Knihy
E-knihy

Marketing, reklama, média

Zrušiť
Titulov: 902
Zúženie výberu
+ další možnosti
+ další možnosti
+ další možnosti
Řazení
Seřadit podle:

Na skladě, objednávejte ale rychle

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům...

-5%
664 Kč

664 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Posíláme do 12 dní

Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné...

-12%
263 Kč

263 Kč

Sleva 12%

Posíláme do 12 dní

Posíláme do šesti dní

Nová média, interaktivita, virtualita, digitalizace, participace, uživatelská tvorba, globalizace v současnosti jedny z nejčastěji používaných slov, módních výrazů, pod něž můžeme v souvislosti s proměnami audiovizuálních médií skrýt ledacos. Publikace...

-5%
271 Kč

271 Kč

Sleva 5%

Posíláme do šesti dní

Posíláme do šesti dní

Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není...

-12%
237 Kč

237 Kč

Sleva 12%

Posíláme do šesti dní

Posíláme do pěti dní

Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci..

-12%
351 Kč

351 Kč

Sleva 12%

Posíláme do pěti dní

Posíláme do šesti dní

Kniha Byznys v plné nahotě je návod na to, jak změnit překážky v podnikání na výzvy, problémy na příležitosti a příležitosti na úspěch. Důkazem, že je to opravdu možné, je úspěšný britský podnikatel a miliardář světového jména, sir Richard Branson...

-5%
523 Kč

523 Kč

Sleva 5%

Posíláme do šesti dní

Posíláme do šesti dní

Marketingový vizionář a autor marketingových bestsellerů se více než dvacet let pohyboval v prvních liniích válek značkových produktů. Dnes ve své nejnovější knize podává zasvěcený pohled zevnitř odvětví, soustřeďuje pozornost do vlastních řad a...

-5%
94 Kč

94 Kč

Sleva 5%

Posíláme do šesti dní

Posíláme do pěti dní

Publikace je určena pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketingu, prodeje, zákaznických oddělení, pro všechny řídící pracovníky...

-5%
596 Kč

596 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Posíláme do pěti dní

Medonosný marketing – to je nový přístup k marketingu. Již přestává platit: udělejte kampaň, mějte tři týdny billboardy, inzeráty a spoty a pak se podívejte, jak vám narostly tržby. Malé a střední firmy, a vlastně už ani ty velké, nemají sílu, ...

-5%
237 Kč

237 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Posíláme do pěti dní

Kniha pojednává o fotografii jako autorském díle, o vztahu fotografie a práva na ochranu soukromí a ochranu osobnosti, o fotografování soukromých...

-5%
247 Kč

247 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Posíláme do šesti dní

Tato kniha odborně zodpovídá otázku, jak funguje trh a jak přemýšlejí potenciální zákazníci. Je pokladnicí stovek rychlých, praktických a čtivých rad, z nichž jen málo je delších než jedna strana...

-5%
209 Kč

209 Kč

Sleva 5%

Posíláme do šesti dní

Posíláme do pěti dní

Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?...

-5%
379 Kč

379 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Marketing ve zdravotnictví

Jaroslav Zlámal • Národní centrum ošetrovatelství (NCO NZO), 2006

Dodání může trvat více než tři týdny

Učební text je výběrem určitého úseku obecné marketingové teorie s ohledem na možnost aplice ve zdravotnictví a předpokládá určité zkušenosti s chodem zdravotnických zařízení.

368 Kč

368 Kč

Dodání může trvat více než tři týdny

Posíláme do týdne

Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol...

-5%
332 Kč

332 Kč

Sleva 5%

Posíláme do týdne

Na skladě, objednávejte ale rychle

Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností. Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč se z neznámé knihy najednou stane...

-5%
284 Kč

284 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Posíláme do šesti dní

Ve snaze o dosažení udržitelného a ziskového růstu se firmy tradičně pouštějí do neúprosných konkurenčních střetů – do přímé konfrontace s konkurenty. Bojují o dosažení konkurenční výhody, svádějí bitvy o tržní podíl, usilují o to, aby vynikly, aby...

-5%
436 Kč

436 Kč

Sleva 5%

Posíláme do šesti dní

Online marketing (Současné trendy očima předních expertů)

kolektiv autorů/autorek • Computer Press, 2014

Na skladě, objednávejte ale rychle

Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti...

-5%
284 Kč

284 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Posíláme do 12 dní

Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V zahraničí je již poměrně dlouho známou formou obchodního sdělení, v České republice však byl v televizním vysílání...

-5%
138 Kč

138 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 12 dní

Základy marketingu

Miroslav Karlíček a a kolektiv autorů/autorek • Grada, 2013

Posíláme do týdne

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě...

-5%
283 Kč

283 Kč

Sleva 5%

Posíláme do týdne

Na skladě, objednávejte ale rychle

Nová strategie modrého oceánu navazuje na bestseller Strategie modrého oceánu, kterého se celosvětově prodalo několik milionů kusů. Pomůže vám, vašemu týmu i celé vaší firmě najít nové trhy a zajistit si růst.

-5%
379 Kč

379 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle


„Četba dobré knihy je ustavičný dialog, při kterém nás kniha oslovuje a naše duše odpovídá. “

André Maurois