Knihy
E-knihy

Značka, autorské právo

Zúženie výberu
+ další možnosti
Řazení
Počet titulů: 101
Seřadit podle:

Dodání může trvat více než tři týdny

Tomorrow's business winners need two things: scale and agility. The answer to both is design. For over a century, The Coca-Cola Company has used design to scale its flagship brand to over 200 countries....

-5%
344 Kč

344 Kč

Sleva 5%

Dodání může trvat více než tři týdny

O značkách

Wally Olins • Argo, Dokořán, 2009

Posíláme do tří dní

Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje, co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; radí, co je třeba udělat, ...

-5%
370 Kč

370 Kč

Sleva 5%

Posíláme do tří dní

Logo & Corporate Identity

Ondřej Kafka a Michal Kotyza • Grafické studio Kafka design, 2014

Posíláme do tří dní

Kniha Logo & Corporate Identity je určena všem, kteří potřebují získat více informací o tomto nesmírně důležitém nástroji moderní komunikace značky se svým okolím. Původně tato publikace autorů Ondřeje Kafky a Michala Kotyzy vyšla již v roce 2004 a...

-5%
865 Kč

865 Kč

Sleva 5%

Posíláme do tří dní

Bez loga

Naomi Kleinová • Argo, 2012

Posíláme do tří dní

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve 20. století.

-5%
521 Kč

521 Kč

Sleva 5%

Posíláme do tří dní

Posíláme do tří dní

Úspěch značky = obchodní úspěch. Život a zánik firmy závisí často na síle a image značky. Omyly při strategickém řízení a tvorbě značky mohou mít fatální význam...

-5%
441 Kč

441 Kč

Sleva 5%

Posíláme do tří dní

Posíláme do tří dní

Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány...

299 Kč

299 Kč

Posíláme do tří dní

Okouzlení

Guy Kawasaki • Pragma, 2011

Posíláme do čtyř dní

Okouzlit zákazníky je pro podnikatele to nejdůležitější, a Guy přesně popisuje, jak toho dosáhnout. Ukazuje, jak okouzlení může způsobit, že se ve chvílích, kdy jsou nepostižitelné věci víc, než neotřesitelná fakta, ...

-5%
228 Kč

228 Kč

Sleva 5%

Posíláme do čtyř dní

Posíláme do 8 dní

Zákon č. 185/2015 Z.z. z 1. júla 2015 Autorský zákon.

70 Kč

70 Kč

Posíláme do 8 dní

Posíláme do 8 dní

FK 15 je zkratka pro 15 ročníků Fenoménu kniha - mezinárodní studentské soutěže organizované na Katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně, kterou tato publikace připomíná. Kromě reflexe studentské...

-5%
555 Kč

555 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 8 dní

Posíláme do tří dní

Publikace se věnuje tématu, které dosud nebylo v české právní literatuře samostatně zpracováno, přestože se nepochybně jedná o významnou součást práva duševního vlastnictví...

-5%
366 Kč

366 Kč

Sleva 5%

Posíláme do tří dní

Creating Powerful Brands

Leslie de Chernatony • Butterworth-Heinemann, 2010

Dodání může trvat více než tři týdny

This has long been the one book that students can rely on to get them thinking critically and strategically about branding. This new fourth edition is no exception. The definitive introductory textbook for this crucial topic, ...

1 507 Kč

1 507 Kč

Dodání může trvat více než tři týdny

Patentový zákon (Komentář)

Chloupek, Hartvichová a a kolektiv autorů/autorek • C. H. Beck, 2017

Posíláme do tří dní

Jediný komentář zákona o vynálezech a zlepšovacích návrzích na trhu je praktickou pomůckou každého, kdo se setká s ochranou práv duševního vlastnictví. Nedostatek judikatury českých...

-5%
1 351 Kč

1 351 Kč

Sleva 5%

Posíláme do tří dní

Posíláme do tří dní

Právo duševného vlastníctva predstavuje významnú súčasť slovenského právneho poriadku. Z hľadiska prameňov ho tvorí množstvo právnych predpisov medzinárodného, európskeho i vnútroštátneho práva. Napriek neustále sa rozširujúcemu trendu posilňovania...

87 Kč

87 Kč

Posíláme do tří dní

Dodání může trvat více než tři týdny

ou don't need a marketing degree or intensive training to build an attention-grabbing brand; you just need this book - and 30 days. Simon Middleton shows you how to create, manage and communicate your brand profoundly and effectively, ...

-5%
411 Kč

411 Kč

Sleva 5%

Dodání může trvat více než tři týdny

Posíláme do tří dní

Kniha se zabývá informačními aspekty práva duševního vlastnictví z hlediska rekodifikace českého soukromého práva a zároveň v praktickém kontextu. Duševní...

-5%
323 Kč

323 Kč

Sleva 5%

Posíláme do tří dní

Posíláme do 8 dní

Učebné skriptá určené najmä pre študentov neprávnickýh fakúlt, ktorých cieľom je základná orientácia v právach duševného vlastníctva. V prvej časti skrípt sú...

-5%
121 Kč

121 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 8 dní

Posíláme do tří dní

Předkládaná publikace se jistě stane vítaným pomocníkem umělecké a další zainteresované laické veřejnosti při předcházení zbytečným soudním sporům a nepostradatelnou pomůckou právníků specializovaných na tuto problematiku...

548 Kč

548 Kč

Posíláme do tří dní

Na skladě poslední kusy

Brand management je dílo provokující a neotřelé, shrnující vše, na co je potřeba se soustředit a čemu se vyhnout při tvorbě a řízení obchodních značek...

506 Kč

506 Kč

Na skladě poslední kusy

Posíláme do tří dní

Abyste uměli dobře „prodat“ své dovednosti je potřeba, abyste věděli, co vám jde nejlépe a v čem jste jedineční. Nejde jen o to vydělávat velké peníze, ale především o to, jak cítit se dobře vykonávat zaměstnání, které vám skutečně sedí. Zkrátka o to...

-5%
284 Kč

284 Kč

Sleva 5%

Posíláme do tří dní

Posíláme do 8 dní

Monografie se zabývá analýzou a srovnáním problematiky limitů autorskoprávní ochrany v České republice a v zahraničí. Středem pozornosti jsou obecné (definiční) limity a výjimky a omezení. Kniha klade zvláštní důraz na komparaci a vyhodnocení právních..

-5%
489 Kč

489 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 8 dní