delikátnímu umění, které vyžaduje zvláštní talent a nadání... (více o titulu)
Naše cena: 290 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 13 dní
7.
Byznys v plné nahotě
Richard Branson  ·  Eastone Books (2009)
Kniha Byznys v plné nahotě je návod na to, jak změnit překážky v podnikání na výzvy, problémy na příležitosti a příležitosti na úspěch. Důkazem, že je to opravdu možné, je úspěšný britský podnikatel a miliardář světového jména, sir Richard Branson... (více o titulu)
Naše cena: 523 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 6 dní
8.
Ogilvy o reklamě
David Ogilvy  ·  Management Press (2007)
(2)
Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. (více o titulu)
Naše cena: 846 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 6 dní
9.
Černá ovce facebooku
Miroslav Severa, Lukáš Krška  ·  Economicus (2013)
(1)
Přečtěte si příběh člověka, který uspěl prodejem na sociálních sítích a zjistěte, jak vydělat 1.000.000 Kč za méně jak 6 měsíců. Přemýšlíte, jak vydělat prodejem zboží nebo služeb na sociálních sítích? (více o titulu)
Naše cena: 332 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 3 dní
10.
Hrdina nebo psanec
Margaret Mark, Carol Pearson  ·  BIZBOOKS (2012)
Hlavním předpokladem efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém světě je pochopení a využití archetypálního smyslu – tedy nalezení duše značky a její vyjádření způsobem, který se dotýká univerzálních pocitů a instinktů... (více o titulu)
Naše cena: 474 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 6 dní
11.
Marketingová komunikace a public relations
Jan Halada  ·  Univerzita Karlova v Praze (2015)
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v.... (více o titulu)
Naše cena: 152 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 8 dní
12.
Podnikání na Amazonu
Zdeněk Steiner  ·  Steiner Media (2016)
(2)
V knize najdete podrobný návod, jak začít podnikat s fyzickými produkty pod vlastní značkou na Amazonu. Celkem deset kapitol popisuje tento byznys model od úplného začátku, až po prodej zaběhnuté firmy a dosažení finanční svobody. Kromě (více o titulu)
Naše cena: 280 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 6 dní
13.
Stroj na peníze 2
Ivo Toman  ·  Taxus International (2008)
(1)
Podnětem k napsání této knihy byly mimořádně úspěšné semináře Iva Tomana zaměřené na vedení lidí a zákaznický servis. Dozvíte se základní a nejdůležitější prvky přímého marketingu... (více o titulu)
Naše cena: 161 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 3 dní
14.
Event aneb Úspěšná akce krok za krokem
Vivien Lattenberg  ·  Computer Press (2010)
Chtěli byste představit své nové produkty, oslavit výročí firmy, upevnit vztahy s obchodními partnery, proškolit zaměstnance a zároveň utužit jejich kolektiv nebo třeba i přitáhnout pozornost médií? Pak zorganizujte event... (více o titulu)
Naše cena: 332 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 6 dní
15.
Internetový marketing
Viktor Janouch  ·  Computer Press (2014)
Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?... (více o titulu)
Naše cena: 379 Kč  (tedy ušetříte 5%) po vydání (předběžně 25.1.2017) obvykle posíláme do 5 dní
16.
Zákon o zadávání veřejných zakázek
Kolektiv autorů  ·  Wolters Kluwer (2016)
Nový zákon o zadávání veřejných zakázek č. 134/2016 Sb. nabyde účinnosti už od 1. 10. 2016. Praktický a věcný komentář od JUDr. Viléma Podešvy a kolektivu Vám... (více o titulu)
Naše cena: 1 841 Kč  (tedy ušetříte 5%) po vydání (předběžně 20.1.2017) obvykle posíláme do 18 dní
17.
Web ostrý jako břitva
Jan Řezáč  ·  Baroque Partners (2016)
„Webdesign není jednoduchý, jen podceňovaný. A právě nadešel čas to změnit. Napsal jsem totiž první českou knihu o návrhu webu. Začínajícím webdesignerům ukáže cestu, zkušeným doplní mezery a zadavatelům ušetří statisíce za špatně navržený web nebo... (více o titulu)
Naše cena: 799 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 3 dní
18.
Sociologie žurnalistiky
Brian McNair  ·  Portál (2004)
Autor probírá základní sociologická témata, která mají vztah k žurnalistice. Zabývá se hlavními vývojovými tendencemi oboru a pozitivní i negativní mocí, kterou žurnalistika může mít ve vztahu k vývoji mezinárodních vztahů, vnitřní politice států, ... (více o titulu)
Naše cena: 263 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 8 dní
19.
Metody výzkumu médií
Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), ... (více o titulu)
Naše cena: 347 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 8 dní
20.
Marketing ve věku společnosti Google
Vanessa Fox  ·  Computer Press (2011)
Vaši zákazníci vás hledají ve vyhledávačích – najdou vás? Jakou máte obchodní strategii pro přirozené vyhledávání ve vyhledávačích Google či Seznam?... (více o titulu)
Naše cena: 332 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 6 dní
Známkou dobré knihy je, že se tím více líbí, čím starší se člověk stává. (Georg Christoph Lichtenberg )
Kávička