Vítejte! Vytvořte si u nás během chvilky vlastní účet a začněte nakupovat knihy rychleji, pohodlněji a levněji. Nakupujete u nás poprvé?

Odborná a naučnáManagment a byznysMarketing, reklama, média

Momentálně se v této nabídce nachází 952 titulů

1.
NA SKLADĚ (3)
Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné... (více o knize)
Naše cena: 263 Kč  (tedy ušetříte 12%) obvykle posíláme do 24 hodin
2.
Malcolm Gladwell  ·  BIZBOOKS (2015)
(32)
Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností. Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč se z neznámé knihy najednou stane... (více o knize)
Naše cena: 284 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 6 dnů
3.
Miroslav Karlíček a a kolektiv autorů/autorek  ·  Grada (2013)
Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě... (více o knize)
Naše cena: 262 Kč  (tedy ušetříte 12%) obvykle posíláme do 8 dnů
4.
Jaroslav Krupka  ·  BIZBOOKS (2012)
Za posledních dvacet let se reklama stala téměř kažodenní součástí našeho života. Televize, bilboardy, hromadná doprava, internet - reklama je všude... (více o knize)
Naše cena: 656 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 3 dnů
5.
Ondřej Kafka a Michal Kotyza  ·  Grafické studio Kafka design (2014)
Kniha Logo & Corporate Identity je určena všem, kteří potřebují získat více informací o tomto nesmírně důležitém nástroji moderní komunikace značky se svým okolím. Původně tato publikace autorů Ondřeje Kafky a Michala Kotyzy vyšla již v roce 2004 a... (více o knize)
Naše cena: 865 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 3 dnů
6.
Richard Branson  ·  Eastone Books (2009)
Kniha Byznys v plné nahotě je návod na to, jak změnit překážky v podnikání na výzvy, problémy na příležitosti a příležitosti na úspěch. Důkazem, že je to opravdu možné, je úspěšný britský podnikatel a miliardář světového jména, sir Richard Branson... (více o knize)
Naše cena: 523 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 6 dnů
7.
Jan Pospíšil  ·  Computer Media (2011)
Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce... (více o knize)
Naše cena: 209 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 3 dnů
8.
Chris Taylor  ·  Alman (2011)
(2)
Vynikající, příjemně jednoduchá a velice inspirující kniha o tom, jak konsolidovat, zdokonalovat a procvičovat dovednosti a přístup k podnikání v síťovém marketingu... (více o knize)
Naše cena: 207 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 3 dnů
9.
Vicki Hollett  ·  Oxford University Press (2006)
This completely updated edition of Business Objectives contains an interactive CD-ROM. The course develops the skills students need to participate in a variety of business contexts... (více o knize)
Naše cena: 452 Kč  (tedy ušetříte 5%) dodání titulu může trvat i více než 3 týdny
10.
Don Thompson  ·  Kniha Zlín (2010)
(6)
Ojedinělý a v češtině unikátní pohled na světový trh se současným uměním. Nesmírně čtivou a zábavnou formou identifikuje ekonomické zákony a marketingové strategie, které vedou k dosažení tak závratných cen za práce některých výtvarníků, zatímco... (více o knize)
Naše cena: 370 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 6 dnů
11.
Irena Reifová a a kolektiv autorů/autorek  ·  Portál (2004)
(3)
Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti... (více o knize)
Naše cena: 583 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 8 dnů
12.
George Akerlof a Robert Shiller  ·  Management Press (2017)
NA SKLADĚ
Ve své provokativní publikaci, plné přesvědčivých a výstižných příkladů ze života, její autoři, zpochybňují klasickou tezi moderní ekonomie, tradovanou již od dob Adama Smithe, že neviditelná ruka trhu vždy přináší... (více o knize)
Naše cena: 379 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 24 hodin
13.
Margaret Mark a Carol Pearson  ·  BIZBOOKS (2012)
Hlavním předpokladem efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém světě je pochopení a využití archetypálního smyslu – tedy nalezení duše značky a její vyjádření způsobem, který se dotýká univerzálních pocitů a instinktů... (více o knize)
Naše cena: 474 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 14 dnů
14.
David Ogilvy  ·  Management Press (2007)
(12)
Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. (více o knize)
Naše cena: 846 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 6 dnů
15.
Martin Lindstrom  ·  Management Press (2012)
NA SKLADĚ (3)
Marketingový vizionář a autor marketingových bestsellerů se více než dvacet let pohyboval v prvních liniích válek značkových produktů. Dnes ve své nejnovější knize podává zasvěcený pohled zevnitř odvětví, soustřeďuje pozornost do vlastních řad a... (více o knize)
Naše cena: 94 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 24 hodin
16.
Jay Conrad Levinson  ·  Piatkus (2007)
First published in 1983, Jay Levinson`s Guerrilla Marketing has become a classic in the field of business, revolutionising marketing for small businesses all over the world and creating a new way to understand market share and how to gain it.... (více o knize)
Naše cena: 606 Kč  (tedy ušetříte 5%) dodání titulu může trvat i více než 3 týdny
17.
Stanislav Mundil a Jiří Majstr  ·  Triton (2007)
Autoři navazují na svou předchozí knihu Washington do uzávěrky (1997) a zaměřují se tentokrát na místo Ameriky ve světě za George W. Bushe. Vrací se i k americkému politickému průmyslu, institucím a reáliím... (více o knize)
Naše cena: 237 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 3 dnů
18.
Jiří Plamínek  ·  Grada (2012)
Komunikace dnes, kdy většinu věcí děláme ve spolupráci s ostatními, stále více rozhoduje o úspěchu a neúspěchu. Kolik dobrých nápadů se již ztratilo bez užitku, protože je autor neuměl vysvětlit ostatním, tedy vlastně prodat? Kolik vztahů se již rozpadlo. (více o knize)
Naše cena: 237 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 7 dnů
19.
Jitka Vysekalová  ·  Fortuna (2010)
NA SKLADĚ
Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzk (více o knize)
Naše cena: 195 Kč obvykle posíláme do 24 hodin
20.
Josef Zelenka  ·  Univerzita J.A. Komenského Praha (2010)
Předložené skriptum ve svém pojetí představuje komplexní náhled na marketing se speciálním zaměřením na oblast cestovního ruchu. Je zřejmé, že marketing jako věda i jako umění stále nabývá na svém významu v mnoha oblastech... (více o knize)
Naše cena: 336 Kč  (tedy ušetříte 5%) obvykle posíláme do 8 dnů
123456789 … 48

Zúžení výběru

Oddělení
Autoři
Více Méně
Formát
Více Méně
Jazyk
Více Méně
Sklad
Barva obálky

RSS novinky z této kategorie
Knihy jsou pro lidi tím, čím jsou pro ptáky křídla. (John Ruskin)
Kávička