Knihy
E-knihy

Značka, autorské právo

Zrušiť
Titulov: 105
Zúženie výberu
+ další možnosti
Řazení
Seřadit podle:

Posíláme do pěti dní

Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci..

-12%
351 Kč

351 Kč

Sleva 12%

Posíláme do pěti dní

Posíláme do pěti dní

Kniha pojednává o fotografii jako autorském díle, o vztahu fotografie a práva na ochranu soukromí a ochranu osobnosti, o fotografování soukromých...

-5%
247 Kč

247 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Okouzlení

Guy Kawasaki • Pragma, 2011

Dodání může trvat více než tři týdny

Okouzlit zákazníky je pro podnikatele to nejdůležitější, a Guy přesně popisuje, jak toho dosáhnout. Ukazuje, jak okouzlení může způsobit, že se ve chvílích, kdy jsou nepostižitelné věci víc, než neotřesitelná fakta, ...

-5%
228 Kč

228 Kč

Sleva 5%

Dodání může trvat více než tři týdny

Logo & Corporate Identity

Ondřej Kafka a Michal Kotyza • Grafické studio Kafka design, 2014

Posíláme do 12 dní

Kniha Logo & Corporate Identity je určena všem, kteří potřebují získat více informací o tomto nesmírně důležitém nástroji moderní komunikace značky se svým okolím. Původně tato publikace autorů Ondřeje Kafky a Michala Kotyzy vyšla již v roce 2004 a...

-5%
656 Kč

656 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 12 dní

O značkách

Wally Olins • Argo, Dokořán, 2009

Posíláme do pěti dní

Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje, co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; radí, co je třeba udělat, ...

-5%
370 Kč

370 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Bez loga

Naomi Kleinová • Argo, 2012

Posíláme do pěti dní

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve 20. století.

-5%
521 Kč

521 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Posíláme do pěti dní

Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány...

299 Kč

299 Kč

Posíláme do pěti dní

Posíláme do pěti dní

Úspěch značky = obchodní úspěch. Život a zánik firmy závisí často na síle a image značky. Omyly při strategickém řízení a tvorbě značky mohou mít fatální význam...

-5%
441 Kč

441 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Posíláme do pěti dní

Publikace se věnuje tématu, které dosud nebylo v české právní literatuře samostatně zpracováno, přestože se nepochybně jedná o významnou součást práva duševního vlastnictví...

-5%
366 Kč

366 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Posíláme do 12 dní

FK 15 je zkratka pro 15 ročníků Fenoménu kniha - mezinárodní studentské soutěže organizované na Katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně, kterou tato publikace připomíná. Kromě reflexe studentské...

-5%
555 Kč

555 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 12 dní

Posíláme do pěti dní

Kniha se zabývá informačními aspekty práva duševního vlastnictví z hlediska rekodifikace českého soukromého práva a zároveň v praktickém kontextu. Duševní...

-5%
323 Kč

323 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Posíláme do pěti dní

Brand management je dílo provokující a neotřelé, shrnující vše, na co je potřeba se soustředit a čemu se vyhnout při tvorbě a řízení obchodních značek...

-5%
481 Kč

481 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Patentový zákon (Komentář)

Chloupek, Hartvichová a a kolektiv autorů/autorek • C. H. Beck, 2017

Posíláme do pěti dní

Jediný komentář zákona o vynálezech a zlepšovacích návrzích na trhu je praktickou pomůckou každého, kdo se setká s ochranou práv duševního vlastnictví. Nedostatek judikatury českých...

-5%
1 351 Kč

1 351 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Posíláme do pěti dní

Předkládaná publikace se jistě stane vítaným pomocníkem umělecké a další zainteresované laické veřejnosti při předcházení zbytečným soudním sporům a nepostradatelnou pomůckou právníků specializovaných na tuto problematiku...

548 Kč

548 Kč

Posíláme do pěti dní

Posíláme do šesti dní

Abyste uměli dobře „prodat“ své dovednosti je potřeba, abyste věděli, co vám jde nejlépe a v čem jste jedineční. Nejde jen o to vydělávat velké peníze, ale především o to, jak cítit se dobře vykonávat zaměstnání, které vám skutečně sedí. Zkrátka o to...

-5%
284 Kč

284 Kč

Sleva 5%

Posíláme do šesti dní

Posíláme do 12 dní

Monografie se zabývá analýzou a srovnáním problematiky limitů autorskoprávní ochrany v České republice a v zahraničí. Středem pozornosti jsou obecné (definiční) limity a výjimky a omezení. Kniha klade zvláštní důraz na komparaci a vyhodnocení právních..

-5%
371 Kč

371 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 12 dní

Posíláme do šesti dní

Publikace i CD-ROM jsou určeny autorům, umělcům, ale také všem osobám, které s umělci spolupracují, například jim zadávají práci a následně od nich přebírají hotová díla.

-5%
282 Kč

282 Kč

Sleva 5%

Posíláme do šesti dní

Posíláme do šesti dní

Kniha Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky vás provede unikátním světem tvorby účinných obchodních názvů. První část knihy je určena především aktivním tvůrcům názvů z řad laické i odborné veřejnosti. Autoři publikace..

-5%
370 Kč

370 Kč

Sleva 5%

Posíláme do šesti dní

Posíláme do pěti dní

Publikace poutavým jazykem a s historickými a filozofickými přesahy představuje filmové právo chápané jako soubor právních norem, s důrazem na autorskoprávní problematiku. V centru zájmu je přímá či nepřímá regulace výroby a distribuce filmu. Současná...

-5%
333 Kč

333 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Autorské právo.2015

kolektiv autorů/autorek • Čas, 2015

Posíláme do týdne

Sdružení Medias Res ve spolupráci s městem Mariánské Lázně pod záštitou Ministerstva kultury ČR uspořádalo dne 20. února 2015 konferenci s názvem Autorské právo.2015 a s podtitulem Otázka autorských práv očima dnešních uživatelů...

-5%
142 Kč

142 Kč

Sleva 5%

Posíláme do týdne


„Četba dobré knihy je ustavičný dialog, při kterém nás kniha oslovuje a naše duše odpovídá. “

André Maurois