Knihy
E-knihy

Marketing, reklama, média

Zrušiť
Titulov: 907
Zúženie výberu
+ další možnosti
+ další možnosti
+ další možnosti
Řazení
Počet titulov: 907
Seřadit podle:

Na skladě, posíláme ihned

Kniha Byznys v plné nahotě je návod na to, jak změnit překážky v podnikání na výzvy, problémy na příležitosti a příležitosti na úspěch. Důkazem, že je to opravdu možné, je úspěšný britský podnikatel a miliardář světového jména, sir Richard Branson...

-5%
523 Kč

523 Kč

Sleva 5%

Na skladě, posíláme ihned

Posíláme do 10 dní

Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stal nejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí pro oblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných a prodaných 50 tis. kusů této publikace...

367 Kč

367 Kč

Posíláme do 10 dní

Podnikání na Amazonu

Zdeněk Steiner • Steiner Media, 2016

Posíláme do 8 dní

V knize najdete podrobný návod, jak začít podnikat s fyzickými produkty pod vlastní značkou na Amazonu. Celkem deset kapitol popisuje tento byznys model od úplného začátku, až po prodej zaběhnuté firmy a dosažení finanční svobody. Kromě

-5%
280 Kč

280 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 8 dní

Na skladě, objednávejte ale rychle

Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není...

-12%
237 Kč

237 Kč

Sleva 12%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Na skladě, objednávejte ale rychle

Marketingový vizionář a autor marketingových bestsellerů se více než dvacet let pohyboval v prvních liniích válek značkových produktů. Dnes ve své nejnovější knize podává zasvěcený pohled zevnitř odvětví, soustřeďuje pozornost do vlastních řad a...

-5%
94 Kč

94 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Posíláme do tří dní

Za posledních dvacet let se reklama stala téměř kažodenní součástí našeho života. Televize, bilboardy, hromadná doprava, internet - reklama je všude...

-5%
656 Kč

656 Kč

Sleva 5%

Posíláme do tří dní

Slovník mediální komunikace

Irena Reifová a a kolektiv autorů/autorek • Portál, 2004

Posíláme do 10 dní

Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti...

528 Kč

528 Kč

Posíláme do 10 dní

Logo & Corporate Identity

Ondřej Kafka a Michal Kotyza • Grafické studio Kafka design, 2014

Posíláme do 10 dní

Kniha Logo & Corporate Identity je určena všem, kteří potřebují získat více informací o tomto nesmírně důležitém nástroji moderní komunikace značky se svým okolím. Původně tato publikace autorů Ondřeje Kafky a Michala Kotyzy vyšla již v roce 2004 a...

-5%
656 Kč

656 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 10 dní

Na skladě, objednávejte ale rychle

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům...

-5%
664 Kč

664 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

O značkách

Wally Olins • Argo, Dokořán, 2009

Posíláme do tří dní

Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje, co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; radí, co je třeba udělat, ...

-5%
370 Kč

370 Kč

Sleva 5%

Posíláme do tří dní

Posíláme do týdne

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, ...

-5%
256 Kč

256 Kč

Sleva 5%

Posíláme do týdne

Posíláme do tří dní

Publikace je určena pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketingu, prodeje, zákaznických oddělení, pro všechny řídící pracovníky...

-5%
596 Kč

596 Kč

Sleva 5%

Posíláme do tří dní

Marketing cestovního ruchu

Josef Zelenka • Univerzita J.A. Komenského Praha, 2010

Posíláme do 10 dní

Předložené skriptum ve svém pojetí představuje komplexní náhled na marketing se speciálním zaměřením na oblast cestovního ruchu. Je zřejmé, že marketing jako věda i jako umění stále nabývá na svém významu v mnoha oblastech...

-5%
403 Kč

403 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 10 dní

Posíláme do tří dní

Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE)...

-5%
174 Kč

174 Kč

Sleva 5%

Posíláme do tří dní

Posíláme do 10 dní

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny...

-5%
179 Kč

179 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 10 dní

Marketing

Jitka Vysekalová • Fortuna, 2010

Na skladě, objednávejte ale rychle

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzk

195 Kč

195 Kč

Na skladě, objednávejte ale rychle

Na skladě, objednávejte ale rychle

Reklama na člověka působí denně z různých stran a uniknout jí znamená uniknout z civilizace. Tak, jako je pestrá paleta forem reklamy a nabízených produktů a služeb, je pestré i...

-5%
484 Kč

484 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Posíláme do týdne

Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové...

-5%
284 Kč

284 Kč

Sleva 5%

Posíláme do týdne

Posíláme do týdne

Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ...

-5%
398 Kč

398 Kč

Sleva 5%

Posíláme do týdne

Posíláme do 10 dní

Jak je možné, že se vosková figurína bývalé supermodelky prodala bezmála za dva a půl milionu dolarů? Jak se mění postavení aukčních síní a galerií v době pokračující digitalizace?

-5%
351 Kč

351 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 10 dní


„Přátelé jsou lidé, kteří si mohou půjčovat moje knihy a stavět na ně mokré sklenice.“

Robinson Jeffers