Vítejte! Vytvořte si u nás během chvilky vlastní účet a začněte nakupovat knihy rychleji, pohodlněji a levněji. Nakupujete u nás poprvé?

Managment, byznysMarketing, reklama, média

Momentálně se v této nabídce nachází 949 titulů

1.
Patrik Nacher  ·  Plot (2017)
NOVINKA
Zdravý selský rozum musí zvítězit nad hloupostí, pokrytectvím a demagogií! Přestaňte doplácet na šmejdy a vychytralé rádobyporadce, kteří místo na vás myslí na vlastní kapsu. Zásady finanční gramotnosti vysvětlené pomocí známýc (více o knize)
Naše cena: 136 Kč  (tedy ušetříte 15%) posíláme do 10 dnů
2.
Richard Branson  ·  Eastone Books (2009)
Kniha Byznys v plné nahotě je návod na to, jak změnit překážky v podnikání na výzvy, problémy na příležitosti a příležitosti na úspěch. Důkazem, že je to opravdu možné, je úspěšný britský podnikatel a miliardář světového jména, sir Richard Branson... (více o knize)
Naše cena: 523 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 6 dnů
3.
Margaret Mark a Carol Pearson  ·  BIZBOOKS (2012)
Hlavním předpokladem efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém světě je pochopení a využití archetypálního smyslu – tedy nalezení duše značky a její vyjádření způsobem, který se dotýká univerzálních pocitů a instinktů... (více o knize)
Naše cena: 474 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 5 dnů
4.
Dale Carnegie  ·  BETA - Dobrovský (2010)
Průkopník osobnostního rozvoje Dale Carnegie nepřistupoval k mluvení na veřejnosti jako k nějakému delikátnímu umění, které vyžaduje zvláštní talent a nadání... (více o knize)
Naše cena: 218 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 5 dnů
5.
Alistair Croll a Benjamin Yoskovitz  ·  BIZBOOKS (2016)
Ať už jste startupista nebo ostřílený podnikatel, na základě lean analýzy si můžete otestovat svůj prvotní nápad, ověřit si, kde je vaše největší slabina, najít pro vás ty správné zákazníky a rozhodnout se, co budovat a jak to propagovat a... (více o knize)
Naše cena: 474 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 5 dnů
6.
Malcolm Gladwell  ·  BIZBOOKS (2015)
(3)
Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností. Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč se z neznámé knihy najednou stane... (více o knize)
Naše cena: 284 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 5 dnů
7.
Petr Vít  ·  Grada (2015)
Kniha je první takto zaměřenou, praktickou a srozumitelně napsanou publikací pro neziskové organizace na našem trhu. Je určena pracovníkům neziskových organizací, zejména členům jejich orgánů, vedoucím pracovníkům, fundraiserům, PR pracovníkům... (více o knize)
Naše cena: 237 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 7 dnů
8.
Jaroslav Krupka  ·  BIZBOOKS (2012)
Za posledních dvacet let se reklama stala téměř kažodenní součástí našeho života. Televize, bilboardy, hromadná doprava, internet - reklama je všude... (více o knize)
Naše cena: 656 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 5 dnů
9.
Ondřej Kafka a Michal Kotyza  ·  Grafické studio Kafka design (2014)
Kniha Logo & Corporate Identity je určena všem, kteří potřebují získat více informací o tomto nesmírně důležitém nástroji moderní komunikace značky se svým okolím. Původně tato publikace autorů Ondřeje Kafky a Michala Kotyzy vyšla již v roce 2004 a... (více o knize)
Naše cena: 865 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 5 dnů
10.
Ivo Toman  ·  Taxus International (1995)
(3)
"Od počátku mého působení v multi - level marketingu (dále jen MLM) slýchávám o problémech, které mají lidé vstupující do našeho obchodu..." (více o knize)
Naše cena: 161 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 10 dnů
11.
Jaroslav Světlík  ·  Eko-konzult (2012)
Jedním z cílů publikace bylo předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teoerie, psychologického... (více o knize)
Naše cena: 457 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 10 dnů
12.
David Ogilvy  ·  Management Press (2007)
(3)
Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. (více o knize)
Naše cena: 846 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 5 dnů
13.
George Akerlof a Robert Shiller  ·  Management Press (2017)
Ve své provokativní publikaci, plné přesvědčivých a výstižných příkladů ze života, její autoři, zpochybňují klasickou tezi moderní ekonomie, tradovanou již od dob Adama Smithe, že neviditelná ruka trhu vždy přináší... (více o knize)
Naše cena: 379 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 5 dnů
14.
Martin Lindstrom  ·  Management Press (2012)
NA SKLADĚ AKCE (1)
Marketingový vizionář a autor marketingových bestsellerů se více než dvacet let pohyboval v prvních liniích válek značkových produktů. Dnes ve své nejnovější knize podává zasvěcený pohled zevnitř odvětví, soustřeďuje pozornost do vlastních řad a... (více o knize)
Naše cena: 74 Kč  (tedy ušetříte 25%) posíláme do 3 dnů
15.
Philip Kotler a John A. Caslione  ·  BIZBOOKS (2009)
Svět vstoupil do nové ekonomické éry. Provázanost ekonomik globalizací a rychlost toku informací způsobuje, že události ze vzdálených zemí a trhů v zápětí řetězově dopadají i na zdánlivě izolovaná odvětví... (více o knize)
Naše cena: 379 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 5 dnů
16.
Ivo Toman  ·  Taxus International (2008)
(1)
Podnětem k napsání této knihy byly mimořádně úspěšné semináře Iva Tomana zaměřené na vedení lidí a zákaznický servis. Dozvíte se základní a nejdůležitější prvky přímého marketingu... (více o knize)
Naše cena: 161 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 5 dnů
17.
Josef Zelenka  ·  Univerzita J.A. Komenského Praha (2010)
Předložené skriptum ve svém pojetí představuje komplexní náhled na marketing se speciálním zaměřením na oblast cestovního ruchu. Je zřejmé, že marketing jako věda i jako umění stále nabývá na svém významu v mnoha oblastech... (více o knize)
Naše cena: 336 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 10 dnů
18.
David Klimeš  ·  Karolinum (2015)
„Jedno mužstvo tvrdě bránilo, aby si vymohlo prodloužení. Druhé cítilo naději na rychlé vítězství a bylo v útoku.“ Popis sportovního utkání? Nikoliv. Takto noviny psaly... (více o knize)
Naše cena: 143 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 5 dnů
19.
Erik du Plessis  ·  Computer Press (2007)
Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč?... (více o knize)
Naše cena: 368 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 5 dnů
20.
Peter Gasston  ·  Computer Press (2015)
Tvoříte weby a chcete zaujmout co nejširší publikum? Je pro vás dostupnost webu z co nejvíce zařízení klíčová? Připravte svůj web pro široké publikum přistupující na něj z nejrůznějších prohlížečů a zařízení. V jedenácti kapitolách se seznámíte... (více o knize)
Naše cena: 379 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 5 dnů
123456789 … 48

Zúžení výběru

Oddělení
Autoři
Více Méně
Formát
Více Méně
Jazyk
Více Méně
Sklad
Barva obálky

RSS novinky z této kategorie
Vlastní univerzitou našeho života je sbírka knih. (Thomas Carlyle)
Kávička